S4 1998 rok AGB
SILNIK:
2.7 biturbo
Turbiny K04 z rs4
Większe wtryski
Większa pompa paliwa
Silnik całościowo uszczelniony po zakupie
Plany:
Głowice z 2.4
UKŁAD DOLOTOWY:
- FMIC centralny na jednym wyjściu
Plany:
-Układ dolotowy z RS4
-Większa przepustnica
UKŁAD WYDECHOWY:
- Wydech 2,75"
Plany:
DP
UKŁAD NAPĘDOWY:
Sprzęgło z RS4
Plany:
-Jeśli sprzęgło z RS4 wyzionie ducha pewne FX400 lub jakiś custom
-Szpera
ZAWIESZENIE:
- gwint H&R
- Poduszki skrzyni biegów AKmotorsport
- Tuleje Aluminiowe sanek tył AKmotorsport
- Kompletna podpora dyfra przód AKmotorsport
- Kompletna podpora dyfra tył AKmotorsport
- Kompletny zestaw poliuretantów na tylne zawieszenie AKmotorsport
- Nowe OEM mocowania amortyzatorów tył
- Wypiaskowane i pomalowane proszkowo sanki tył
- Wypiaskowanie i pomalowane proszkowo wachacze tył i zwrotnice
- Nowe łożyska, drążki reakcyjne, czujniki abs, tulejki do absu
Plany:
Zestaw stabilizatorów przód/tył H&R/Eibach z łącznikami AKmotorsport
Pełny zestaw zawieszenia AKmotorsport na przód, analogicznie do tyłu
Z czasem wymiana gwintu na coś bardziej "torowego"
Ogarnięcie przyrdzewiałych elementów zawieszenia tak dla ogólnej przyjemności, jak się auto podniesie do góry :).
KOLA:
- ATS DTC 18 8,5 ET35
- Opony Continental SportContact3
Plany:
Drugi komplet lekkich kół do semi slicka
UKŁAD HAMULCOWY
- Przód 6 tłok 18z tarczą z ML345x32mm Zimmerman
- Tył seria
- przewody w oplocie przód HEL
- przewody w oplocie tył HEL
- Płyn RBF
Plany:
Hamulce tył
Sprawdzenie możliwości zestawu przedniego i ewentualny dalszy upgrade
Kierownice powietrza
ŚRODEK:
- Fotele kubełkowe OMP model WRE
- Pasy Sabelt 6 punktowe
Plany:
- Pozbycie się większości zbędnych elementów
- Aku do bagażnika
- Kierownica w alcantare
- Zestaw wskaźników Boost temp oleju
BODY:
- kratki ala rs4 przód
Narazie reszta seria
Plany:
Lekkie elementy
Lotka RS4
Grill RS4
Narazie mało zdjęć, jak się ogarnę to wrzucę jakieś lepsze.















Witam,
Panowie, s4 wpadła w moje ręce zupełnie przypadkiem, większość czasu byłem związany z autami japońskimi, miałem kilka Hond, jedną chyba z drugim wtedy silnikiem B20Vtec w Polsce, później miałem EVO9, następnie była dłuższa przerwa motoryzacyjna i pojawił się motocykl Honda VFR. Po długich pertraktacjach z rodziną, odnośnie motocykla, schowałem go do garażu i dla odwrócenia uwagi zacząłem poszukiwać 4 kółek do wściekania się :).
S4 nie jest typowym autem do zabawy, jest raczej ciężkie, znam również lepiej prowadzące się auta w zakrętach ;), trzeba przyznać za to, że jest bardzo stabilne przy wysokich prędkościach. Mnie urzekła natomiast wytrzymałość napędów oraz relatywnie łatwa możliwość uzyskiwania dużych mocy. Celowałem w okolice 450koni, ale przede wszystkim chęć zrobienia czegoś nowego. Po S4 pojechałem z ciekawości do Piaseczna, było przy nim trochę do porobienia, wiedziałem, że i tak większość rzeczy będę zmieniał więc nie przejmowałem się zawieszeniem czy hamulcami. muszę natomiast przyznać, że już wtedy dobrze jechało, poprzedni właściciel wsadził do niego turbiny z RS4 i całą resztę podstawowego setu rs4 w Sportmile. Tak o to po pierwszej przejażdżce auto zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie i choć blacharsko nie było rewelacyjne, po sprawdzeniu laserowym okazało się, że jest proste, a malowany błotnik i zderzak to pozostałości po drobiazgach i tak oto jestem na forum od jakiegoś czasu.
Ostatnio kolega poprosił mnie o opisanie auta i oto jestem :).
Auto służy mi jedynie do wieczornego hasania i wyjazdów na track daye i te cele są priorytetem od pewnego czasu przy modzeniu, choć zakupiłem je początkowo z innym zamiarem :).