Witam,
jak wielu i mnie dopadło :)
Uszkodziła się skrzynia biegów, została "ogarnięta", ale o tym później.
Przy okazji skrzyni miała być zrobiona kosmetyka przy silniku: rozrząd, termostat, uszczelniacz wału, a skończyło się na nowych z ASO kolektorach wydechowych, rdzeniach turbin BORG-WARNER oraz nastawnikach rozrządu. I tu jest PROBLEM. Stary nastawnik w lewej głowicy przy około 1300 obr. przy załączaniu i okoł 1000 obr. wyłączaniu nastawnika delikatnie terkotał. Nowy z ASO robi dokładnie tak samo. Gdzie szukać problemu czy może ten typ tak ma ? Samochód ma 155 tkm prawdziwego przebiegu.
Pozdrawiam,
Krzysiek
Naprawa silnika/skrzyni biegów RS6 C5
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2015-04-18, 21:34
- Lokalizacja: kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Naprawa silnika/skrzyni biegów RS6 C5
krzysiek1975
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2015-04-18, 21:34
- Lokalizacja: kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Łańcuchów nie zmieniałem, ale jest okazja się im jeszcze raz przyglądnąć. Ciśnienia oleju nie mierzyłem. Jeśli chodzi o ciśnienie oleju to w RS-ach jest jakiś problem ? Bo z tego co udało mi się dowiedzieć, to ponoć to grzechotanie występuje tylko w RS. Przy ustawianiu rozrządu znaki na obu wałkach w jednej i drugiej głowicy były idealnie.
krzysiek1975
W RS6 mojego ojca jest dokładnie to samo. W kilku RS6, które w przeszłości oglądałem też to występowało. Na zagranicznych forach można znaleźć mnóstwo tematów o tym grzechotaniu przy ok. 1300 obr. My wyszliśmy z założenia że skoro rozrząd jest dobrze ustawiony i nastawniki pracują prawidłowo, to nie będziemy tego ruszać.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2015-04-18, 21:34
- Lokalizacja: kraków
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2015-04-18, 21:34
- Lokalizacja: kraków
- Płeć:
- Kontakt: