program sportec
program sportec
Panowie szybkie pytanie: czy gotowiec Sporteca (ten na 1.2 bara) zapętla wtryskiwacze benzynowe? Kupiłem auto już z programem, nie wiem co tam siedzi ale gazownik coś wspominał mi że mam zapętlone wtryski przy pełnym obciążeniu. Czy z logów poniżej widać co to za program? 18ms to chyba za krótko żeby zapętlić wtryski przy 5400 obr/min?
http://vaglog.pl/log_231621.html
http://vaglog.pl/log_231621.html
Tak zapętla - pierwszy gazownik chciał żebym soft zmienił albo dał do skorygowania żeby wtryski nie pętliły .
Auto z którego był kopiowany sportec w ówczesnym czasie miało poza 200 tyś km a przy 50 tyś km przebiegu był wgrany sportec . Auto na LPG i Sportecu przelatało jakieś 100 tyś Km. K03 w tym czasie nie były zmieniane .
Więc to czy sportec zabija turbo jest tak samo prawdopodobne jak w seryjnym silniku. Ewentualnie po wgraniu sporteca turbiny które mają już swój przelot zostaną szybciej zabite. Tak samo trójnik przepustnicy i przepływka
Auto z którego był kopiowany sportec w ówczesnym czasie miało poza 200 tyś km a przy 50 tyś km przebiegu był wgrany sportec . Auto na LPG i Sportecu przelatało jakieś 100 tyś Km. K03 w tym czasie nie były zmieniane .
Więc to czy sportec zabija turbo jest tak samo prawdopodobne jak w seryjnym silniku. Ewentualnie po wgraniu sporteca turbiny które mają już swój przelot zostaną szybciej zabite. Tak samo trójnik przepustnicy i przepływka
Papol pisze:Sporteca pamietam Gto tez przeklinal komus kilka kpl turbo zabil.. .
https://www.facebook.com/19368685403581 ... =3&theater
Sportec który chodzi po forum to raczej wgrywany bez podstawki więc nie koniecznie ten.ZbychuBt pisze:Papol pisze:Sporteca pamietam Gto tez przeklinal komus kilka kpl turbo zabil.. .
https://www.facebook.com/19368685403581 ... =3&theater
Poza tym bywają przypadki że np silnik zostaje zabity przez wadliwego kompa a ta podstawka to dodatkowe połączenie które mogło być wadliwe.
Jeżdżę tak już 30kkm i nic się z turbo nie dzieje, generalnie pytam bo mam wrażenie że trochę mi przylewa go przy pełnym obciążeniu i podejrzewałem kiepski program. Objawy takie że szarpie przy bucie, benzyna jak i gaz. Podejrzewam świece bo eksperymentowałem z miedzianymi Boscha ale za często trzeba ustawiać przerwę i jednak zakładam platyny od ngk. Ewentualnie mam gdzieś nieszczelność.
gotowiec jak to gotowiec jeden lepszy drugi gorszy, ale zwylke najpierw te 1.2b zrobi w dolocie "dziurkę" (trójnik, cooler jakieś inne bedziewie) a potem turbiny dmuchają żeby zadane ciśnienie osiągnąć, i puki moc w miarę jest to się jeżdzi a dopiero szuka jak w awaryjny przechodzi, a potem płacze jak wirnik w wydechu znajdzie i jest że program popsuł turbiny...
Nieszczelność to:
- przerywana moc np: ciągnie od 2000-3500rpm później spadek i dalej ciągnie od 5000 do odcinki.
- szarpanie autem podczas przyśpieszania
Na vagu:
- ciągłe przeładowania dochodzące nawet do 1,5 bar'a na k03
- duże wysterowani zaworu n75 celem utrzymania doładowania - jak słusznie zauważyłeś kolego Warmooz
Dotyczy to niewielkich nieszczelności.
- przerywana moc np: ciągnie od 2000-3500rpm później spadek i dalej ciągnie od 5000 do odcinki.
- szarpanie autem podczas przyśpieszania
Na vagu:
- ciągłe przeładowania dochodzące nawet do 1,5 bar'a na k03
- duże wysterowani zaworu n75 celem utrzymania doładowania - jak słusznie zauważyłeś kolego Warmooz
Dotyczy to niewielkich nieszczelności.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5