Auto oddałem do lakiernika, gdyż miało lekkie parchy przy relingach, na boku maski i delikatną wgniotkę na klapie bagażnika.
Po zakupie zmieniłem wszystkie wahacze przedniego zawieszenia na nowe i łączniki stabilizatora. Nowe tarcze tył i klocki, nowe wszystkie filtry, oleje i płyny. Nowe uszczelki pod dekle zaworów. Nowy przegub przedni lewy, nowe sprzęgło z dociskiem.
Założyłem nowe sprężyny Eibach -20mm
Nowe świece od RSa
wywaliłem środkowy tłumik zastępując wszystko rurą 76mm ( końcowy tłumik przelotowy, ale czeka na podwójny jednostronny 2x60mm )
Intercooler środkowy już był przy zakupie, wykonany na zamówienie w TTC Kraków, jest duży i szeroki, tak że chłodnica klimy się już nie zmieściła.
Wkład filtra powietrza Pipercross gąbka był już.
Walczymy ze strojeniem auta cały czas, jest to upierdliwe bo nie stroi się przez wtyczkę tylko trzeba lutować :( .
Na hamowni obciążeniowej w TERMANOWSCY AUTO SERVICE wypluła równe 300KM przy 0,7 bara doładowania, górą blokując moc, gdyż ustawiliśmy poziom EGT na 920 stopni gdyż seryjna pompa nie wydala i jest zbyt ubogo. Ogarniamy doładowanie cały czas na sterowaniu, gdyż niuton skacze na prawie 500 przy 3000 rpm a potem spada na 400 i trzyma prawie do końca.
Wczoraj założyliśmy nową pompę paliwa Bosch 040, teraz paliwa powinno starczyć na dostrojenie tak aby w peaku mieć 1,2 a na potrzymaniu 0.9 lub 1,0, i wtedy się jedziemy hamować docelowo.
W tym roku z modów tyle, na przyszłą wiosnę w planach wtryski wydajniejsze i k04.
[/URL]



