RS6 C6 czy S6 C7 ?
RS6 C6 czy S6 C7 ?
Panowie do użytku codziennego, trasy mieszane, co byście z tych dwóch wybrali ? Jestem po "przymiarce" i mam właśnie dylemat. 
Paradoksalnie za RS-a w dobrym stanie ze znośnym przebiegiem trzeba zapłacić tyle co za S-kę C7..
Hmm...
			
			
									
						
										
						Paradoksalnie za RS-a w dobrym stanie ze znośnym przebiegiem trzeba zapłacić tyle co za S-kę C7..
Hmm...
- 
				marcin8585
- Posty: 199
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Dziś gwoździa wbił mi znajomy twierdząc żebym przejechał sie zwykłą A6 3.0 TDI Biturbo skoro robię coraz więcej kilometrów i wtedy do niego zadzwonił. Jak twierdzi zaoszczędze polowe już na samym starcie o eksploatacji bieżącej nie wspominając a wrażenia z jazdy PRAWIE te same.
Miał moze okazje ktoś z was jechać właśnie taką zmoconą A6 na 380 PS 740 Nm ?
Można generalnie jakoś porównać osiągi co do S6 C7 skoro RS odpadł już w przedbiegach? Wiem ze po chlipie S6 moze mieć i 500Ps, chodzi głównie o ten moment obrotowy.. Co wy na to ?
			
			
									
						
										
						Miał moze okazje ktoś z was jechać właśnie taką zmoconą A6 na 380 PS 740 Nm ?
Można generalnie jakoś porównać osiągi co do S6 C7 skoro RS odpadł już w przedbiegach? Wiem ze po chlipie S6 moze mieć i 500Ps, chodzi głównie o ten moment obrotowy.. Co wy na to ?
Czyli stara zasada się sprawdza. Nie ma auta do wszystkiego.
Aktualnie jeżdżę już 4 rok zagazowanym A8 4.2 MPI mam tam 335 PS, 430 Nm i szczerze mówiąc trochę mi się już znudziło.
Jak chcę docisnąć na A1 to przełączam na PB, leję racing z Shella i jakoś to jedzie jak na V8, ale ciężar ósemki też robi swoje i ścigant z niego nie pierwszych lotów.
Stąd temat tutaj bo kupca na te moje A8 bym miał.
Dziś kolega mi prawi od samego rana że róznicę względem tego A8 poczuję dopiero konkretnie ale na starcie trzeba zmocić tą S6 -tkę C7.
Dzwoniłem też do compsportu w Bielsku, 3500 zł cenią za taka przyjemność..
			
			
									
						
										
						Aktualnie jeżdżę już 4 rok zagazowanym A8 4.2 MPI mam tam 335 PS, 430 Nm i szczerze mówiąc trochę mi się już znudziło.
Jak chcę docisnąć na A1 to przełączam na PB, leję racing z Shella i jakoś to jedzie jak na V8, ale ciężar ósemki też robi swoje i ścigant z niego nie pierwszych lotów.
Stąd temat tutaj bo kupca na te moje A8 bym miał.
Dziś kolega mi prawi od samego rana że róznicę względem tego A8 poczuję dopiero konkretnie ale na starcie trzeba zmocić tą S6 -tkę C7.
Dzwoniłem też do compsportu w Bielsku, 3500 zł cenią za taka przyjemność..




