Cześć
Niecały tydzień mam swój egzemplarz s4 b5 i jestem w trakcie odgrzybiania po poprzednim właścicielu, z częścią bolączek już sobie poradziłem, w innych wiem co zrobić ale przy tym zgłupiałem.
Oświetlenie wnętrza zachowuje się normalnie kiedy kluczyk jest w pozycji 0,1 lub nie ma go w stacyjce, mogę otwierać każde z drzwi i oświetlenie rozświetla kabinę, po zamknięciu gaśnie.
Magia dzieje się kiedy przekręcę kluczyk na pozycję 2 niezależnie czy silnik zapalony czy nie drzwi kierowcy działają normalnie ale jeżeli otworzę którekolwiek z pozostałych drzwi oświetlenie rozświetla się i gaśnie w symetrycznych odstępach czasu, w skrócie migocze.
Czytałem na forum A4, że może to być mikrostyk ale żeby padł na wszystkich drzwiach na raz?
I przy ich problemach migotanie było nawet na zapalonym silniku podczas jazdy.
Z góry dzięki za sugestie.
Pozdrawiam
Novak
Jeżeli było to przepraszam, musiałem użyć złych słów kluczowych w wyszukiwarce.
Migające oświetlenie wnętrza.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
hej
jako, że ostatnio odchwaszczałem swój centralny...
Jest problem z masą na pinie 5 lub 7 w kostce C w pompce.
pin 7 Przewód brązowo czarny. Kabelek ten podaje na pompkę masę gdy otwarte są którekolwiek z 3 drzwi pasażerów przód i/lub tył.
Moduł sterujący tym sygnałem jest w zegarach; do zegarów idą kabelki z krańcówek drzwi niezależnie, a do pompki idzie właśnie ten 1 wspólny.
pin 5 przewód brązowo zielony. Kabelek ten podaje masę gdy otwarte są drzwi pasażera przód (bezpośrednie połączenie).
Najprawdopodobniej problem będzie z krańcówkami drzwi pasażera przednimi (tutaj uwaga - są 2 krańcówki, nie 1 jak w drzwiach kierowcy.) Na zegarach może wyświetlać OK, a oświetlenie będzie głupieć.
No albo coś w zegarach nie halo...
brązowy konektor na prawym słupku:
pin 7, kabelek biało/brązowy i idzie dalej i przechodzi w czarnym konektorze na słupku po stronie kierowcy (pin 11) do zegarów do FIS'a
oraz
pin 9, kabelek brązowo czerwony i idzie dalej i przechodzi w czarnym konektorze na słupku po stronie kierowcy (pin 4) do podświetlenia nóg
oraz
pin 15 brązowo czerwony i przechodzi w brązowo zielony i idzie bezpośrednio na pompkę na pin 5 (złącze C)
no i z fisa wychodzi ten brązowo czarny na pompkę pin 7, ale nie wiem którędy...
U mnie miałem cały czas masę na tym kabelku brązowo czarnym (30omów), przez co auto nie domykało szyb i nie mrugało przy zamknięciu, bo cały czas myślało, że ma otwarte drzwi, a na FISie pokazywało OK.
Dla testu odpiąłem wszystkie kostki drzwi i krańcówki drzwi lnych - bez zmian!
Przeciąłem więc ten brązowo czarny kabelek i centralny działa jak należy (nie ma masy na pompce sygnalizującej otwarte drzwi), ale pojawiło się właśnie mruganie światła...
Na święta będę grzebał dalej, żeby ogarnąć do końca...
jako, że ostatnio odchwaszczałem swój centralny...
Jest problem z masą na pinie 5 lub 7 w kostce C w pompce.
pin 7 Przewód brązowo czarny. Kabelek ten podaje na pompkę masę gdy otwarte są którekolwiek z 3 drzwi pasażerów przód i/lub tył.
Moduł sterujący tym sygnałem jest w zegarach; do zegarów idą kabelki z krańcówek drzwi niezależnie, a do pompki idzie właśnie ten 1 wspólny.
pin 5 przewód brązowo zielony. Kabelek ten podaje masę gdy otwarte są drzwi pasażera przód (bezpośrednie połączenie).
Najprawdopodobniej problem będzie z krańcówkami drzwi pasażera przednimi (tutaj uwaga - są 2 krańcówki, nie 1 jak w drzwiach kierowcy.) Na zegarach może wyświetlać OK, a oświetlenie będzie głupieć.
No albo coś w zegarach nie halo...
brązowy konektor na prawym słupku:
pin 7, kabelek biało/brązowy i idzie dalej i przechodzi w czarnym konektorze na słupku po stronie kierowcy (pin 11) do zegarów do FIS'a
oraz
pin 9, kabelek brązowo czerwony i idzie dalej i przechodzi w czarnym konektorze na słupku po stronie kierowcy (pin 4) do podświetlenia nóg
oraz
pin 15 brązowo czerwony i przechodzi w brązowo zielony i idzie bezpośrednio na pompkę na pin 5 (złącze C)
no i z fisa wychodzi ten brązowo czarny na pompkę pin 7, ale nie wiem którędy...
U mnie miałem cały czas masę na tym kabelku brązowo czarnym (30omów), przez co auto nie domykało szyb i nie mrugało przy zamknięciu, bo cały czas myślało, że ma otwarte drzwi, a na FISie pokazywało OK.
Dla testu odpiąłem wszystkie kostki drzwi i krańcówki drzwi lnych - bez zmian!
Przeciąłem więc ten brązowo czarny kabelek i centralny działa jak należy (nie ma masy na pompce sygnalizującej otwarte drzwi), ale pojawiło się właśnie mruganie światła...
Na święta będę grzebał dalej, żeby ogarnąć do końca...
Z tą masą będzie racja, tak samo mam problem z czujnikiem temperatury oleju, nie pokazuje on żadnej wartości jak kiedy powinien ale jak silnik jest rozgrzany wyłączę silnik, przełączę zapłon na 0 a potem znów na 2 to czyta wartość z czujnika i powoli spada.
Dzięki Ci bardzo, idę grzebać, Wesołych świąt :)
Dzięki Ci bardzo, idę grzebać, Wesołych świąt :)
I jak panowie ogarneliście coś w tym temacie? mam podobne obiawy raz to co kolega pisze o temp oleju która opada po chwili a drugi z tym światłem .u mnie obstawiam chyba krańcówke drzwiach kierowcy bo zauwązyełm że jak otworzę i zaczyna migac to nie widzi mi tedy otwarcia drzwi ani na fisie ani nei zapala sie oświetlenie nog.
A masz poliftowe zegary? W poliftowych jeżeli po zapłonie wskaźnik temp. oleju opada oznacza, że ktoś wgrał zły wsad do licznika.
Wymiana FIS VDO
https://www.dropbox.com/sh/piilbzebs1dm ... mMO9a?dl=0
https://www.dropbox.com/sh/piilbzebs1dm ... mMO9a?dl=0
To musisz zamontować czyjnik oleju w miskę olejową tak jak to w poliftach było żeby wskazówka licznika dzialała
Wymiana FIS VDO
https://www.dropbox.com/sh/piilbzebs1dm ... mMO9a?dl=0
https://www.dropbox.com/sh/piilbzebs1dm ... mMO9a?dl=0