Doladowanie prosze o pomoc!
-
stefannurek
- Posty: 110
- Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
Doladowanie prosze o pomoc!
Panowie problem.
Silnik poskladany wszystko seria powymieniane plyny oleje i pierdoly. Nowe sprzeglo docisk bleble ble.. Stare turbo wywalone laly olejem, wstawione podobno w zajebistym stanie k03.
I teraz tak program pisany byl rok temu wyplulo 320 430nm. Laduje 0.8-0.9 bara przy gwaltownym ruszaniu po czym doladowanie rosnie w miare przyspieszania do 1.1bara. auto nie robi szalu bo przyspieszenie jest mizerne, nie ma uczucia wbicia w fotel ale auto rownomiernie dynamicznie jedzie dopiero zaczyna jechac po przekroczeniu 3700 obrotow. Zupelnie inaczej jest jezeli zejdzie sie z biegu na bieg nizszy i depa od okolo 4000 obrotow wtedy doladowanie rosnie do 1,2 i spada.
Gdzie szukac problemu?
Wiadomo k03 laduja od dolu juz przy 2000 obrotow przy depie powinno wbic w fotel nawet przy tym mocach wiec troche nie kumam o co chodzi
aaaa jeszcze nie pokazuje zadnych bledow
Silnik poskladany wszystko seria powymieniane plyny oleje i pierdoly. Nowe sprzeglo docisk bleble ble.. Stare turbo wywalone laly olejem, wstawione podobno w zajebistym stanie k03.
I teraz tak program pisany byl rok temu wyplulo 320 430nm. Laduje 0.8-0.9 bara przy gwaltownym ruszaniu po czym doladowanie rosnie w miare przyspieszania do 1.1bara. auto nie robi szalu bo przyspieszenie jest mizerne, nie ma uczucia wbicia w fotel ale auto rownomiernie dynamicznie jedzie dopiero zaczyna jechac po przekroczeniu 3700 obrotow. Zupelnie inaczej jest jezeli zejdzie sie z biegu na bieg nizszy i depa od okolo 4000 obrotow wtedy doladowanie rosnie do 1,2 i spada.
Gdzie szukac problemu?
Wiadomo k03 laduja od dolu juz przy 2000 obrotow przy depie powinno wbic w fotel nawet przy tym mocach wiec troche nie kumam o co chodzi
aaaa jeszcze nie pokazuje zadnych bledow
-
stefannurek
- Posty: 110
- Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
-
stefannurek
- Posty: 110
- Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
-
stefannurek
- Posty: 110
- Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
Twoje auto zachowuje sie jak na duzych sprezarkach. Bracus to mozliwe tak sie stroi aby nie obciazac korb np nik tak ma . Eliminujac peaka Ulatwiasz korbom zycie. W s4 powinienes miec full boost nisko bo to male sprezarki.
Masz dostep do vaga to zrob loga z boostu .... jedz na 4 biegu od 2 tys i ogien blok 115 , zrob tez przeplywke oraz 020 korekcje .
Masz dostep do vaga to zrob loga z boostu .... jedz na 4 biegu od 2 tys i ogien blok 115 , zrob tez przeplywke oraz 020 korekcje .
Moj wiejski zabieg na szybko i dla kazdego to wlasnie odpiac na kilka chwil przeplywke i zobaczyc czy ciag wrocil :) Jak tak padnieta jak nie szukac dalej :) Proste i nic nie kosztuje. W awaryjny nie wpadnie : zlapie tylko blad. Raz tak mialem ze odpalilem auto (poprzedniego dnia jechalo normalnie ) dodaje gazu a tu dupa
3 tys rpm i jakby zaplon ucinalo
Odpialem przeplywke , auto zium na obroty wiec wiedzialem ze zdechla na amen 

jasne to nawet logiczne ale u Nika ale nie na tych małych K03sportmile pisze:Bracus to mozliwe tak sie stroi aby nie obciazac korb np nik tak ma . Eliminujac peaka Ulatwiasz korbom zycie.
20% mocy i 8% momentu ?
320/430 pierwszy raz widzę takie wartości nm przy takiej mocy w S4
szperając przed zakupem swojej troche po necie nie widziałem zadnej która mając powyżej 300 km nie miała by więcej jak 450 nm
może jakiś taki "bezpieczny program" chociaż co jak co ale dół w 2.7 jest mocny
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
-
stefannurek
- Posty: 110
- Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
Auto wieczorem po odlaczeniu przeplywki odrazu po depie wpadlo w awaryjny bo ladowalo 0.5bara zapalil sie ABS I ESP.Rano po zalozeniu przeplywki i odpaleniu auta od razu gaslo. Przyjechal koles z lapsem i wykasowal blad narazie jezdzi...
Doladowanie pokazuje mi zegar boost.
cos wogole nie jest halo z nim bo kolega z przyblizona moca w s4 opierdala mnie z rolki i to dosc znacząco.
[ Dodano: 2011-03-28, 10:54 ]
Mysle ze to nie przeplywka bo auto odrazu zachowywalo by sie inaczej niz sie zachowuje, falowalyby obroty a nie faluja. Tutaj chodzi o tego boosta 0-3500rpm auto przyspiesza bez szalu, potem dostaje kopniaka i leci do 6500 a powinno juz od 2000 dopierdalac.
No i te wskazania doladowania mnie martwia.
Doladowanie pokazuje mi zegar boost.
cos wogole nie jest halo z nim bo kolega z przyblizona moca w s4 opierdala mnie z rolki i to dosc znacząco.
[ Dodano: 2011-03-28, 10:54 ]
Mysle ze to nie przeplywka bo auto odrazu zachowywalo by sie inaczej niz sie zachowuje, falowalyby obroty a nie faluja. Tutaj chodzi o tego boosta 0-3500rpm auto przyspiesza bez szalu, potem dostaje kopniaka i leci do 6500 a powinno juz od 2000 dopierdalac.
No i te wskazania doladowania mnie martwia.
-
stefannurek
- Posty: 110
- Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
