A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

Flyer pisze:
luk448 pisze:A jaki przyrost mocy orientacyjnie moze byc na Wagnerach?Pytam bo tez mam serie
No idea. Każde auto inne. Ostatnio AW i Witek zrobili RS4 na Wagnerach na 560PS.
Na samych wagnerach! :-P :-P Sidowi właśnie się skrzynka zapchala.
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Flyer pisze:Tak, wiem, ale moje kolektory były podobno w spoko stanie. Jak kiedyś będę wyciągał silnik i będzie mnie stać na Wagnery to pomyślę ;)
Moje też były w super stanie i 2 miesiące potem był efekt jak na filmiku. Doładowanie miałem 1,2bar i długo nie polatały... Nie czekałem aż kawałki kolektora wpadną na turbo i wsadziłem inne niż wspomniane wagnery... Fakt może to i sprawdzone rozwiązanie ale cena zabija... Za połowe ceny wagnerów można mieć spokpojnie coś co zagra podobnie :-) seria siada na ori turbinach a co ma być jak się dowali koksu :roll: :roll: teraz ładuje 1,5bar i nic się nie dzieje już dłuuuugi czas a wygrzane były na autostradzie nie raz...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ja 3 razy miałem spawane u siebie kolektory, od 3 różnych firm, prędzej czy pózniej pękały, nie założe nigdy w życiu nast spawanych.
Efekt był taki że 3 razy wyciągany silnik, 3 razy kasa za spawanie, 3 razy targać auto do serwisu, przepłaciłem wagnery kilka razy - no ale sie powtarzam

mamy w PL 3 przypadki RS4 B5 na wagnerach z turbo RS6 i wiele przypadków RS4 B5 na ori kolektorach i RS6 turbo, efekt taki że :
- ori kolektory i RS6 turbo 490-500ps
- wagnery i RS6 turbo 540-560ps (skorupa SID, Rafał Łuków i drugi Rafał z Szczecina)
niebawem kolejna RS4 będzie strojona na takim setapie
Obrazek
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Sid a ile Km zrobiłeś najwięcej na takich spawanych ? Jaka była grubość scianek ? Jakie były objawy pękniecia ? W którym miejscu pękały Ci kolektory ?? Moje zrobiły już grubo ponad 25-30 tys km i nic się nie dzieje :-) Wiem o 2 osobach które jeżdzą na takim samym eco setupie jak mój i też nie narzekają... Wniosek jest jeden - trzeba stosować sprawdzone rozwiązania... :mrgreen:
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

To ja zapytam inaczej - ile osób ma problemy z ori kolektorami? Wiem, że są awaryjne, ale nie widzę jakiejś paniki na forum. Nikt masowo Wagnerów też nie kupuje :) Ja auto nie jeżdżę non-stop wyścigowo, więc wierzę, że jeszcze swoje pożyją.
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Od tego gostka co ghost smiga to wiele aut lata i nie ma problemow... bo tez temat sprawdzalem...
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Patrząc z perspektywy czasu to na 5 esek które znam/macałem 3 miały już kolektory robione więc prawdopodobieństwo jest duże :-o Nikt szumu nie robi bo jest to naturalna usterka... przecież to nie nowe auta :) na forum spotkałem się już z tym ,ze ludzie wycinają dzwoniące elementy z kolektora i montują ponownie :-D ja jeżdze baardzo dużo i raczej chciałem rozwiązanie bezproblemowe aby tam już nie zaglądać za wcześnie. Ciekawe porównanie :

Obrazek
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

Co tu duzo mowic, dla kazdego co innego. Pewnie zalezy duzo od wykonania i od uzytych materialow. Jak sie kupi spawany od wujka Mietka robiony w oborze za 700zl to nie ma co oczekiwac jakichs cudow. Z gowna zlota nie ulepisz. U niektorych kolektory spawane zrobia duzo km jak u ghosta a u innych sie wysraja po kilkuset jak u innych uzytkownikow. Kazdy zrobi jak uwaza i tak na ile mu funduszy starczy. Ale nie od dzis wiadomo ze kto jest zlotowa i chce oszczedzic na tuningu placi conajmniej dwa razy. Dlatego jak juz robic to konkretnie, nie mowie ze maja byc wagnery, ale jak spawane to dobrze wykonane i tyle. Temat rzeka. Prawda jak dupa, kazdy ma swoja. Wazne ze fura podaje, i oby dawala jak najwiecej i jak najdluzej frajde z jazdy.

pozdro
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

co do seryjnych kolektorów to jak na 15 lat uzytkowania i pół miliona przebiegu to są zajebiste :) owszem czasami w środku się rozsypią :) ale j/w
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

może trafiłem na złych wykonawców, wiem tylko że ja osobiście nie założe dlatego w moich dwóch silnikach nie mam seryjnych ani spawanych,
co do przebiegu na spawanych to były przebiegi kilka tyś km
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Sid ty robiles samochod za komuny a teraz juz technologia poszla do przodu troche
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

:-D

Andrzej zrobiłbyś coś z tą ceną za Wagnery :-D
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

buba pisze:Sid ty robiles samochod za komuny a teraz juz technologia poszla do przodu troche
:lol:
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Cena 6500 zł była to trzeba było brać, teraz jest ponad 7000 zł !
Obrazek
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Robilem kilka kompletow kolektorów i na moich jezdzi ghost. Tam zeby cos peklo to niewiem co musialoby sie stac. Na jednym komplecie auto ostro w dupe dostawalo i nic. Doladowabue 1.6b i LC i nic. Wiec kwestia jest jak co zrobione.Srednica wew kolektora ghosta ma 42mm wiec zapas jest.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
ODPOWIEDZ