Sprawdzenie szczelności układu dolotowego.

Moderatorzy: buba, Mod-Team

lukaszlsw
Posty: 73
Rejestracja: 2014-03-29, 19:26
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszlsw »

16vg60, przyjedź to Ci zrobię. widze ze z Lublina jesteś
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

lukaszlsw, mialem pisac ,bo z tego co zauwazylem ogarniasz 2.7bit ,a mam problem z sondami i niestabilnym boostem ,kilka gratow wymienione i dalej dupa
trzeba bu zrobic porządnie logi i ten test ,a ja mam w robocie pod reka aby tester solusa

jak sie obrobie to bede pisal PW ;-)

Pozdr.
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Pabler
Posty: 73
Rejestracja: 2015-06-28, 12:53
Lokalizacja: Dąbrowa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pabler »

16vg60 pisze:lukaszlsw, mialem pisac ,bo z tego co zauwazylem ogarniasz 2.7bit ,a mam problem z sondami i niestabilnym boostem ,kilka gratow wymienione i dalej dupa
trzeba bu zrobic porządnie logi i ten test ,a ja mam w robocie pod reka aby tester solusa

jak sie obrobie to bede pisal PW ;-)

Por.
Sai jest jeszcze u Ciebie ?
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

jest ,wszystko oryginał ,poza wagnerami i programem

problem z sondami opanowany ,przewód w wiazce uj... ,zlutowałem i jest git,zero bledow na testerze ,ale logi i szczelność muszę zrobić ;-)
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Awatar użytkownika
cys
Posty: 157
Rejestracja: 2013-02-13, 07:00
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cys »

Czy bulgotanie w misce olejowej jest normalne przy takim teście?
Turbo po regeneracji, silnik poza autem jeszcze nie odpalany.
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

Bulgotanie normalny objaw. Nie pompuj więcej jak 1 bar.
Awatar użytkownika
zibun
Posty: 19
Rejestracja: 2011-04-25, 20:14
Lokalizacja: polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zibun »

mylek pisze:Bulgotanie normalny objaw. Nie pompuj więcej jak 1 bar.
A gdy podczas sprawdzania szczelności powietrze ucieka z pod uszczelki od napinaczy łańcuszków wałków to tez norma?
Audi s2,s3,s4
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

mi sie wydaje ze cos zle robicie i dmuchacie w odme hehe
s4 b5 avant
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

A w odmie nie ma czasem zaworka kierunkowego, który przepuszcza z głowic i bloku tylko w stronę dolotu? Jeśli tak, to sama odma może być uszkodzona.

I nie dmuchajcie 20 bar bo będzie leciało nawet spod głowic :mrgreen:
Awatar użytkownika
zibun
Posty: 19
Rejestracja: 2011-04-25, 20:14
Lokalizacja: polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zibun »

mylek pisze:A w odmie nie ma czasem zaworka kierunkowego, który przepuszcza z głowic i bloku tylko w stronę dolotu? Jeśli tak, to sama odma może być uszkodzona.

I nie dmuchajcie 20 bar bo będzie leciało nawet spod głowic :mrgreen:
Zaworów jak mruwków w tym silniku.. :-P masz jakiś konkretnie na myśli?
Audi s2,s3,s4
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

To inaczej. Odpiąłeś w ogóle odmę od strony Y-rury? To zaznaczone na czerwono. Trzeba odpiąć i zaślepić króciec w Y-rurze na czas próby szczelności.

Obrazek

Jeśli nie, a dmuchałeś sporo to szykuj się na uszczelnianie góry w najgorszym przypadku po tym, jak wydmuchałeś uszczelki albo uszczelniacze na wałkach ;)
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

mylek jesli to zdjecie Twojego silnika to lewy dv jest prawdopodobnie zle zalozony
s4 b5 avant
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

Spokojnie, to z internetów :)
Awatar użytkownika
zibun
Posty: 19
Rejestracja: 2011-04-25, 20:14
Lokalizacja: polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zibun »

Nawet 0.5 bara nie idzie na dmuchać bo ucieka z pod uszczelek napinaczy...
Uszczelki do wymiany ..
są jeszcze jakieś ważne zaworki prócz tych dwuch zielonych na kolektorze?
Audi s2,s3,s4
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

zibun pisze:Nawet 0.5 bara nie idzie na dmuchać bo ucieka z pod uszczelek napinaczy...
Uszczelki do wymiany ..
są jeszcze jakieś ważne zaworki prócz tych dwuch zielonych na kolektorze?
skąd ucieka? Co wy cenzura silnik pompujecie :?: :shock:
ODPOWIEDZ