[RS6 C5] Wymiana filtra oleju - jak?
[RS6 C5] Wymiana filtra oleju - jak?
Szanowni,
czy ktoś z Was zna dobry patent na wymianę filtra oleju w RS6 C5?
Dostęp jest trudny i mało jest miejsca.
Dużo trzeba rzeczy po drodze zdemontować?
czy ktoś z Was zna dobry patent na wymianę filtra oleju w RS6 C5?
Dostęp jest trudny i mało jest miejsca.
Dużo trzeba rzeczy po drodze zdemontować?
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
W ASO też ten sam filtr montują do 1.8 i do 4.2tt. A jak nie mają na stanie to montują Ci Filtrona z Inter Carsu.
[ Dodano: 2019-05-05, 08:41 ]
Może i dobry olej, ale nie spełniający normy VW 502.00 i niezgodny ze specyfikacją zalecaną przez producenta. Sam Millers też nie wskazuje go jako właściwy olej tego silnika
[ Dodano: 2019-05-05, 08:41 ]
qba_wawa pisze:Pomysł padł na Millersa CFS 10w60.
Może i dobry olej, ale nie spełniający normy VW 502.00 i niezgodny ze specyfikacją zalecaną przez producenta. Sam Millers też nie wskazuje go jako właściwy olej tego silnika
Tu jest opis CFS 10W60: https://www.millersoils.pl/produkty/mot ... cfs-10w60/
A tu opis CFS 5w40 NT+: http://www.millersoils.pl/produkty/moto ... s-5w40-nt/
I szczerze mówiąc nie widzę takich różnic, aby powiedzieć, że to jest niewłaściwy olej do RS6.
A norma VW 502.00 to tak właściwie niewiele mówi co ta ma być za olej.
A tu opis CFS 5w40 NT+: http://www.millersoils.pl/produkty/moto ... s-5w40-nt/
I szczerze mówiąc nie widzę takich różnic, aby powiedzieć, że to jest niewłaściwy olej do RS6.
A norma VW 502.00 to tak właściwie niewiele mówi co ta ma być za olej.
Najlepszy to byłby olej 0W60, ale takiego nie ma...
Pamiętaj, że w RS6 masz zmienną fazę i hydrauliczne popychacze, które silnik musi napompować przy rozruchu. Między innymi dlatego producent zaleca 5W30.
Jeśli chcesz upalać auto lepiej zainwestuj w chłodnicę oleju (silnikowego i przekładniowego)
Pamiętaj, że w RS6 masz zmienną fazę i hydrauliczne popychacze, które silnik musi napompować przy rozruchu. Między innymi dlatego producent zaleca 5W30.
Jeśli chcesz upalać auto lepiej zainwestuj w chłodnicę oleju (silnikowego i przekładniowego)
150 + 450 + 420 = 1020 KM