S4 B5 dbana, inwestowana a jednak kuleje...
Ghost walczy, ale niewiele znalazl. Jak narazie powiedzial tylko to o czym sam wiedzialem. Dziwny jest fakt że mam ponad 66 st na duzych ic bocznych. Jak je zainstalowalem to pamietam ze bylem w szoku jak spadła temp a teraz ogien w dolocie. W sumie temp wyższa niz na seryjnych ic. Nie mam juz pojecia co z tym zrobic. Mialem podejrzenie softu ze moze egt rosnie i dlatego wysoka temp w dolocie ale niby soft jest ok... :(
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Może dlatego ze nie wszystko opisane..po co mam pisac ze wsadzilem rnse z dopasowaniem pod deske albo recaro czy hamulce r18 czy to ze na auto juz czeka dwutarczowe sprzeglo itp itd skoro to nie związane z tematem.
Po drugie na forum jest wiele aut w ktorych wlasciciele robia takie cebule ze nawet na rozrzadzie oszczedzaja wiec tak, uwazam ze jest doinwestowana...
A po trzecie jest to daily car wiec moce 500+ tutaj zbedne. Ma bycć fajnie ale przede wszystkm bezawaryjnie...
Po drugie na forum jest wiele aut w ktorych wlasciciele robia takie cebule ze nawet na rozrzadzie oszczedzaja wiec tak, uwazam ze jest doinwestowana...
A po trzecie jest to daily car wiec moce 500+ tutaj zbedne. Ma bycć fajnie ale przede wszystkm bezawaryjnie...
Mały update. Na poczatek co juz wiadomo to na bank prawa Dv nieszczelna. Szwajcar przy wymianie turbawek pobawił se troszke z gruchami co w sportecu namieszalo troche. Do sprawdzenia jeszcze komplet świec i od razu kompresja. Okiem rzucone zostanie też w kierunku odmy...
Z racji tego że auto nie jest jakas wyścigówką i służy generalnie w mieście a czasem na wypady za miasto zdecydowaliśmy się napisać soft od podstaw.
Moim założeniem jest aby auto było mocne od dołu...
Więcej bede wiedział w czwartek....
Z racji tego że auto nie jest jakas wyścigówką i służy generalnie w mieście a czasem na wypady za miasto zdecydowaliśmy się napisać soft od podstaw.
Moim założeniem jest aby auto było mocne od dołu...
Więcej bede wiedział w czwartek....
Myślę ,ze wyznaczone cele udało się osiągnąć
Po usunieciu paru drobnostek mechanicznych auto zostało "przekopane" chyba w każdym możliwym miejscu. Sprawdzone zostało wszystko co się da
I wyszło na to ,że soft jest do kitu. Może w innym aucie by to działało "jakoś" ale życie pokazało ,że niestety nie w tym przypadku... 
- wymiana DV
- pomiar AFR
- pomiar ciśnienia paliwa
- test szczelnosci dolotu
- wymiana świec na nowe PFR7Q
- custom soft + LC + FS
- mod N249
- regulacja czujnika sprzęgła
i pewnie jeszcze wiele rzeczy które nie pamiętam a trzeba było zrobić
Może właściciel niech napisze sam jak to teraz jeździ
Podobno już pierwsze kille były w Gnieźnie... 



- wymiana DV
- pomiar AFR
- pomiar ciśnienia paliwa
- test szczelnosci dolotu
- wymiana świec na nowe PFR7Q
- custom soft + LC + FS
- mod N249
- regulacja czujnika sprzęgła
i pewnie jeszcze wiele rzeczy które nie pamiętam a trzeba było zrobić

Może właściciel niech napisze sam jak to teraz jeździ


WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR