A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

kfasik pisze:Ja za bardzo nie chciałem stroić auta na 100 oktan, bo mam w swojej okolicy problem z dostępnością tego paliwa.
Inna sytuacja jak ktoś mieszczka w dużej aglomeracji.

Czyli doszliśmy do wniosku, że pod żadnym pozorem nie ma co lać uboższego paliwa.
Słusznie ;-) Ja mam VPR dosłownie "pod domem", drugą stację 2km dalej, koło biura też ze dwie... w trasy jeżdżę rzadko, a jak pojadę to raczej na słabszym sofcie gdzie mogę śmiało jechać na 98.
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

Masz dwie mapy na jednym ECU?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

kfasik pisze:Masz dwie mapy na jednym ECU?
Tak.
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

Dobra sprawa mieć taki bajerek. W jaki sposób przełączane są mapy?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Na przekręconym zapłonie przytrzymuję 2 pedały i tyle :) Check wtedy miga sobie na 2 różne sposoby.
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

Super sprawa. W przyszłości muszę pomyśleć o takim rozwiązaniu.
aro51
Posty: 82
Rejestracja: 2013-05-24, 07:08
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aro51 »

Motor chociaz dotarty przed szalenstwami ? :mrgreen:

Ładny wynik. Zmienil sie w jakis sposob dzwiek auta przy k04 rs6 ?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Dotarty, 1000km, zmiana oleju :-)

Dźwięk... nie wiem, na pewno jest głośniej :-D
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Flyer...hmm teraz ta ksywa ma sens :mrgreen:
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

A jakie masz kolektory?Czy masz LC?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Kolektory seria. LC też jest, ale nie testowałem, bo mam zjebany czujnik sprzęgła, muszę wymienić.
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Ciekaw jestem jak lata 2.7 po takim remoncie :-) Ostatnio często w Wawce jestem :arrow: Trzeba się szerzej rozglądać :-o A tak wracając do setupu to wszystko super tylko.... SERIA KOLEKTORY TO KUPA :mrgreen: taka kupa ,ze jak pociachałem 1 kolektor na żyletki stwierdzam: TO MUSI SIE ZEPSUĆ prędzej czy później... Wystarczy pomierzyć średnice wyjsciową kanału z głowic i najwęższe gardło w ori kolektorze... Raz popełniłem ten błąd i po zmianie turbin na k04 trzeba było silnik znowu wyciągać. Obyś nie miał tego samego problemu co ja :evil:

https://www.youtube.com/watch?v=suF0ELCYlBw
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Tak, wiem, ale moje kolektory były podobno w spoko stanie. Jak kiedyś będę wyciągał silnik i będzie mnie stać na Wagnery to pomyślę ;)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

A jaki przyrost mocy orientacyjnie moze byc na Wagnerach?Pytam bo tez mam serie
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

luk448 pisze:A jaki przyrost mocy orientacyjnie moze byc na Wagnerach?Pytam bo tez mam serie
No idea. Każde auto inne. Ostatnio AW i Witek zrobili RS4 na Wagnerach na 560PS.
ODPOWIEDZ