4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T
	Moderatorzy:  buba , Mod-Team 
			
		
		
			
				
																			
								cris87 							 
									
		Posty:  2 Rejestracja:  2013-02-27, 02:26Lokalizacja:  googlePłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: cris87  2013-03-18, 15:57 
			
			
			
			
			Drodzy koledzy pomóżcie z doborem zawieszenia na polskie drogi. .... Aktualnie w moim RS mam założone H&R które zostało założone w niemczech, ale u nas nie da rady na tym jeździć :/ Ma ktoś jakiś pomysł co zdałoby egzamin w naszej ojczyźnie ??
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								buba 							 
									
		Posty:  4155 Rejestracja:  2010-09-21, 10:19Lokalizacja:  WarszawaPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: buba  2013-03-18, 16:03 
			
			
			
			
			ori albo gwint z regulacją twardości (pss)
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								cris87 							 
									
		Posty:  2 Rejestracja:  2013-02-27, 02:26Lokalizacja:  googlePłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: cris87  2013-03-18, 16:07 
			
			
			
			
			No wlasnie pompki i przewody od oryginalnego wszystko wyciete :)) jakie gwinty KW ??
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								buba 							 
									
		Posty:  4155 Rejestracja:  2010-09-21, 10:19Lokalizacja:  WarszawaPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: buba  2013-03-18, 16:34 
			
			
			
			
			bilstein b14 lub b16
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								mitr 							 
									
		Posty:  74 Rejestracja:  2012-01-29, 00:15Lokalizacja:  Z KontowniPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: mitr  2013-03-18, 19:21 
			
			
			
			
			B16, b14 nie ma regulacji i jest dostć sztywne. B16 można bardziej miękko ustawić. Polecam też KW v3.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Szupryk 							 
									
		Posty:  541 Rejestracja:  2012-01-11, 14:36Lokalizacja:  GdańskPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Szupryk  2013-03-18, 20:23 
			
			
			
			
			Jeżeli na H&R jest Ci niewygodnie, to Bilstein będzie dla Ciebie złą opcją.
			
			
									
						
							Audi Rs3 8P
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								SID 							 
									
		Posty:  4747 Rejestracja:  2010-01-27, 18:39Tytuł użytkownika:  4 x TurboLokalizacja:  RzeszówPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: SID  2013-03-18, 20:39 
			
			
			
			
			sporo osób wkłąda B16 i chwali
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								LCQ 							 
									
		Posty:  1070 Rejestracja:  2010-02-03, 17:15Lokalizacja:  PiekłoPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: LCQ  2013-03-18, 20:43 
			
			
			
			
			ale gwint to gwint :)
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								ArchitekT 							 
									
		Posty:  250 Rejestracja:  2012-12-28, 14:44Lokalizacja:  LublinPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: ArchitekT  2013-03-18, 21:21 
			
			
			
			
			Gwint sie wyraznie kloci z przeznaczeniem tego samochodu - oczywiscie biorac pod uwage stan i jakosc naszych drog.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Szupryk 							 
									
		Posty:  541 Rejestracja:  2012-01-11, 14:36Lokalizacja:  GdańskPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Szupryk  2013-03-18, 23:15 
			
			
			
			
			SID pisze: sporo osób wkłąda B16 i chwali
Jechałem tym samochodem i poprostu plomby wypadały.
Kurewsko twarde auto się zrobiło, wcześniej miał b14 i było to samo ...
Jak przejechał się moim z DRC to micha aż sie cieszyła  
Audi Rs3 8P
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								quadysz 							 
									
		Posty:  393 Rejestracja:  2012-08-18, 08:47Lokalizacja:  ZyrardowPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: quadysz  2013-03-18, 23:28 
			
			
			
			
			koni ma takie amory ktore sa twarde na rownych drogach i mietkie na dziurach, FSD to sie nazywa. moze takie cos. Aczkolwiek ja sie tym interesowalem w konteksice wladowania tego do siebie, a ja nie mam RS6 wiec nawet nie wiem czy sa dostepne do tego modelu
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								mitr 							 
									
		Posty:  74 Rejestracja:  2012-01-29, 00:15Lokalizacja:  Z KontowniPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: mitr  2013-03-19, 02:12 
			
			
			
			
			B16 na ustawieniach lajtowych nie jest masakryczne. B14 to deska tak jak b16 na na skrajnych. Poza tym twardość jak widzę to rzecz mocno względna ;)
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
				
		
		
			
				
																			
								sportmile 							 
									
		Posty:  1026 Rejestracja:  2010-02-02, 18:03Lokalizacja:  ....Płeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: sportmile  2013-03-19, 21:54 
			
			
			
			
			malo osob o tym wie ale mozna zalozyc amortyzatory z s6 z ori sprezyna rs6 i tak np bilstein b8 + ori sprezyna i masz normalne miekkie auto
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Kuman 							 
									
		Posty:  10 Rejestracja:  2013-01-18, 22:01Lokalizacja:  DEPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kuman  2013-03-19, 23:28 
			
			
			
			
			Dokładnie, pod względem mechanicznym spokojnie wejdzie zawieszenie z S6tki lub choćby A6 Quattro.