a4 3.0

Moderatorzy: buba, Mod-Team

iceman
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-24, 23:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

a4 3.0

Post autor: iceman »

Cześć

Pomału przygotowuje swoje b6 pod biturbo narazie chce ogarnac wszystko do fabrycznego stanu i zauwazylem luz na skrzyni i teraz pytanie jaka poduszke pod skrzynie zastosowac??
Pozatym poki co jestem jeszcze w NA i posiadam zmodyfikowany cat back chodzi za mna mysl by pozbyc sie dwoch tylnych katalizatorow co o tym myslicie?? Programowo wszystko da rade ustawic takze checka sie nie boje bo poprostu wylacze sondy.

z góry dziekuje za udział w temacie
pozdro
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

zakłądasz 2xturbo do silnika 3,0l czy wkładasz silnik 2,7bi zamiast ssaka ?
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Jesli myslisz o kicie biturbo do tego silnika, to taniej bedzie zrobic swapa na 2.7BiT - i jednoczesnie bezpieczniej. 3.0V6 ma blok alu i w serii potrafi sie posypac...
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Popieram flyera w calej rozciaglosci. Wdg mnie gowno warte te ASN. Bloczek z alu ... Dmuchnij w to porzadnie i pewnie w pizdu popeka . Silniki padaja nagminnie . Ida w nowszych A6 wiec sa stosunkowo drogie ( pol roku temu sprzedalem golutki slupek za 3,5 k bez problemu i praktycznie od reki ) / Wdg mnie sprzedaj tego , wloz 2,7 i je wzmocnij. Wyjdzie moze nawet taniej :)
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Koraszewski robi 3,0l biturbo - nie jedno już
Obrazek
iceman
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-24, 23:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: iceman »

No tak ale nikt nie odp na moje pytania ;) Co do silnika zostaje moje poczciwe 3.0 bedzie biturbo na kuciznie ok 600hp ambitne plany no ale zobaczymy hehe.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

bo dopiero teraz okresliles sie ze bedzie to 3,0 z B6
wczesniej to było nie wiadomo
Obrazek
iceman
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-24, 23:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: iceman »

NIe bardzo Cie rozumiem bo nic nawet nie edytowalem ale wracajac do tematu to jak z ta poduszka pod skrzynie jaka zastosowac??

[ Dodano: 2011-05-21, 16:40 ]
Wymieniał ktoś z was poduszke pod skrzynia co sadzicie o wyrobacz z olkusza??
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Mysle ze w b6 bez jakiejs dodatkowej podpory jaka poduszke bys nie wwalil to bedzie rwac przy mocach pozywej 400 ps.

U mnie mam skrzynie z poczatku produkcji z 2,5TDI + sanie z S4 b5 i skrzynia wisi na 3 lapach :) Tzn dwoch jak w b5 + centralnej jak w B6 ( a w poduszcze od b6 mam jeszcze takie wypelnienie z poliuretanu zeby byla sztywniejsza ) .

I co mowicie ze przyjmie ten bloczek z 3,0 600 ps i sie nie rozsypie ??
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Nie wiem czy przyjmie, bo wg. mnie tez lepiej założyć 2,7TT i mieć podobna moc bez kucizny. Ale jak chłopak chce uturbiac 3.0 i to na 2ch turbawkach No to trzymam kciuki... Turbiny, kucizna, cooler, nowy wydech, kolektory, wtryski, pomapa,strojenie i setki innych istotnych rzeczy żeby było 600hp No i setki PLN a raczej grube tysiące. Powodzenia.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Nikolas pisze:Nie wiem czy przyjmie, bo wg. mnie tez lepiej założyć 2,7TT i mieć podobna moc bez kucizny. Ale jak chłopak chce uturbiac 3.0 i to na 2ch turbawkach No to trzymam kciuki... Turbiny, kucizna, cooler, nowy wydech, kolektory, wtryski, pomapa,strojenie i setki innych istotnych rzeczy żeby było 600hp No i setki PLN a raczej grube tysiące. Powodzenia.
+ auto unieruchomione przez dobre pol roku
+ turlanie sie po tunerach, specach, bo cholera wie kto to dobrze i sprawnie ogarnie :)
+ potem bardziej skomplikowany serwis... chyba, ze auto skladasz sam
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Ja tylko dodam do dla zachęty ;-) Kucizna ok 10 tys, 2xgarrety ok 7 Tysi, cooler, wydech + kolektory + pompą, wtryski, przewody i inne pierdolety jak dolot itdoejne 10 Tysi.... To tak z grubsza ...
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

moze chłop ma 40 tysiecy na "przepuszczenie" kto go tam wie :mrgreen:
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

:-) Można i tak .
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Nikolas pisze:Ja tylko dodam do dla zachęty ;-) Kucizna ok 10 tys, 2xgarrety ok 7 Tysi, cooler, wydech + kolektory + pompą, wtryski, przewody i inne pierdolety jak dolot itdoejne 10 Tysi.... To tak z grubsza ...
z innych żródeł można ...
kucizna 5700 zł , 2 x garrety 5200 zł ;-)
Obrazek
ODPOWIEDZ