Logi do oceny

Moderatorzy: buba, Mod-Team

udsifu
Posty: 7
Rejestracja: 2012-06-16, 18:31
Lokalizacja: Elbląg
Płeć:
Kontakt:

Logi do oceny

Post autor: udsifu »

Witam. Auto ~430HP 2x K04 RS6, FMIC, wydech przelot, wtryski 525, Bosch 044.

do 10% korekcji na bloku 32, wydaje mi się, że za dużo pali oraz lekko zamulony zwlaszcza od dołu obrotów.

LOGI:
http://vaglogger.apphb.com/log/5ce3f789 ... 6d98f70bef

http://vaglogger.apphb.com/log/5ce3f78a ... 4df181077b

http://vaglogger.apphb.com/log/5ce3f78a ... 1e71a217ff
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

chciałes taki słaby soft czy tuner tak zrobił ?
ogolnie gramów ni ma jak na ten boost wydaje mi sie ze powinno byc troszke wiecej..

nie wiadomo czy tuner chcial tylko 1.1 bara i tylko takie wysterowanie eNki czy cos mu nie poszło..

sprawdzałes czy dolot szczelny?
udsifu
Posty: 7
Rejestracja: 2012-06-16, 18:31
Lokalizacja: Elbląg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: udsifu »

Miało być w miare delikatnie by nie obciążać za bardzo zwłaszcza od dołu, ale wydaje mi się że coś jest nie tak od jakiegoś czasu. Nic póki co nie sprawdzałem - narazie zrobiłem logi i wrzuciłem tutaj.

Ile powinny wynosić korekcje maksymalnie na bloku 32 bo mam na jednym z cylindrów 10% pozostałe około 5%. Wydaje mi się, że mieszanka zbyt bogata jest.

Jakieś dodatkowe sugestie co sprawdzić prócz dolotu?
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

w grupie 32 nie masz korekt per cylinder tylko per "głowica" korekta na jałowych i podczas jazdy.

wszystko zalezy jak dobrze tuner skalibrował wtryski 10% to troche duzo ale da sie żyć.

Na te 10% moga miedzy innymi wpływac nieszczelnosci dolotu.
udsifu
Posty: 7
Rejestracja: 2012-06-16, 18:31
Lokalizacja: Elbląg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: udsifu »

Dzięki za odpowiedzi.

Czy jakbym miał nieszczelność w dolocie to praca przepływomierza by to wykazała? Czy wartości byłyby mniejsze lub większe niż powinny być? Mam tam zlogowany przepływomierz i dane są identyczne jak logi z 5-6 lat przed z tego auta. Czy jeżeli pojawiłaby się nieszczelność to czy wartość doładowania lub masa przepływającego powietrza byłaby inna? mniejsza bądź większa?
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

jakbyś miał taki sam log to mozna by potwierdzic.. generalnie dobrze kombinujesz jesli logi wygladaja tak samo sprzed 5-6 lat to nie ma co sie przejmować, w którym banku masz te +10% ? pewnie w 2 ?
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

Dla mnie nieszczelnosc dolotu. W logach spore niedoładowanie.
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

daw2 pisze:Dla mnie nieszczelnosc dolotu. W logach spore niedoładowanie.
mylisz sie kolego ten soft byl tak napisany raczej celowo
ODPOWIEDZ