- seria jeszcze nigdy nie wyplula nam wiecej jak 290HP
- osprzet rs6 - głownie turbosposprezarki pasuja do combo silnik/skrzynia jak piesc do oka - przespawane sa kompletnie cale - muszle ssace maja dospawane customowe wloty - mocno restrykcyjne, fi 40 bo wiecej sie nie miescilo, dodatkowo kolektory wydechowe tez musialy byc przespawane z bardzo cienkich rurek - bo rowniez sie nie miescily. Cale doloty maja srednice 50mm kazdy. Wiec nie dziwcie sie ze wynik, jest taki a nie inny. Jest plan na stage 2. ale o tym pozniej.
Generalnie fotki z prac:
kolektory

1 z DP

customowe umiejscowienie WG

turbo od dolu

belkodolot z IC od 4.2 TDI (dlaczego 2 ic - bo miedzy nimi jest radar od ACC)

komora od gory:

(widac duza customowa przeplywke 4")
hamulce 385 na zaciskach S8

tak to wyszlo z boczku:

i wykres

Strojenie ORI ECU Kris @ CPtuning
Slowo o Stage II:
po strojeniu (a zeszlo sie naprawde dlugo - oj dlugo - łacznie 3 dni na rolkach od rana do wieczora a potem sporo testow drogowych) auto oddalismy wlascicielowi. Wlasciciel zadowolony, bo samochod 100-200 robi 2 razy szybciej niz seria. Byloby wszystko w najlepszym porzadku, gdyby wlasciciel nie oddal auta na tuning w postaci LPG.
Podczas proby badania V-maxa na LPG wlasciciel do mnie zadzwonil i mowi ze caly silnik mu sie zarzygal olejem, zaczał nierowno pracowac i dymi na bialo/siwo. I teraz zgadywanka - co sie stalo przy 270km/h na LPG :)
Plan jest na wymiane slupka i T76 :)