a4 3.0
a4 3.0
Cześć
Pomału przygotowuje swoje b6 pod biturbo narazie chce ogarnac wszystko do fabrycznego stanu i zauwazylem luz na skrzyni i teraz pytanie jaka poduszke pod skrzynie zastosowac??
Pozatym poki co jestem jeszcze w NA i posiadam zmodyfikowany cat back chodzi za mna mysl by pozbyc sie dwoch tylnych katalizatorow co o tym myslicie?? Programowo wszystko da rade ustawic takze checka sie nie boje bo poprostu wylacze sondy.
z góry dziekuje za udział w temacie
pozdro
			
			
									
						
										
						Pomału przygotowuje swoje b6 pod biturbo narazie chce ogarnac wszystko do fabrycznego stanu i zauwazylem luz na skrzyni i teraz pytanie jaka poduszke pod skrzynie zastosowac??
Pozatym poki co jestem jeszcze w NA i posiadam zmodyfikowany cat back chodzi za mna mysl by pozbyc sie dwoch tylnych katalizatorow co o tym myslicie?? Programowo wszystko da rade ustawic takze checka sie nie boje bo poprostu wylacze sondy.
z góry dziekuje za udział w temacie
pozdro
Popieram flyera w calej rozciaglosci. Wdg mnie gowno warte te ASN. Bloczek z alu ... Dmuchnij w to porzadnie i pewnie w pizdu popeka . Silniki padaja nagminnie . Ida w nowszych A6 wiec sa stosunkowo drogie ( pol roku temu sprzedalem golutki slupek za 3,5 k bez problemu i praktycznie od reki ) / Wdg mnie sprzedaj tego , wloz 2,7 i je wzmocnij. Wyjdzie moze nawet taniej :)
			
			
									
						
							
Mysle ze w b6 bez jakiejs dodatkowej podpory jaka poduszke bys nie wwalil to bedzie rwac przy mocach pozywej 400 ps. 
U mnie mam skrzynie z poczatku produkcji z 2,5TDI + sanie z S4 b5 i skrzynia wisi na 3 lapach :) Tzn dwoch jak w b5 + centralnej jak w B6 ( a w poduszcze od b6 mam jeszcze takie wypelnienie z poliuretanu zeby byla sztywniejsza ) .
I co mowicie ze przyjmie ten bloczek z 3,0 600 ps i sie nie rozsypie ??
			
			
									
						
							U mnie mam skrzynie z poczatku produkcji z 2,5TDI + sanie z S4 b5 i skrzynia wisi na 3 lapach :) Tzn dwoch jak w b5 + centralnej jak w B6 ( a w poduszcze od b6 mam jeszcze takie wypelnienie z poliuretanu zeby byla sztywniejsza ) .
I co mowicie ze przyjmie ten bloczek z 3,0 600 ps i sie nie rozsypie ??

Nie wiem czy przyjmie, bo wg. mnie tez lepiej założyć 2,7TT i mieć podobna moc bez kucizny. Ale jak chłopak chce uturbiac 3.0 i to na 2ch turbawkach No to trzymam kciuki... Turbiny, kucizna, cooler, nowy wydech, kolektory, wtryski, pomapa,strojenie i setki innych istotnych rzeczy żeby było 600hp No i setki PLN a raczej grube tysiące. Powodzenia.
			
			
									
						
										
						+ auto unieruchomione przez dobre pol rokuNikolas pisze:Nie wiem czy przyjmie, bo wg. mnie tez lepiej założyć 2,7TT i mieć podobna moc bez kucizny. Ale jak chłopak chce uturbiac 3.0 i to na 2ch turbawkach No to trzymam kciuki... Turbiny, kucizna, cooler, nowy wydech, kolektory, wtryski, pomapa,strojenie i setki innych istotnych rzeczy żeby było 600hp No i setki PLN a raczej grube tysiące. Powodzenia.
+ turlanie sie po tunerach, specach, bo cholera wie kto to dobrze i sprawnie ogarnie :)
+ potem bardziej skomplikowany serwis... chyba, ze auto skladasz sam





 Kucizna ok 10 tys, 2xgarrety ok 7 Tysi, cooler, wydech + kolektory + pompą, wtryski, przewody i inne pierdolety jak dolot itdoejne 10 Tysi.... To tak z grubsza ...
 Kucizna ok 10 tys, 2xgarrety ok 7 Tysi, cooler, wydech + kolektory + pompą, wtryski, przewody i inne pierdolety jak dolot itdoejne 10 Tysi.... To tak z grubsza ...
 Można i tak .
 Można i tak .