Rs6 C5 - 505 , 535 , 568 hp

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
leviath
Posty: 107
Rejestracja: 2012-11-28, 14:28
Lokalizacja: K-lin
Płeć:
Kontakt:

Rs6 C5 - 505 , 535 , 568 hp

Post autor: leviath »

Czy ktoś z Was miał możliwość przetestowania którejś z powyższych konfiguracji ?

Rozważam modyfikację swojej rski , tylko nie wiem czy powyższe liczby przekładają się na osiągi i odczucia względem (nie małych) zainwestowanych pieniędzy.
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Ja mysle, że program na te okolice 500km starczą.

Więcej i tak nie ma co wsadzać pieniędzy, bo słabym ogniwem jest skrzynia.

Kolega w swoim miał 612 km - tylko, że skrzynia od momentu się ślizgała i nie było różnicy 612km vs moja seria :)

A Rs6 po programie to będzie naprawdę fajne autko .
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Znajomy z Radomia robi swoją Rs6 u Adama aw69 na gratach turbo Loba LO650, wałki, Smic Wagnery, skrzynia wzmocniona,
niebawem poznamy efekty.
Dylu zrobił około 612ps na LO650
Grzesiek w swoim RS6+ też zrobił w Tunetek 630ps chyba

w sumie nie było info w necie jakie różnice w osiągach po modyfikacjach
Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Niebawem zdam relacje, silnik juz w budzie po weekendzie odpalam, jakies tam detale i na strojenie. Sam jestem ciekawy realnych efektów i jak będzie działała skrzynia po wzmocnieniu. Ogólnie po wydechu i sofcie takie auto juz ładnie jeździ.
Awatar użytkownika
leviath
Posty: 107
Rejestracja: 2012-11-28, 14:28
Lokalizacja: K-lin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: leviath »

znalazłam jakieś "poglądowe" info na stronie mtm.

http://www.mtm-online.de/en/Audi/RS6/4- ... ID=RS6331Q

z tego co widać , zakres 0-100 ; dużej różnicy nie ma.
jest ona widoczna w zakresie 100-200 km/h , jednak przy wyższych pakietach , co zarazem łączy się już z wielkimi kosztami (w mtm). Wydaje mi się ,że ze zbyt dużymi jak na dostępny wzrost osiągów.

jestem ciekaw co Wam chłopaki wyjdzie przy 600+ :)
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

SID pisze:Znajomy z Radomia robi swoją Rs6 u Adama aw69 na gratach turbo Loba LO650, wałki, Smic Wagnery, skrzynia wzmocniona,
niebawem poznamy efekty.
Dylu zrobił około 612ps na LO650
Grzesiek w swoim RS6+ też zrobił w Tunetek 630ps chyba

w sumie nie było info w necie jakie różnice w osiągach po modyfikacjach
No dokładnie tak jak pisałem Dylu miał 612 km, tylko u niego cały efekt psuła skrzynia :-|
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

SID pisze:Grzesiek w swoim RS6+ też zrobił w Tunetek 630ps chyba
No, ale pamietamy filmiki z jazdy... to ta RS6tka w ogole nie jechala.
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Dokładnie - coś jak seria :mrgreen:
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

no coż, ja go nie budowałem a tylko opisywałem
czy auto miało tą moc czy pracowało wówczas wadliwie to mi nei znane
ani też nie sądzę że tak duża firma jak Tunetec "robiła by wała)
Obrazek
Esperak
Posty: 22
Rejestracja: 2014-02-12, 21:27
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Esperak »

RS6 to dosc kapryśna księżniczka rzadko która trzymie wogole serie a co dopiero 500KM
aby to wogole jezdziło to komputery muszą być czyste od błędów potem chip strojony i moze będzie seryjne 450 do 480KM za to moment robi się w granicach 650-680Nm

marzenia o pona 500KM to tylko teoria no może nowe egzemplarze, dzisiejsze staruszki jak dojdą do serii to tyle.
moja jazdzi ale troszkę to kosztowało żeby doszła do prawidłowych parametrów.

począwszy od regeneracji wtryskiwany, wymiany cewek zapłonowych po wyremontowanie skrzyni wszystko musi śmigać wzorowo wtedy zaczyna to w ogole jeździć.
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

to ile zainwestowałeś żeby jeździła poprawnie? i ile masz KM/NM?
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Moja bez żadnego "chipa strojonego" osiąga fabryczną moc ;-)

Fakt, faktem turbiny i IC były raz wymieniane od nowości.
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Robilismy RS6 na wagnerach lobach itp. Itd. Z wielkim bólem dupy wyszlo 500KM. Motor ogolnie juz zjeżdzony. Popychacze graly jak posrane. Nie wiem co o tym sadzic, niebawem bedzie podejscie nr. 2 z drugim silnikiem. Wg mnie zajebistym restryktorem w tym silniku sa kolektory wydechowe. Generalnie siknik jest prosty jak budowa cepa i blizniaczy do v6 biturbo potencjal silnik ma tylko trzeba pozmieniac osprzet
mitr
Posty: 74
Rejestracja: 2012-01-29, 00:15
Lokalizacja: Z Kontowni
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mitr »

aw69, zdejnmowaliście głwicę? Widać było jaki stan tuleji? Nie warto było robić głowicy?
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Nie robilismy glowic, nie otwieralismy silnika poza wymiana walkow rozrzadu. Wlasciciel chcial tylko zamontowac graty ktore nam dostarczył. Napewno warto bylo zrobic odswieżenie całego silnika.
ODPOWIEDZ