S4 B5 2.7 sedan by [DOBRZAŃSKI]

Moderatorzy: buba, Mod-Team

peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

Wyrzuć uszczelkę ze ścianki grodziowej jak chcesz chłodzenia
Obrazek
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

peacenotwar pisze:Wyrzuć uszczelkę ze ścianki grodziowej jak chcesz chłodzenia
:-? niezbyt mądry pomysł....
W podszybiu panuje nadciśnienie - podczas powietrze będzie wlatywało pod maskę, zamiast "wysysać" gorące... Sprawdzi się to tylko przy małych prędkościach i na postoju.
Jeśli już to ewentualnie usunąć fragmenty uszczelki po bokach....
volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: volski1 »

pawelosinski83 pisze:
peacenotwar pisze:Wyrzuć uszczelkę ze ścianki grodziowej jak chcesz chłodzenia
:-? niezbyt mądry pomysł....
W podszybiu panuje nadciśnienie - podczas powietrze będzie wlatywało pod maskę, zamiast "wysysać" gorące... Sprawdzi się to tylko przy małych prędkościach i na postoju.
Jeśli już to ewentualnie usunąć fragmenty uszczelki po bokach....
Pozwolę się nie zgodzić ;-)

Może jest tam nadciśnienie w stosunku do ciśnienia atmosferycznego ale na pewno nie do ciśnienia pod maską.
Testowałem, bez uszczelki jest dużo chłodniej a unosząc maskę dystansami przy zawiasach naprawdę mocno można poprawić chłodzenie. Minus jest taki że czuć "silnik" przez nawiewy bo klima zaciąga z komory :-/
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

To warto czy nie warto wycinać te uszczelki? Jeśli tak to w którym miejscu dokładnie?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

Jeśli nie masz problemów z chłodzeniem lub jakichś poje&nych mocy to bym jej nie ruszał. Odczuwalna jest różnica w temperaturze z nawiewów.
Poza tym. Wyjęcie czy włożenie tej uszczelki to 15 sekund roboty. Jak chcesz się poganiać to można ją szybko wyjąć a potem wrzucić na daily :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

U mnie czy się ganiam czy nie to i tak potrafi polecieć temp ponad 90st. Wystarczy, że postoi trochę na klimie w korku i już problem się robi
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Tak wygląda K04 które odebrałem od PerunTurbo równe 4tys km temu
Gwarancji nie uznają bo to nie z ich winy rozerwalo aktuator do którego zagladali,wzmacniali i niby serwisowali
Zapewnienia były takie ,że można ładować 1.8b (było ladowane 1.65b) ale gdy turbiny padły to zdanie już było inne...max 1.5b na k04!!!
R.I.P. K04 by PerunTurbo

Taka sytuacja :mrgreen: "szczęście" mnie nie opusza i to pewnie przez tą szatanska 6tkę z przodu...
Coming soon

700hp :!: :!:



Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-05-23, 23:28 przez DobrzanskiS4B5, łącznie zmieniany 1 raz.
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

eh te tuningi :-)) ktory to juz raz ten silnik musial byc u ciebie wyciagany, niby taka pasja ale mnie to przestalo juz bawic .. dochodze do wniosku ze trzeba kupic w miare najmocniejsza wersje jaka sie da i juz nic nie grzebac bo to zawsze prowadzi do stania w garazu
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

Ja się ma wprawę to wyjąć i włożyć silnik to szybka sprawa. Obym u siebie nie musiał tej wprawy tyle nabierać :mrgreen:

Ten akutator pękł jakby był skorodowany.
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

mylek pisze:Ja się ma wprawę to wyjąć i włożyć silnik to szybka sprawa. Obym u siebie nie musiał tej wprawy tyle nabierać :mrgreen:

Ten akutator pękł jakby był skorodowany.



Bo taki właśnie był kolego :) skorodowany
Gdybym wiedział to bym dał nowe,ale kto by mi powiedział o tym przecież nie PerunTurbo
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

jakaś dziwna ta gorąca strona, było coś tam spawane ?

700 mówisz ?
Obrazek
Awatar użytkownika
grzopi
Posty: 158
Rejestracja: 2016-05-27, 22:58
Lokalizacja: Brzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzopi »

A pisałem że miałem w dobrych $$$$ tte700 :mrgreen:
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Dobrze Bartek, ze idziesz dalej za ciosem. Czekamy na 700 + :mrgreen:
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

grzopi pisze:A pisałem że miałem w dobrych $$$$ tte700 :mrgreen:
TTE700 chyba za małe ,to już Sid ma 780 :mrgreen:

[ Dodano: 2017-05-24, 11:45 ]
SID pisze:jakaś dziwna ta gorąca strona, było coś tam spawane ?

700 mówisz ?




No jest taki plan żeby zbliżyć się do 700 lub lekko przebić :-D
Zobaczymy co to będzie
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

zalej lepszego paliwa i masz 700

u mnie taki plan na zimę +800
Obrazek
Zablokowany