4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T
Moderatorzy: buba , Mod-Team
cris87
Posty: 2 Rejestracja: 2013-02-27, 02:26
Lokalizacja: google
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: cris87 » 2013-03-18, 15:57
Drodzy koledzy pomóżcie z doborem zawieszenia na polskie drogi. .... Aktualnie w moim RS mam założone H&R które zostało założone w niemczech, ale u nas nie da rady na tym jeździć :/ Ma ktoś jakiś pomysł co zdałoby egzamin w naszej ojczyźnie ??
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2013-03-18, 16:03
ori albo gwint z regulacją twardości (pss)
cris87
Posty: 2 Rejestracja: 2013-02-27, 02:26
Lokalizacja: google
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: cris87 » 2013-03-18, 16:07
No wlasnie pompki i przewody od oryginalnego wszystko wyciete :)) jakie gwinty KW ??
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2013-03-18, 16:34
bilstein b14 lub b16
mitr
Posty: 74 Rejestracja: 2012-01-29, 00:15
Lokalizacja: Z Kontowni
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: mitr » 2013-03-18, 19:21
B16, b14 nie ma regulacji i jest dostć sztywne. B16 można bardziej miękko ustawić. Polecam też KW v3.
Szupryk
Posty: 541 Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Szupryk » 2013-03-18, 20:23
Jeżeli na H&R jest Ci niewygodnie, to Bilstein będzie dla Ciebie złą opcją.
Kolega miał w swoim Rs6 Bilsteina B16 i poprostu płakał ..
Najlepszą opcją w Rs6 jest ori zawieszenie DRC i nikt mi nie wmówi, że jest inaczej. Fakt, jest drogie w eksploatacji, ale takie już jest Rs6.
Audi Rs3 8P
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2013-03-18, 20:39
sporo osób wkłąda B16 i chwali
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2013-03-18, 20:43
ale gwint to gwint :)
ArchitekT
Posty: 250 Rejestracja: 2012-12-28, 14:44
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: ArchitekT » 2013-03-18, 21:21
Gwint sie wyraznie kloci z przeznaczeniem tego samochodu - oczywiscie biorac pod uwage stan i jakosc naszych drog.
Szupryk
Posty: 541 Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Szupryk » 2013-03-18, 23:15
SID pisze: sporo osób wkłąda B16 i chwali
Jechałem tym samochodem i poprostu plomby wypadały.
Kurewsko twarde auto się zrobiło, wcześniej miał b14 i było to samo ...
Jak przejechał się moim z DRC to micha aż sie cieszyła
Audi Rs3 8P
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
quadysz
Posty: 393 Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: quadysz » 2013-03-18, 23:28
koni ma takie amory ktore sa twarde na rownych drogach i mietkie na dziurach, FSD to sie nazywa. moze takie cos. Aczkolwiek ja sie tym interesowalem w konteksice wladowania tego do siebie, a ja nie mam RS6 wiec nawet nie wiem czy sa dostepne do tego modelu
mitr
Posty: 74 Rejestracja: 2012-01-29, 00:15
Lokalizacja: Z Kontowni
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: mitr » 2013-03-19, 02:12
B16 na ustawieniach lajtowych nie jest masakryczne. B14 to deska tak jak b16 na na skrajnych. Poza tym twardość jak widzę to rzecz mocno względna ;)
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2013-03-19, 21:54
malo osob o tym wie ale mozna zalozyc amortyzatory z s6 z ori sprezyna rs6 i tak np bilstein b8 + ori sprezyna i masz normalne miekkie auto
Kuman
Posty: 10 Rejestracja: 2013-01-18, 22:01
Lokalizacja: DE
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Kuman » 2013-03-19, 23:28
Dokładnie, pod względem mechanicznym spokojnie wejdzie zawieszenie z S6tki lub choćby A6 Quattro.