program sportec

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Warmooz
Posty: 89
Rejestracja: 2013-09-15, 13:30
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

program sportec

Post autor: Warmooz »

Panowie szybkie pytanie: czy gotowiec Sporteca (ten na 1.2 bara) zapętla wtryskiwacze benzynowe? Kupiłem auto już z programem, nie wiem co tam siedzi ale gazownik coś wspominał mi że mam zapętlone wtryski przy pełnym obciążeniu. Czy z logów poniżej widać co to za program? 18ms to chyba za krótko żeby zapętlić wtryski przy 5400 obr/min?

http://vaglog.pl/log_231621.html
Steri
Posty: 163
Rejestracja: 2013-08-14, 12:23
Lokalizacja: Łęczna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Steri »

słuchy chodziły, że zapętla ;d
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Zrob porzadnie te logi:) Jeden bieg od 1500 obr do odcinki. Bo tak patrzac na to to wtryski nie ida na jakies 90-95%.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Oj sportec pętli jak sku#$%^n... u mnie bywało nawet 22-23ms... Ale mimo wszystko długo turbo na nim pożyło :)
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Sporteca pamietam Gto tez przeklinal komus kilka kpl turbo zabil.. .
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Tak zapętla - pierwszy gazownik chciał żebym soft zmienił albo dał do skorygowania żeby wtryski nie pętliły .

Auto z którego był kopiowany sportec w ówczesnym czasie miało poza 200 tyś km a przy 50 tyś km przebiegu był wgrany sportec . Auto na LPG i Sportecu przelatało jakieś 100 tyś Km. K03 w tym czasie nie były zmieniane .
Więc to czy sportec zabija turbo jest tak samo prawdopodobne jak w seryjnym silniku. Ewentualnie po wgraniu sporteca turbiny które mają już swój przelot zostaną szybciej zabite. Tak samo trójnik przepustnicy i przepływka :mrgreen:
ZbychuBt
Posty: 434
Rejestracja: 2015-01-06, 19:14
Lokalizacja: Z h...a
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZbychuBt »

Papol pisze:Sporteca pamietam Gto tez przeklinal komus kilka kpl turbo zabil.. .





https://www.facebook.com/19368685403581 ... =3&theater
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Duzo ludzi lata na sportecu i nic sie nie dzieje wiec nie generalizujcie ze ubija silnik lub turbiny
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

ja latałem na sportecu i turbo miało sie bardzo dobrze , a lekko u mnie samochody nie mają . dopiero przez własną głupote rozwaliłem turbo . a tak to nic strasznego nie da się zauważyc pozatym że nieźle jedzie :-P
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

ZbychuBt pisze:
Papol pisze:Sporteca pamietam Gto tez przeklinal komus kilka kpl turbo zabil.. .





https://www.facebook.com/19368685403581 ... =3&theater
Sportec który chodzi po forum to raczej wgrywany bez podstawki więc nie koniecznie ten.
Poza tym bywają przypadki że np silnik zostaje zabity przez wadliwego kompa a ta podstawka to dodatkowe połączenie które mogło być wadliwe.
Warmooz
Posty: 89
Rejestracja: 2013-09-15, 13:30
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Warmooz »

Jeżdżę tak już 30kkm i nic się z turbo nie dzieje, generalnie pytam bo mam wrażenie że trochę mi przylewa go przy pełnym obciążeniu i podejrzewałem kiepski program. Objawy takie że szarpie przy bucie, benzyna jak i gaz. Podejrzewam świece bo eksperymentowałem z miedzianymi Boscha ale za często trzeba ustawiać przerwę i jednak zakładam platyny od ngk. Ewentualnie mam gdzieś nieszczelność.
stasiek
Posty: 100
Rejestracja: 2012-07-09, 23:28
Lokalizacja: Łask
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stasiek »

gotowiec jak to gotowiec jeden lepszy drugi gorszy, ale zwylke najpierw te 1.2b zrobi w dolocie "dziurkę" (trójnik, cooler jakieś inne bedziewie) a potem turbiny dmuchają żeby zadane ciśnienie osiągnąć, i puki moc w miarę jest to się jeżdzi a dopiero szuka jak w awaryjny przechodzi, a potem płacze jak wirnik w wydechu znajdzie i jest że program popsuł turbiny...
Warmooz
Posty: 89
Rejestracja: 2013-09-15, 13:30
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Warmooz »

idzie jakoś poznać po duty cycle n75 że turbiny nadganiają nieszczelność? czy tylko kompresor i dmuchać w dolot?
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Nieszczelność to:

- przerywana moc np: ciągnie od 2000-3500rpm później spadek i dalej ciągnie od 5000 do odcinki.
- szarpanie autem podczas przyśpieszania

Na vagu:

- ciągłe przeładowania dochodzące nawet do 1,5 bar'a na k03
- duże wysterowani zaworu n75 celem utrzymania doładowania - jak słusznie zauważyłeś kolego Warmooz

Dotyczy to niewielkich nieszczelności.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
ODPOWIEDZ