RS6 C6 czy S6 C7 ?

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

will
Posty: 6
Rejestracja: 2017-01-27, 11:24
Lokalizacja: Jastrzebie
Płeć:
Kontakt:

RS6 C6 czy S6 C7 ?

Post autor: will »

Panowie do użytku codziennego, trasy mieszane, co byście z tych dwóch wybrali ? Jestem po "przymiarce" i mam właśnie dylemat.

Paradoksalnie za RS-a w dobrym stanie ze znośnym przebiegiem trzeba zapłacić tyle co za S-kę C7..


Hmm...
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

C7
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Oczywiście, że c7 c6 to już stary kapeć zresztą niedługo premiera c9
will
Posty: 6
Rejestracja: 2017-01-27, 11:24
Lokalizacja: Jastrzebie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: will »

Potwierdzacie moje odczucia.

Jak by były jednak takie możliwości i miejsce w garażu to fajnie by było sobie do kolekcji postawić takie RS6 C6, chodzi głównie o ten silnik V10 z lambo :mrgreen:
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

rs6 c6 ze wględu na jakość wykonania.
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

C6 bedzie wolniej znacznie tracil na wartosci... s6c7 leci jak zykle a6tki.. niestety.
marcin8585
Posty: 199
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcin8585 »

c6 bo juz jak wczesniej pisali mniej zleci wartosc do tego mocno potestowe auto tzn wiadomo co i jak zrobic
will
Posty: 6
Rejestracja: 2017-01-27, 11:24
Lokalizacja: Jastrzebie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: will »

Dziś gwoździa wbił mi znajomy twierdząc żebym przejechał sie zwykłą A6 3.0 TDI Biturbo skoro robię coraz więcej kilometrów i wtedy do niego zadzwonił. Jak twierdzi zaoszczędze polowe już na samym starcie o eksploatacji bieżącej nie wspominając a wrażenia z jazdy PRAWIE te same.

Miał moze okazje ktoś z was jechać właśnie taką zmoconą A6 na 380 PS 740 Nm ?

Można generalnie jakoś porównać osiągi co do S6 C7 skoro RS odpadł już w przedbiegach? Wiem ze po chlipie S6 moze mieć i 500Ps, chodzi głównie o ten moment obrotowy.. Co wy na to ?
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

No to może 3.0TFSI zmodzone na ponad 450KM?
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Ostatnio takie zmodone sq5 z tym silnikiem szlo ze mna rowno do 240.. ale watpie ze mozna to porownac do s6 po sofcie.. raczej srednio. S6 po sofcie powinna zejsc do 3.6 do paki .
Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

Oszczedzisz polowe,ale po odpaleniu bedzie klekotac juz zawsze ;-)
Vorsprung durch technik
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

i 3.0BiTurbo mega kibel. Pojedź do serwisu Audi jeśli nikogo tam nie znasz i posłuchaj oponii. 3.0TDi kozak 3.0BiTurbo diesel kupa kupa kupa. Wytrzymują elegancko 100-150kkm później same koszty
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
will
Posty: 6
Rejestracja: 2017-01-27, 11:24
Lokalizacja: Jastrzebie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: will »

Czyli stara zasada się sprawdza. Nie ma auta do wszystkiego.

Aktualnie jeżdżę już 4 rok zagazowanym A8 4.2 MPI mam tam 335 PS, 430 Nm i szczerze mówiąc trochę mi się już znudziło.

Jak chcę docisnąć na A1 to przełączam na PB, leję racing z Shella i jakoś to jedzie jak na V8, ale ciężar ósemki też robi swoje i ścigant z niego nie pierwszych lotów.

Stąd temat tutaj bo kupca na te moje A8 bym miał.

Dziś kolega mi prawi od samego rana że róznicę względem tego A8 poczuję dopiero konkretnie ale na starcie trzeba zmocić tą S6 -tkę C7.

Dzwoniłem też do compsportu w Bielsku, 3500 zł cenią za taka przyjemność..
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

jak chcesz cos co jest w miare wygodne i jakos jedzie to moze 3.0tfsi w b8.5... lekkim cujem 460+ kucy z 3 litrow to juz jakos smiga.. i zero turbo laga, co jest istotne.. malo kto o tym mowi, ale jak chcesz robic ninja akcje to tylko n/a silnik albo kompresor :)
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

sztybor nie małpuj ;-)
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
ODPOWIEDZ