S4 Grigori

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Grigori
Posty: 73
Rejestracja: 2013-07-26, 21:45
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

S4 Grigori

Post autor: Grigori »

Auto kupiłem, można powiedzieć przypadkiem, w lecie 2013.

Auto oddałem do lakiernika, gdyż miało lekkie parchy przy relingach, na boku maski i delikatną wgniotkę na klapie bagażnika.
Po zakupie zmieniłem wszystkie wahacze przedniego zawieszenia na nowe i łączniki stabilizatora. Nowe tarcze tył i klocki, nowe wszystkie filtry, oleje i płyny. Nowe uszczelki pod dekle zaworów. Nowy przegub przedni lewy, nowe sprzęgło z dociskiem.
Założyłem nowe sprężyny Eibach -20mm
Nowe świece od RSa
wywaliłem środkowy tłumik zastępując wszystko rurą 76mm ( końcowy tłumik przelotowy, ale czeka na podwójny jednostronny 2x60mm )

Intercooler środkowy już był przy zakupie, wykonany na zamówienie w TTC Kraków, jest duży i szeroki, tak że chłodnica klimy się już nie zmieściła.
Wkład filtra powietrza Pipercross gąbka był już.

Walczymy ze strojeniem auta cały czas, jest to upierdliwe bo nie stroi się przez wtyczkę tylko trzeba lutować :( .

Na hamowni obciążeniowej w TERMANOWSCY AUTO SERVICE wypluła równe 300KM przy 0,7 bara doładowania, górą blokując moc, gdyż ustawiliśmy poziom EGT na 920 stopni gdyż seryjna pompa nie wydala i jest zbyt ubogo. Ogarniamy doładowanie cały czas na sterowaniu, gdyż niuton skacze na prawie 500 przy 3000 rpm a potem spada na 400 i trzyma prawie do końca.

Wczoraj założyliśmy nową pompę paliwa Bosch 040, teraz paliwa powinno starczyć na dostrojenie tak aby w peaku mieć 1,2 a na potrzymaniu 0.9 lub 1,0, i wtedy się jedziemy hamować docelowo.

W tym roku z modów tyle, na przyszłą wiosnę w planach wtryski wydajniejsze i k04.
Obrazek[/URL]

Obrazek Obrazek
si turbo nobiscum, quis contra nos?
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

kolego, polecam Ci wywalić pipercrossa i zastąpić go K&N, przez te filtry padają przepływki jak muchy, wiem to z autopsji, K&N na dobra przepustowość jak i filtrację, Piper znowu ma sens w zastosowaniu sportowym/wyścigowym
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

mam pipka od roku i jakoś nic nie padło
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

kwestia czasu :-P , ilość syfu jaka wpada w silnik jest dobra ;)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

A K&N będzie lepszy? Tak samo puszcza więcej powietrza i syfu i tak samo leje się olejki
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Wystarczylo zmienic ecu na nowsze i z bani problem z lutowaniem.
Obrazek
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

buba pisze:A K&N będzie lepszy? Tak samo puszcza więcej powietrza i syfu i tak samo leje się olejki
buba, obejrzyj sobie dwa te same filtry dla porównania ;)
EOT, nie ma co zaśmiecać koledze tematu
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

mam wrażenie że oddałeś auto nieodpowiednim ludziom do strojenia, bo to co piszesz to jest jakiś żart :mrgreen: :mrgreen:
Obrazek
Grigori
Posty: 73
Rejestracja: 2013-07-26, 21:45
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Grigori »

aw69 pisze:mam wrażenie że oddałeś auto nieodpowiednim ludziom do strojenia, bo to co piszesz to jest jakiś żart :mrgreen: :mrgreen:
Akurat TTC ( tuning tech center ) jest dosyć znane z dobrych strojeń i dobrych projektów, nie mogę powiedzieć jaka firma, ale bardzo znana ze Śląska kopiowała ich mapy ;-) . Ja mapy nie ogarniam, zatem możesz i mieć rację, dlatego poproszę o jakieś wytyczne i czemu piszesz że żart :-)
si turbo nobiscum, quis contra nos?
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

K03 i seryjna pompa nie wydala ? :) rozumiem że to żart ?!
Walczymy ze strojeniem auta cały czas, jest to upierdliwe bo nie stroi się przez wtyczkę tylko trzeba lutować :( .
Profesjonalna firma do strojenia motronica ma symulator, wtedy niema problemu z lutowaniem. I jakim cudem można ustawić poziom EGT 920 w S4. Rozwiń myśl bo za chuja nie ogarniam :mrgreen: Sprawdzaliście wogole na jakim EGT jeździ seryjne S4 ?! Podpowiem ci że do 945 stopni Motronik ma to totalnie w dupie i nie reaguje :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

A co to jest to TTC? jakos nie kojarze od nich zadnej mocnej fury ani nawet zwyklego softu do 2.7

[ Dodano: 2013-11-10, 22:45 ]
Adam przedlifty chyba trzeba lutowac bo przez zlacze nie pojdzie z tego co kojarze :!: :?:
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

I kto ze śląska kopiował ich mapy ?
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

buba pisze:A co to jest to TTC? jakos nie kojarze od nich zadnej mocnej fury ani nawet zwyklego softu do 2.7

[ Dodano: 2013-11-10, 22:45 ]
Adam przedlifty chyba trzeba lutowac bo przez zlacze nie pojdzie z tego co kojarze :!: :?:
mając symulator, robisz sobie live maping. ale lutowac też nie trzeba, gwoli ścisłości ;)
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

buba pisze:A co to jest to TTC? jakos nie kojarze od nich zadnej mocnej fury ani nawet zwyklego softu do 2.7
http://www.ttc.pl/
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

Nie chce robić antyreklamy ale znam firmę, robiłem parę programów i Daniel ma sporą wiedze na temat robienia softów itp ale nie maja hamowni i prawie wszystkie programy sa robione na kolanie, do TDI itp jeszcze rozumiem ale turbo-benzyna musi być na hamowni, konkretne obciążenie i sprawdzanie egt, afr...
Czasem biorą samochody na hamownie do Niepołomic ale rzadko, jak kto chce.
Nie wiem czy w temacie coś sie zmieniło ale wątpię.
Polecam firmę do turbodiesli wszelkiej maści, Lancer EVO...
Generalnie samochód lepiej jedzie ale brak wykresu z hamowni a w związku z tym niewiadomo, czy może ktoś lepiej zrobić program czy nie? Mój znajomy GCS poprawiał już po nich jakieś TDI i 1.8T, BMW e90 itp.
Nie chce robić antyreklamy, bo gość zna sie na elektronice ale nie twierdze, ze nikt lepiej tego nie wystroi, tym bardziej, że nie maja dużego doświadczenia jeśli chodzi o 2.7TT.
W Krakowie nie polecam też comsport, byłem klientem i znam wiele przypadków czy to od znajomych czy na forum o złym podejściu do klienta. Znają sie na robocie ale choćby robili za darmo i najlepiej, to ja do nich nie pojadę.
Podsumowując w Krakowie nikt Ci dobrze nie ogarnie 2.7TT żebyś był zadowolony.
Wiesz to, bo pisałeś do mnie i Ci to mówiłem.
Nie robię programów, nie jestem ich konkurencją i nie pisze tego ze złośliwości-byłem klientem tych firm i wyrażam swoją opinię.
ODPOWIEDZ