Witam. Auto ~430HP 2x K04 RS6, FMIC, wydech przelot, wtryski 525, Bosch 044.
do 10% korekcji na bloku 32, wydaje mi się, że za dużo pali oraz lekko zamulony zwlaszcza od dołu obrotów.
LOGI:
http://vaglogger.apphb.com/log/5ce3f789 ... 6d98f70bef
http://vaglogger.apphb.com/log/5ce3f78a ... 4df181077b
http://vaglogger.apphb.com/log/5ce3f78a ... 1e71a217ff
Logi do oceny
Miało być w miare delikatnie by nie obciążać za bardzo zwłaszcza od dołu, ale wydaje mi się że coś jest nie tak od jakiegoś czasu. Nic póki co nie sprawdzałem - narazie zrobiłem logi i wrzuciłem tutaj.
Ile powinny wynosić korekcje maksymalnie na bloku 32 bo mam na jednym z cylindrów 10% pozostałe około 5%. Wydaje mi się, że mieszanka zbyt bogata jest.
Jakieś dodatkowe sugestie co sprawdzić prócz dolotu?
Ile powinny wynosić korekcje maksymalnie na bloku 32 bo mam na jednym z cylindrów 10% pozostałe około 5%. Wydaje mi się, że mieszanka zbyt bogata jest.
Jakieś dodatkowe sugestie co sprawdzić prócz dolotu?
Dzięki za odpowiedzi.
Czy jakbym miał nieszczelność w dolocie to praca przepływomierza by to wykazała? Czy wartości byłyby mniejsze lub większe niż powinny być? Mam tam zlogowany przepływomierz i dane są identyczne jak logi z 5-6 lat przed z tego auta. Czy jeżeli pojawiłaby się nieszczelność to czy wartość doładowania lub masa przepływającego powietrza byłaby inna? mniejsza bądź większa?
Czy jakbym miał nieszczelność w dolocie to praca przepływomierza by to wykazała? Czy wartości byłyby mniejsze lub większe niż powinny być? Mam tam zlogowany przepływomierz i dane są identyczne jak logi z 5-6 lat przed z tego auta. Czy jeżeli pojawiłaby się nieszczelność to czy wartość doładowania lub masa przepływającego powietrza byłaby inna? mniejsza bądź większa?