marcin8585 pisze:tak to samo tylko na tyl wypadalo by mocniejsze sprezyny dobrac albo najlepiej zostawic oem z drc
kupiłem używkę Bilstein (Nurburgring) z S6 i mechanik mówi, że nie da się
Moje DRC z przodu ma ok 70% natomiast tył 38-28 więc już nie spełnia swojej roboty i tu rodzi się pytanie nowe? używane? jakie ?
Nigdy w RS6 nie robiłem amorów. Gwintem wiadomo fajnie pokręcić a jak można ustawić twardość to już wogóle.
proszę o podpowiedź i ocenę
1.OEMowe używane tylne amorki z Allegro? ok? 500 zł za sztuke
2. Gwint TA Technix? nie zjedzcie mnie :P ok 1500zł
3. używki GWINT KW pojawiają się 1500-3000 zł
4.SF RACING ok 1000 USD z regfulacją
5. Ebayowe No name od REVHIGH z regulacją kątów za 900 USD
6. Bilstein B14 1300 USD
7. AP 500 Funta
8. Lowtec 530 Funta
wiadomo że lepiej wydać 1000 niż 3000 ale tym autem się lata 200+ i wydam jeżeli to ma służyć i warto zapłacić i 4000
proszę o opinię za i przeciw użytkowników