Rs6 C5 - 505 , 535 , 568 hp
Rs6 C5 - 505 , 535 , 568 hp
Czy ktoś z Was miał możliwość przetestowania którejś z powyższych konfiguracji ?
Rozważam modyfikację swojej rski , tylko nie wiem czy powyższe liczby przekładają się na osiągi i odczucia względem (nie małych) zainwestowanych pieniędzy.
Rozważam modyfikację swojej rski , tylko nie wiem czy powyższe liczby przekładają się na osiągi i odczucia względem (nie małych) zainwestowanych pieniędzy.
Ja mysle, że program na te okolice 500km starczą.
Więcej i tak nie ma co wsadzać pieniędzy, bo słabym ogniwem jest skrzynia.
Kolega w swoim miał 612 km - tylko, że skrzynia od momentu się ślizgała i nie było różnicy 612km vs moja seria :)
A Rs6 po programie to będzie naprawdę fajne autko .
Więcej i tak nie ma co wsadzać pieniędzy, bo słabym ogniwem jest skrzynia.
Kolega w swoim miał 612 km - tylko, że skrzynia od momentu się ślizgała i nie było różnicy 612km vs moja seria :)
A Rs6 po programie to będzie naprawdę fajne autko .
Audi Rs3 8P
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Znajomy z Radomia robi swoją Rs6 u Adama aw69 na gratach turbo Loba LO650, wałki, Smic Wagnery, skrzynia wzmocniona,
niebawem poznamy efekty.
Dylu zrobił około 612ps na LO650
Grzesiek w swoim RS6+ też zrobił w Tunetek 630ps chyba
w sumie nie było info w necie jakie różnice w osiągach po modyfikacjach
niebawem poznamy efekty.
Dylu zrobił około 612ps na LO650
Grzesiek w swoim RS6+ też zrobił w Tunetek 630ps chyba
w sumie nie było info w necie jakie różnice w osiągach po modyfikacjach
znalazłam jakieś "poglądowe" info na stronie mtm.
http://www.mtm-online.de/en/Audi/RS6/4- ... ID=RS6331Q
z tego co widać , zakres 0-100 ; dużej różnicy nie ma.
jest ona widoczna w zakresie 100-200 km/h , jednak przy wyższych pakietach , co zarazem łączy się już z wielkimi kosztami (w mtm). Wydaje mi się ,że ze zbyt dużymi jak na dostępny wzrost osiągów.
jestem ciekaw co Wam chłopaki wyjdzie przy 600+ :)
http://www.mtm-online.de/en/Audi/RS6/4- ... ID=RS6331Q
z tego co widać , zakres 0-100 ; dużej różnicy nie ma.
jest ona widoczna w zakresie 100-200 km/h , jednak przy wyższych pakietach , co zarazem łączy się już z wielkimi kosztami (w mtm). Wydaje mi się ,że ze zbyt dużymi jak na dostępny wzrost osiągów.
jestem ciekaw co Wam chłopaki wyjdzie przy 600+ :)
No dokładnie tak jak pisałem Dylu miał 612 km, tylko u niego cały efekt psuła skrzyniaSID pisze:Znajomy z Radomia robi swoją Rs6 u Adama aw69 na gratach turbo Loba LO650, wałki, Smic Wagnery, skrzynia wzmocniona,
niebawem poznamy efekty.
Dylu zrobił około 612ps na LO650
Grzesiek w swoim RS6+ też zrobił w Tunetek 630ps chyba
w sumie nie było info w necie jakie różnice w osiągach po modyfikacjach
Audi Rs3 8P
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
RS6 to dosc kapryśna księżniczka rzadko która trzymie wogole serie a co dopiero 500KM
aby to wogole jezdziło to komputery muszą być czyste od błędów potem chip strojony i moze będzie seryjne 450 do 480KM za to moment robi się w granicach 650-680Nm
marzenia o pona 500KM to tylko teoria no może nowe egzemplarze, dzisiejsze staruszki jak dojdą do serii to tyle.
moja jazdzi ale troszkę to kosztowało żeby doszła do prawidłowych parametrów.
począwszy od regeneracji wtryskiwany, wymiany cewek zapłonowych po wyremontowanie skrzyni wszystko musi śmigać wzorowo wtedy zaczyna to w ogole jeździć.
aby to wogole jezdziło to komputery muszą być czyste od błędów potem chip strojony i moze będzie seryjne 450 do 480KM za to moment robi się w granicach 650-680Nm
marzenia o pona 500KM to tylko teoria no może nowe egzemplarze, dzisiejsze staruszki jak dojdą do serii to tyle.
moja jazdzi ale troszkę to kosztowało żeby doszła do prawidłowych parametrów.
począwszy od regeneracji wtryskiwany, wymiany cewek zapłonowych po wyremontowanie skrzyni wszystko musi śmigać wzorowo wtedy zaczyna to w ogole jeździć.
Robilismy RS6 na wagnerach lobach itp. Itd. Z wielkim bólem dupy wyszlo 500KM. Motor ogolnie juz zjeżdzony. Popychacze graly jak posrane. Nie wiem co o tym sadzic, niebawem bedzie podejscie nr. 2 z drugim silnikiem. Wg mnie zajebistym restryktorem w tym silniku sa kolektory wydechowe. Generalnie siknik jest prosty jak budowa cepa i blizniaczy do v6 biturbo potencjal silnik ma tylko trzeba pozmieniac osprzet
