S4 Silver Avant Track Day Car

Moderatorzy: buba, Mod-Team

nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

S4 Silver Avant Track Day Car

Post autor: nitro20 »

MODEL:
S4 1998 rok AGB

SILNIK:
2.7 biturbo
Turbiny K04 z rs4
Większe wtryski
Większa pompa paliwa
Silnik całościowo uszczelniony po zakupie

Plany:
Głowice z 2.4

UKŁAD DOLOTOWY:
- FMIC centralny na jednym wyjściu

Plany:
-Układ dolotowy z RS4
-Większa przepustnica

UKŁAD WYDECHOWY:
- Wydech 2,75"

Plany:
DP

UKŁAD NAPĘDOWY:
Sprzęgło z RS4

Plany:
-Jeśli sprzęgło z RS4 wyzionie ducha pewne FX400 lub jakiś custom
-Szpera

ZAWIESZENIE:
- gwint H&R
- Poduszki skrzyni biegów AKmotorsport
- Tuleje Aluminiowe sanek tył AKmotorsport
- Kompletna podpora dyfra przód AKmotorsport
- Kompletna podpora dyfra tył AKmotorsport
- Kompletny zestaw poliuretantów na tylne zawieszenie AKmotorsport
- Nowe OEM mocowania amortyzatorów tył
- Wypiaskowane i pomalowane proszkowo sanki tył
- Wypiaskowanie i pomalowane proszkowo wachacze tył i zwrotnice
- Nowe łożyska, drążki reakcyjne, czujniki abs, tulejki do absu

Plany:
Zestaw stabilizatorów przód/tył H&R/Eibach z łącznikami AKmotorsport
Pełny zestaw zawieszenia AKmotorsport na przód, analogicznie do tyłu
Z czasem wymiana gwintu na coś bardziej "torowego"
Ogarnięcie przyrdzewiałych elementów zawieszenia tak dla ogólnej przyjemności, jak się auto podniesie do góry :).

KOLA:
- ATS DTC 18 8,5 ET35
- Opony Continental SportContact3

Plany:
Drugi komplet lekkich kół do semi slicka

UKŁAD HAMULCOWY
- Przód 6 tłok 18z tarczą z ML345x32mm Zimmerman
- Tył seria
- przewody w oplocie przód HEL
- przewody w oplocie tył HEL
- Płyn RBF
Plany:
Hamulce tył
Sprawdzenie możliwości zestawu przedniego i ewentualny dalszy upgrade
Kierownice powietrza


ŚRODEK:
- Fotele kubełkowe OMP model WRE
- Pasy Sabelt 6 punktowe

Plany:
- Pozbycie się większości zbędnych elementów
- Aku do bagażnika
- Kierownica w alcantare
- Zestaw wskaźników Boost temp oleju

BODY:
- kratki ala rs4 przód
Narazie reszta seria

Plany:
Lekkie elementy
Lotka RS4
Grill RS4


Narazie mało zdjęć, jak się ogarnę to wrzucę jakieś lepsze.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Witam,

Panowie, s4 wpadła w moje ręce zupełnie przypadkiem, większość czasu byłem związany z autami japońskimi, miałem kilka Hond, jedną chyba z drugim wtedy silnikiem B20Vtec w Polsce, później miałem EVO9, następnie była dłuższa przerwa motoryzacyjna i pojawił się motocykl Honda VFR. Po długich pertraktacjach z rodziną, odnośnie motocykla, schowałem go do garażu i dla odwrócenia uwagi zacząłem poszukiwać 4 kółek do wściekania się :).
S4 nie jest typowym autem do zabawy, jest raczej ciężkie, znam również lepiej prowadzące się auta w zakrętach ;), trzeba przyznać za to, że jest bardzo stabilne przy wysokich prędkościach. Mnie urzekła natomiast wytrzymałość napędów oraz relatywnie łatwa możliwość uzyskiwania dużych mocy. Celowałem w okolice 450koni, ale przede wszystkim chęć zrobienia czegoś nowego. Po S4 pojechałem z ciekawości do Piaseczna, było przy nim trochę do porobienia, wiedziałem, że i tak większość rzeczy będę zmieniał więc nie przejmowałem się zawieszeniem czy hamulcami. muszę natomiast przyznać, że już wtedy dobrze jechało, poprzedni właściciel wsadził do niego turbiny z RS4 i całą resztę podstawowego setu rs4 w Sportmile. Tak o to po pierwszej przejażdżce auto zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie i choć blacharsko nie było rewelacyjne, po sprawdzeniu laserowym okazało się, że jest proste, a malowany błotnik i zderzak to pozostałości po drobiazgach i tak oto jestem na forum od jakiegoś czasu.
Ostatnio kolega poprosił mnie o opisanie auta i oto jestem :).
Auto służy mi jedynie do wieczornego hasania i wyjazdów na track daye i te cele są priorytetem od pewnego czasu przy modzeniu, choć zakupiłem je początkowo z innym zamiarem :).
Ostatnio zmieniony 2016-06-20, 23:06 przez nitro20, łącznie zmieniany 12 razy.
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Fajnie dzialasz
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Chyba widzialem na spocie
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

LUK nie było mnie, ale jak to większość srebrnych avantów, z grubsza do siebie podobne ;).
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

nigdy go nie było chyba na spocie więc nie wiem gdzie on wieczorami "hasa" :)
Jacekv5
Posty: 318
Rejestracja: 2014-12-15, 23:52
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jacekv5 »

Ładnie działasz w temacie aż miło heh. Gratki zakupu i niech służy jak najlepiej i bez awaryjnie. Szerokości
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

buba pisze:nigdy go nie było chyba na spocie więc nie wiem gdzie on wieczorami "hasa" :)
Hehehe, żeby nie było :D, gdzieś tam bywam :D.

Obrazek
Jacekv5 pisze:Ładnie działasz w temacie aż miło heh. Gratki zakupu i niech służy jak najlepiej i bez awaryjnie. Szerokości
Jacek dzięki :).
Ostatnio zmieniony 2016-06-20, 23:07 przez nitro20, łącznie zmieniany 2 razy.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Gdzies widzialem to auto-albo w okolicach Sportmile w Piasecznie albo w Ursusie.
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

luk448 pisze:Gdzies widzialem to auto-albo w okolicach Sportmile w Piasecznie albo w Ursusie.
Możliwe, jestem z Ursynowa, kręce się w tych okolicach :).

Buba zaraz uwierzy, że jednak hasam :D.
uki
Posty: 48
Rejestracja: 2011-07-13, 22:08
Lokalizacja: WG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: uki »

Jakie masz odczucia między poliuretanem w tylnym zawieszeniu a oem gumami ??
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

Gratki za włożoną prace Prezentuje się mega :roll: ;-)
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

uki pisze:Jakie masz odczucia między poliuretanem w tylnym zawieszeniu a oem gumami ??
Uki wkleję to co napisałem do jednego z kolegów, który pytał się o to samo na privie:

"Auto w końcu zaczęło się prowadzić. Wcześniej tył mi trochę jakby pływał, teraz jest zdecydowanie sztywniejszy i jakby bardziej zbity taki syndrom zawiasu jak w nowym aucie, ale nie jest za twardo."

Ja po tyle wiem, że napewno będę robić też przód, bo czuję sporą różnicę np przy lekkim slalomie, przód jest jak z gumy, na tyle masz akcje i reakcje jak w nowym aucie reaguję, do pełni szczęścia polecą jeszcze staby.
grzesiek1985 pisze:Gratki za włożoną prace Prezentuje się mega :roll: ;-)
Dzięki Grzesiu, też działaj ;-) .
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

nitro20 U mnie przód już ogarnięty aby tył jeszcze tańczy Ale pójdę w twoje ślady ;-)
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Pływanie tyłu b5 quattro miałem jak były gumy wybite.
Po wymianie gum auto już fajnie się prowadziło. Poli co najwyżej jest tańsze i twardsze jeśli takowe ktoś se zamówił.
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

mik-17 pisze:Pływanie tyłu b5 quattro miałem jak były gumy wybite.
Po wymianie gum auto już fajnie się prowadziło. Poli co najwyżej jest tańsze i twardsze jeśli takowe ktoś se zamówił.
Nie miałem wybitych gum, w zasadzie wyciągałem jeszcze sprawne elementy, kwestia całego zawiasu i tego kto jak czuje auto i czego oczekuje.
Ja chcę czuć pierwszy moment jak mi w zakręcie zaczyna lekko auto uciekać, dlatego takie, a nie inne prace w zawiasie.
ODPOWIEDZ