Takie tam S4 - strojenie digitun
- 
				Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
- 
				Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
Samochod jest nasz ,a konkretnie Darka , nie znacie wlasciciela... auto nie jest jeszcze finalnie skonczone ... moze jechac jeszcze sporo lepiej ale trzeba troche pozmieniac , Wczesniej latalo na Autronic i bylo strojone w VTG , teraz powrocilismy do seryjnego ECU i stroil GTO
ps to nie jest ten samochod z linka ...tamten jest niebieski ,a ten jest srebrny
			
			
									
						
										
						ps to nie jest ten samochod z linka ...tamten jest niebieski ,a ten jest srebrny
zgadza się w 100% ale jak zostaje cokolwiek na asfalcie znaczy ze koło się kręci a nie powinno 
był kiedyś fajny test całe lata temu na motovision jak robili pomiary 0-100 km/h i najlepszy czas był wtedy gdy koło nie przesunęło się więcej niż 6-8% swojego obwodu (to mogę się mylić ale gdzieś taki przedział to był)
kolokwialnie rzecz ujmując "mały pisk" i ma jechać
			
			
									
						
							był kiedyś fajny test całe lata temu na motovision jak robili pomiary 0-100 km/h i najlepszy czas był wtedy gdy koło nie przesunęło się więcej niż 6-8% swojego obwodu (to mogę się mylić ale gdzieś taki przedział to był)
kolokwialnie rzecz ujmując "mały pisk" i ma jechać
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
			
						a ja nie wiem czy na podstawie filmików można cokolwiek stwierdzić - moim zdaniem właśnie eska z pierwszego postu pokonuje dłuższą drogę w tym samym czasie w porównaniu do Cantonowego RS'a ale tak jak piszę - to subiektywne odczucie w dodatku tylko wizualne
inna sprawa że nikt tak nie daje swojej furze w pi..e jak Piotrek...albo przynajmniej nikt tego nie pokazuje
			
			
									
						
							inna sprawa że nikt tak nie daje swojej furze w pi..e jak Piotrek...albo przynajmniej nikt tego nie pokazuje

sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
			
						- 
				Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
aw69 - masz racje lc nie jest rowny lc , my chcielismy uzyskac jak najlepsza trakcje i to sie udalo , bylo pare prob i niestety nie zdawalo egzaminu to jak fura stala w miejscu i bylo siwo z opon i wydechu. Nasz nie zapodaje na czarno jak TDI ... zreszta jak samochod bedzie juz gotowy to bedzie mozna weryfikowac , bo z filmu to wiele sie nie da wywnioskowac !!
			
			
									
						
										
						nie chodziło mi o wyjście z progu, bo to jest tylko i wyłącznie kwestia ustawienia samego LC a w aucie Cantony tych ustawień jest "srylion"......bardziej chodzi mi o sposób uruchomienia tego w sofcie, w waszej S4 jest to nic innego jak przesunięcie niżej odcinki, z antilagiem jest podobnie.....poprostu trzeba by sie przejechać cantony autem a waszą S4 zeby poczuć róznice w LC i w antilagu :)  Zreszta posłuchajcie przepinania biegów w filmikach u cantony  praktycznie jeden ciąg jak w automacie :)
P.S. Własnie i to jest problem ze nie podaje na czarno jak TDI i nie buduje boostu :) a powinien przy prawdziwym LC.
Pozdrawiam
Zresztą popatrzcie tez na filmiki MRC z UK :)
			
			
									
						
										
						P.S. Własnie i to jest problem ze nie podaje na czarno jak TDI i nie buduje boostu :) a powinien przy prawdziwym LC.
Pozdrawiam
Zresztą popatrzcie tez na filmiki MRC z UK :)

 pod tym względem na pewno Cantony lepiej się prezentuje...szkoda że nie o to chodzi w LC
 pod tym względem na pewno Cantony lepiej się prezentuje...szkoda że nie o to chodzi w LC  
 
   