Głowice 2.4/ 2.8

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Tak w 2.4 tez tak mam ale w glowicach z 2.8 w ogole nie ma otworu
na zdjeciach co wklejalem widac
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

w silnikach 2,8 2,4 podkówki wału są mocowane na mniej śrub
silniki 2,8 były montowane w S4 Killer ale dopiero po dorobieniu nowych mocowań podkówek
Obrazek
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

A co do bloku z 2.4/2.8 to spływy oleju z turbo to najmniejszy problem, bo przekładasz po prostu miskę z 2.7. W bloku z wolnossącego brakuje jeszcze np. natrysków oleju na denka tłoków czy wyjścia z olejem do turbo z tyłu bloku. Nie wiem jak z powrotami wody do bloku, które są po bokach bloku.

Ja zakładałem głowice z 2.4 (już nie pamiętam kodu). Wszystko pasowało p&p, spływy oleju się zgadzały z tymi w bloku a zasilanie oleju na wałki było takie samo jak w głowicach 2.7 tj. kanałami od spodu. Trzeba było tylko zaślepić otwory po zaworach recyrkulacji spalin.
Awatar użytkownika
Pancio92
Posty: 35
Rejestracja: 2015-10-24, 17:37
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pancio92 »

Witam. Chciałbym się podzielić informacjami, żeby wnieść coś do tego forum bo na razie tylko was proszę o pomoc :) Więc tak: zdecydowałem, że te głowice z 2.8 jednak wrzucę do auta. Głowice założone na uszczelkach z 2.7. Kanał ze spływu o którym wcześniej mówiliśmy wpada do odmy. U mnie został zaślepiony przez głowice. Różnicy w pracy silnika nie widać. Zresztą samochód przejechał już jakieś 200km więc jak by sie miało coś stać to by się już stało. A teraz dla potomnych:
Przeróbki żeby podeszło pod 2.7: Szpilki kolektorów wydechowych- trzeba trzy szpilki (dolne) wiertać i gwintować otwory nie pasują. Osłona metalowa rozrządu- brakuje otworu na jedną śrubę. Stopki pod wałki rozrządu zakładamy z 2.7. Jak by ktoś przerabiał temat służę pomocą.
Myślę, że jak by ktoś miał tak jak ja awarie z głowicami, a miałby w dobrych pieniądzach kupić głowy z 2.8 ja bym się nie zastanawiał. Z APS ciężko dopaść a z tymi z 2.8 jest 2 godziny więcej roboty na gwintowanie. Ale to moja opinia.
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Osiowanie walkow robiles jesli mostki z 2.7 dales do glowic 2.8 ?
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Awatar użytkownika
Pancio92
Posty: 35
Rejestracja: 2015-10-24, 17:37
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pancio92 »

Wałki dawałem z 2.7 razem ze stopkami więc nie osiowałem ;)
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Nieszkodzi, walek walkiem bo ma standardowy wymiar ale mostkow czy np.stopek korbowodowych nie wolno mieszac

Obys mial szczescie i smigalo ;-)
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Awatar użytkownika
Pancio92
Posty: 35
Rejestracja: 2015-10-24, 17:37
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pancio92 »

Spokojnie stopki oraz wałki dałem z 2.7 do głowic z 2.8. Miałem kolejność poznaczoną więc nie powinno być problemów z osiowaniem. Chociaż jak się mylę to mnie popraw.
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

No mylisz sie niestety
Kazdy zaklad obrobki glowic ,silnikow Ci to powie,nie wolno tego robic
Bedzie za ciasno ,przytra sie walki,za luzno cisnienie oleju bedzie gubic i tez sie przytrze
Na glowicy,walkach jest co prawda wiekszy margines bledu jak na ukladzie korbowo-tlkokowym ale tak czy inaczej nie robi sie tak

O bys mial fart i pasowanie tych stopek jakos sie zgadzalo
Nie mogles zostawić stopki z 2.8 i te dekle poprawic tak jak pisza ?
Ostatnio zmieniony 2017-10-29, 15:31 przez 16vg60, łącznie zmieniany 1 raz.
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Awatar użytkownika
Pancio92
Posty: 35
Rejestracja: 2015-10-24, 17:37
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pancio92 »

Nie mogłem. Wałki z 2.7 są dużo ostrzejsze a gdy założyłem je do stopek z 2.8 to nie dało sie motorem przekręcić były ciasne. Zobaczymy na razie jest wszystko ok więc nie będę tego ruszał.
ZbychuBt
Posty: 434
Rejestracja: 2015-01-06, 19:14
Lokalizacja: Z h...a
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZbychuBt »

Pancio92 pisze:Nie mogłem. Wałki z 2.7 są dużo ostrzejsze a gdy założyłem je do stopek z 2.8 to nie dało sie motorem przekręcić były ciasne. Zobaczymy na razie jest wszystko ok więc nie będę tego ruszał.

Jak sie sprawują głowice nie ma problemów?
Awatar użytkownika
Pancio92
Posty: 35
Rejestracja: 2015-10-24, 17:37
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pancio92 »

Wszystko śmiga :)
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

panowie pytanie czy głowice z ARJ o numerach 078109145T będą miały takie same kanały i walki jak głowice o numerach 078103373AH ??

i czy będą się nadawały d0 s4 b5 na mocne 500 ?
s4 b5 avant
GAVI's
Posty: 128
Rejestracja: 2017-07-03, 11:53
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GAVI's »

2.4 ARJ ma natrysk na denko tłoka
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

no to nawet spoko bo nie widzę problemu w frezowaniu dekli ale pytanie czy walki i kanaly są takie jak w 078103373AH bo o to gównie się rozchodzi
s4 b5 avant
ODPOWIEDZ