Chyba, że jeszcze coś dodatkowego jest
Audi S4 B7 4.2 V8 przymierzenie się do zakupu
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
DZIĘKI, taki też miałem zamiar żeby użyć teflonu...luk448 pisze:pawelosinski83, podkladki zrob z telfonu o gr ok 5 mm
Brat ma grawerkę/ploter laserowy to mi to piknie przytnie
A orientujesz się, czy potrzebne są uszczelki między teflon a kolektor/głowice?
Wyczytałem, że niby nie, bo samo tworzywo tej grubości dobrze uszczelni połączenie... Ale mam obawy trochę
W przypadku zakupu przekładek od SID'a montowałem uszczelki x2
tzn:
- uszczelka między kolektor dolotowy - podkładka
- uszczelka między podkładka - głowice
Nie oszczędzaj, łącznie zakup 4 szt. uszczelek.
Przy okazji demontażu dolotu wyczyść go w środku.
Pamiętaj, że śruby również muszą być dłuższe o grubość podkładki.
Najpierw zakup uszczelkę, a później laserem wytnij teflon pod podkałdkę
Przekładka od Sid'a miała chyba dokładnie 5mm ... troszkę niższa od proponowanej przez JHM
tzn:
- uszczelka między kolektor dolotowy - podkładka
- uszczelka między podkładka - głowice
Nie oszczędzaj, łącznie zakup 4 szt. uszczelek.
Przy okazji demontażu dolotu wyczyść go w środku.
Pamiętaj, że śruby również muszą być dłuższe o grubość podkładki.
Najpierw zakup uszczelkę, a później laserem wytnij teflon pod podkałdkę
Przekładka od Sid'a miała chyba dokładnie 5mm ... troszkę niższa od proponowanej przez JHM
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Jasne, jasne, tak właśnie planowałem to zrobić z odwzorowaniem uszczelki.RSK pisze:W przypadku zakupu przekładek od SID'a montowałem uszczelki x2
tzn:
- uszczelka między kolektor dolotowy - podkładka
- uszczelka między podkładka - głowice
Nie oszczędzaj, łącznie zakup 4 szt. uszczelek.
Przy okazji demontażu dolotu wyczyść go w środku.
Pamiętaj, że śruby również muszą być dłuższe o grubość podkładki.
Najpierw zakup uszczelkę, a później laserem wytnij teflon pod podkałdkę
Przekładka od Sid'a miała chyba dokładnie 5mm ... troszkę niższa od proponowanej przez JHM
Nie chodzi o oszczędzanie na uszczelkach, tylko o szczelność i sens... Te uszczelki nie były robione z myślą o uszczelnianiu teflonu hehe
Historyczny temat z forum dotyczący oliwy w 4.2
czyli nowe-stare spojrzenie na problemy olejowe
viewtopic.php?t=4799&postdays=0&postorder=asc&start=0
czyli nowe-stare spojrzenie na problemy olejowe
viewtopic.php?t=4799&postdays=0&postorder=asc&start=0
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
W moim robilem dwie dolewki po 1l na 30,000. I to tylko bo ostrym palowaniu po auostradach kilkaset kilometrow dziennie. Wiec nie pisz prosze glupot ze kazdy zlopie i ze norma cos przewiduje i tak ma byc. Normy to polisy ubepieczeniowe producentow. Silnik z RS4 B8RSK pisze:aaaaaa Świstak siedzi i zawija .... i ze śmiechu się zwija czytając takie głupotybosakbosak pisze:U mnie po rozłożeniu, wyczyszczeniu i złożeniu silnika na nowych uszczelkach wziął może z 0.5 litra przez 10 000 km.
norma, zgodnie z książką serwisową (strona 274) zużycie silnika przy normalnej jeździe to 0,5l/1000 km
2f2f,
temat dotyczy S4 B6, a nie RS4 B8 ... trochę różni te silniki ... jakieś 10 lat technologii czyli 3 generacje silnika 4.2V8
więc jeżeli nie jeździłeś BBK to proszę Cię abyś nie wypowiadał się w tematach o których nie masz pojęcia
niestety BBK ma apetyt na olej ... w mniejszych lub większych ilościach ale apetyt jest
komentarze "nie pisz głupot" nie przystoją właścicielowi S4/RS4 w szczególności w mniejszości forumowej posiadaczy 4.2V8 ... jeżeli nie zgadzasz się tym to proponuję rozmowę przenieść na pw
temat dotyczy S4 B6, a nie RS4 B8 ... trochę różni te silniki ... jakieś 10 lat technologii czyli 3 generacje silnika 4.2V8
więc jeżeli nie jeździłeś BBK to proszę Cię abyś nie wypowiadał się w tematach o których nie masz pojęcia
niestety BBK ma apetyt na olej ... w mniejszych lub większych ilościach ale apetyt jest
komentarze "nie pisz głupot" nie przystoją właścicielowi S4/RS4 w szczególności w mniejszości forumowej posiadaczy 4.2V8 ... jeżeli nie zgadzasz się tym to proponuję rozmowę przenieść na pw
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
RSK pisze:temat dotyczy S4 B6, a nie RS4 B8 ... trochę różni te silniki ... jakieś 10 lat technologii czyli 3 generacje silnika 4.2V8
więc jeżeli nie jeździłeś BBK to proszę Cię abyś nie wypowiadał się w tematach o których nie masz pojęcia
niestety BBK ma apetyt na olej ... w mniejszych lub większych ilościach ale apetyt jest
komentarze "nie pisz głupot" nie przystoją właścicielowi S4/RS4 w szczególności w mniejszości forumowej posiadaczy 4.2V8 ... jeżeli nie zgadzasz się tym to proponuję rozmowę przenieść na pw
potwierdzam - te silniki lubią olej... u mnie było to do 0,5 l /1000 km przy normalnej jeździe, olej 5w50 syntetyk. Nowy właściciel po zakupie udał się w długą trasę i zapalił się alladyn
Nowy w sensie od pośrednika z Holandii ale z zerowym przebiegiem i roczna gwarancją. Firma kupuje całe partie silników bezpośrednio od Audi. Ja wziąłem jeden z chyba 160 sztuk, które mieli na magazynie. W aso z tego co sie dowiadywałem chcieli mi sprzedać poszczególne części osobno. Np goły blok za 24 tys zł :)