- seria jeszcze nigdy nie wyplula nam wiecej jak 290HP
- osprzet rs6 - głownie turbosposprezarki pasuja do combo silnik/skrzynia jak piesc do oka - przespawane sa kompletnie cale - muszle ssace maja dospawane customowe wloty - mocno restrykcyjne, fi 40 bo wiecej sie nie miescilo, dodatkowo kolektory wydechowe tez musialy byc przespawane z bardzo cienkich rurek - bo rowniez sie nie miescily. Cale doloty maja srednice 50mm kazdy. Wiec nie dziwcie sie ze wynik, jest taki a nie inny. Jest plan na stage 2. ale o tym pozniej.
Generalnie fotki z prac:
kolektory

1 z DP

customowe umiejscowienie WG

turbo od dolu

belkodolot z IC od 4.2 TDI (dlaczego 2 ic - bo miedzy nimi jest radar od ACC)

komora od gory:

(widac duza customowa przeplywke 4")
hamulce 385 na zaciskach S8

tak to wyszlo z boczku:

i wykres

Strojenie ORI ECU Kris @ CPtuning
Slowo o Stage II:
po strojeniu (a zeszlo sie naprawde dlugo - oj dlugo - łacznie 3 dni na rolkach od rana do wieczora a potem sporo testow drogowych) auto oddalismy wlascicielowi. Wlasciciel zadowolony, bo samochod 100-200 robi 2 razy szybciej niz seria. Byloby wszystko w najlepszym porzadku, gdyby wlasciciel nie oddal auta na tuning w postaci LPG.
Podczas proby badania V-maxa na LPG wlasciciel do mnie zadzwonil i mowi ze caly silnik mu sie zarzygal olejem, zaczał nierowno pracowac i dymi na bialo/siwo. I teraz zgadywanka - co sie stalo przy 270km/h na LPG :)
Plan jest na wymiane slupka i T76 :)


 
  Piszesz jakby to była wina LPG (nie wiem czy była czy nie) ale równie dobrze silnik mógł nie wytrzymać modów i instalacja nie ma tutaj nic do gadania. Nie pisze tego w kwestii podważania Twojej roboty tylko mogło być wiele czynników które spowodowały blow engine po takich modach.
 Piszesz jakby to była wina LPG (nie wiem czy była czy nie) ale równie dobrze silnik mógł nie wytrzymać modów i instalacja nie ma tutaj nic do gadania. Nie pisze tego w kwestii podważania Twojej roboty tylko mogło być wiele czynników które spowodowały blow engine po takich modach.