Zawieszenie RS6 C5
-
- Posty: 200
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
kupiłem używkę Bilstein (Nurburgring) z S6 i mechanik mówi, że nie da sięmarcin8585 pisze:tak to samo tylko na tyl wypadalo by mocniejsze sprezyny dobrac albo najlepiej zostawic oem z drc
Moje DRC z przodu ma ok 70% natomiast tył 38-28 więc już nie spełnia swojej roboty i tu rodzi się pytanie nowe? używane? jakie ?
Nigdy w RS6 nie robiłem amorów. Gwintem wiadomo fajnie pokręcić a jak można ustawić twardość to już wogóle.
proszę o podpowiedź i ocenę
1.OEMowe używane tylne amorki z Allegro? ok? 500 zł za sztuke
2. Gwint TA Technix? nie zjedzcie mnie :P ok 1500zł
3. używki GWINT KW pojawiają się 1500-3000 zł
4.SF RACING ok 1000 USD z regfulacją
5. Ebayowe No name od REVHIGH z regulacją kątów za 900 USD
6. Bilstein B14 1300 USD
7. AP 500 Funta
8. Lowtec 530 Funta
wiadomo że lepiej wydać 1000 niż 3000 ale tym autem się lata 200+ i wydam jeżeli to ma służyć i warto zapłacić i 4000
proszę o opinię za i przeciw użytkowników
Życie jest zbyt krótkie by jeździć nudnymi autami
to jak widziałeś sam wykluczyłemSID pisze:dla RS6 C5 bierzesz tylko dedykowane aby było ustawione już fabrycznie na wagę RS6
zapomnij o jakiś Ta Texniksach czy jak im tam
rozwinąłem temat badając rynek i zaznaczyłem jako jedną z opcji
SID który to Ty? może jakieś zniżki ustalimy na zawias i tarcze
Andrzej: 602 89 00 68
Krzysztof: 607 42 27 27
Życie jest zbyt krótkie by jeździć nudnymi autami
-
- Posty: 200
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 200
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Jeszcze chwilę temu na angielskim ebay była duża wyprzedaż oryginalnych amortyzatorów drc, komplet 4 nowych sztuk z wysyłką do Polski wychodził 1500zł.
Tylko jaki jest sens takiego zakupu? Może od razu kupić 4 pakiety na zapas, żeby co chwilę to wymieniać. Osobiście nie widzę racjonalnych argumentów na reaktywację oryginalnego DRC. Nie ma sensu naprawiać czegoś co było ewidentną porażką konstruktorów...
Tylko jaki jest sens takiego zakupu? Może od razu kupić 4 pakiety na zapas, żeby co chwilę to wymieniać. Osobiście nie widzę racjonalnych argumentów na reaktywację oryginalnego DRC. Nie ma sensu naprawiać czegoś co było ewidentną porażką konstruktorów...