Słuszniekfasik pisze:Ja za bardzo nie chciałem stroić auta na 100 oktan, bo mam w swojej okolicy problem z dostępnością tego paliwa.
Inna sytuacja jak ktoś mieszczka w dużej aglomeracji.
Czyli doszliśmy do wniosku, że pod żadnym pozorem nie ma co lać uboższego paliwa.
A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM
Ciekaw jestem jak lata 2.7 po takim remoncie
Ostatnio często w Wawce jestem
Trzeba się szerzej rozglądać
A tak wracając do setupu to wszystko super tylko.... SERIA KOLEKTORY TO KUPA
taka kupa ,ze jak pociachałem 1 kolektor na żyletki stwierdzam: TO MUSI SIE ZEPSUĆ prędzej czy później... Wystarczy pomierzyć średnice wyjsciową kanału z głowic i najwęższe gardło w ori kolektorze... Raz popełniłem ten błąd i po zmianie turbin na k04 trzeba było silnik znowu wyciągać. Obyś nie miał tego samego problemu co ja 
https://www.youtube.com/watch?v=suF0ELCYlBw
https://www.youtube.com/watch?v=suF0ELCYlBw