S4 B5 dbana, inwestowana a jednak kuleje...

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

Jak sytuacja ?
K4RW4S
Posty: 80
Rejestracja: 2016-06-11, 19:45
Lokalizacja: Gniezno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: K4RW4S »

Ghost walczy, ale niewiele znalazl. Jak narazie powiedzial tylko to o czym sam wiedzialem. Dziwny jest fakt że mam ponad 66 st na duzych ic bocznych. Jak je zainstalowalem to pamietam ze bylem w szoku jak spadła temp a teraz ogien w dolocie. W sumie temp wyższa niz na seryjnych ic. Nie mam juz pojecia co z tym zrobic. Mialem podejrzenie softu ze moze egt rosnie i dlatego wysoka temp w dolocie ale niby soft jest ok... :(
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

aż serce boli ze taka doinwestowana eska pokulewa czekamy na rozwój wydarzeń
s4 b5 avant
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Jak bardzo ona jest doinwestowana? Ja tutaj nie widzę żadnej grubej kasiury wyłożonej... :mrgreen:
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Bo tu na forum nie ma doinwestowanych :mrgreen:
[ D O B R Z A Ń S K I ]
K4RW4S
Posty: 80
Rejestracja: 2016-06-11, 19:45
Lokalizacja: Gniezno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: K4RW4S »

Może dlatego ze nie wszystko opisane..po co mam pisac ze wsadzilem rnse z dopasowaniem pod deske albo recaro czy hamulce r18 czy to ze na auto juz czeka dwutarczowe sprzeglo itp itd skoro to nie związane z tematem.

Po drugie na forum jest wiele aut w ktorych wlasciciele robia takie cebule ze nawet na rozrzadzie oszczedzaja wiec tak, uwazam ze jest doinwestowana...

A po trzecie jest to daily car wiec moce 500+ tutaj zbedne. Ma bycć fajnie ale przede wszystkm bezawaryjnie...
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Emay masz cebule ... ;-)
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Po IC ta temperatura ci spadla.. ale to bylo w zime czy tez w lato? :D
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

emay pisze:Jak bardzo ona jest doinwestowana? Ja tutaj nie widzę żadnej grubej kasiury wyłożonej... :mrgreen:
Dla niektórych jesli s4 nie ma k04/rs6 i wydechu akrapovicza i nie generuje 500 km to nie jest doinwestowana :mrgreen:
s4 b5 avant
K4RW4S
Posty: 80
Rejestracja: 2016-06-11, 19:45
Lokalizacja: Gniezno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: K4RW4S »

Pewnie ze bylo chlodniej ale to nie zmienia faktu ze teraz bylo gorzej niz na seryjnych o tym samym czasie...Generalnie auto dostanie soft napisany od nowa.
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

odepnij przeplywke i zobacz czy bedzie lepiej
K4RW4S
Posty: 80
Rejestracja: 2016-06-11, 19:45
Lokalizacja: Gniezno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: K4RW4S »

Mały update. Na poczatek co juz wiadomo to na bank prawa Dv nieszczelna. Szwajcar przy wymianie turbawek pobawił se troszke z gruchami co w sportecu namieszalo troche. Do sprawdzenia jeszcze komplet świec i od razu kompresja. Okiem rzucone zostanie też w kierunku odmy...

Z racji tego że auto nie jest jakas wyścigówką i służy generalnie w mieście a czasem na wypady za miasto zdecydowaliśmy się napisać soft od podstaw.

Moim założeniem jest aby auto było mocne od dołu...

Więcej bede wiedział w czwartek....
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Myślę ,ze wyznaczone cele udało się osiągnąć :-) Po usunieciu paru drobnostek mechanicznych auto zostało "przekopane" chyba w każdym możliwym miejscu. Sprawdzone zostało wszystko co się da :-o I wyszło na to ,że soft jest do kitu. Może w innym aucie by to działało "jakoś" ale życie pokazało ,że niestety nie w tym przypadku... ;-)


- wymiana DV
- pomiar AFR
- pomiar ciśnienia paliwa
- test szczelnosci dolotu
- wymiana świec na nowe PFR7Q
- custom soft + LC + FS
- mod N249
- regulacja czujnika sprzęgła

i pewnie jeszcze wiele rzeczy które nie pamiętam a trzeba było zrobić :-P

Może właściciel niech napisze sam jak to teraz jeździ :-D Podobno już pierwsze kille były w Gnieźnie... :-)
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
Awatar użytkownika
KubaS4
Posty: 71
Rejestracja: 2014-12-08, 15:53
Lokalizacja: Gniezno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: KubaS4 »

ghost, coś tam było.... ;-) ;-)
szydera
Posty: 61
Rejestracja: 2014-07-10, 23:51
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: szydera »

Można się dowiedzieć co za modyfikacja n249?
ODPOWIEDZ