Takie tam S4 - strojenie digitun

Moderatorzy: buba, Mod-Team

bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

dobrze ustawione LC fura idzie ładnie do przodu
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

jakie turbiny? kogo to ska?
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

Rafalek114
Posty: 187
Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
Lokalizacja: de
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 »

Samochod jest nasz ,a konkretnie Darka , nie znacie wlasciciela... auto nie jest jeszcze finalnie skonczone ... moze jechac jeszcze sporo lepiej ale trzeba troche pozmieniac , Wczesniej latalo na Autronic i bylo strojone w VTG , teraz powrocilismy do seryjnego ECU i stroil GTO

ps to nie jest ten samochod z linka ...tamten jest niebieski ,a ten jest srebrny
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

u cantony LC lepiej podaje :) Jak widać na ME7, Launch Control - Launch Controlowi nie równy :)
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

w jakim stopniu lepiej podaje ? bo wiecej opony na asfalcie zostaje ? :-) pod tym względem na pewno Cantony lepiej się prezentuje...szkoda że nie o to chodzi w LC ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

akurat to ile opony zostaje na asfalcie zależy tylko od nawierzchni i od opony
Obrazek
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

zgadza się w 100% ale jak zostaje cokolwiek na asfalcie znaczy ze koło się kręci a nie powinno
był kiedyś fajny test całe lata temu na motovision jak robili pomiary 0-100 km/h i najlepszy czas był wtedy gdy koło nie przesunęło się więcej niż 6-8% swojego obwodu (to mogę się mylić ale gdzieś taki przedział to był)
kolokwialnie rzecz ujmując "mały pisk" i ma jechać
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Podejrzewam że AW chodziło że RS Cantony ma lepszy start/lepiej wychodzi z progu a nie o opony na asfalcie :lol: :lol:
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

a ja nie wiem czy na podstawie filmików można cokolwiek stwierdzić - moim zdaniem właśnie eska z pierwszego postu pokonuje dłuższą drogę w tym samym czasie w porównaniu do Cantonowego RS'a ale tak jak piszę - to subiektywne odczucie w dodatku tylko wizualne
inna sprawa że nikt tak nie daje swojej furze w pi..e jak Piotrek...albo przynajmniej nikt tego nie pokazuje ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Rafalek114
Posty: 187
Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
Lokalizacja: de
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 »

aw69 - masz racje lc nie jest rowny lc , my chcielismy uzyskac jak najlepsza trakcje i to sie udalo , bylo pare prob i niestety nie zdawalo egzaminu to jak fura stala w miejscu i bylo siwo z opon i wydechu. Nasz nie zapodaje na czarno jak TDI ... zreszta jak samochod bedzie juz gotowy to bedzie mozna weryfikowac , bo z filmu to wiele sie nie da wywnioskowac !!
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

nie chodziło mi o wyjście z progu, bo to jest tylko i wyłącznie kwestia ustawienia samego LC a w aucie Cantony tych ustawień jest "srylion"......bardziej chodzi mi o sposób uruchomienia tego w sofcie, w waszej S4 jest to nic innego jak przesunięcie niżej odcinki, z antilagiem jest podobnie.....poprostu trzeba by sie przejechać cantony autem a waszą S4 zeby poczuć róznice w LC i w antilagu :) Zreszta posłuchajcie przepinania biegów w filmikach u cantony praktycznie jeden ciąg jak w automacie :)
P.S. Własnie i to jest problem ze nie podaje na czarno jak TDI i nie buduje boostu :) a powinien przy prawdziwym LC.

Pozdrawiam

Zresztą popatrzcie tez na filmiki MRC z UK :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

a popatrzył ktoś na moc obu samochodów?
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

buba pisze:a popatrzył ktoś na moc obu samochodów?
nie bardzo bo mocy tej srebrnej nie znamy ;-) co do zmian biegów nie chciałem się wypowiadać bo to sprawa drugorzędna przy rozważaniach o LC ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
ODPOWIEDZ