Panowie mam pytanie dotyczące S6 C5 chcę kupić takową audiczkę i przeczytaniu poprzednich stron w tym temacie dochodzę do wniosku że wypowiadali się ludzie którzy są ukierunkowani jedni na 2.7 drudzy na 4.2 i się przekomarzali który z silników objedzie drugiego ja mam następujący pytanie dotyczące możliwości zamontowania instalacji gazowej w obu przypadkach silnikowych ich zgranie, możliwości współpracy. Musi być avant dość przestronny z zapasem mocy pod nogą i w miarę trwałym silnikiem, zdaje sobie sprawę że ani 2.7 ani 4.2 nie są tanimi silnikami w utrzymaniu ale jeden i drugi można utrzymywać w takiej kondycji żeby jeździć długie kilometry bez awarii
Napiszcie Panowie jak oba reagują na gaz i jak z eksploatacją obu silników na nasze polskie realia sprawa wygląda.
Mortiis pisze:Panowie mam pytanie dotyczące S6 C5 chcę kupić takową audiczkę i przeczytaniu poprzednich stron w tym temacie dochodzę do wniosku że wypowiadali się ludzie którzy są ukierunkowani jedni na 2.7 drudzy na 4.2 i się przekomarzali który z silników objedzie drugiego ja mam następujący pytanie dotyczące możliwości zamontowania instalacji gazowej w obu przypadkach silnikowych ich zgranie, możliwości współpracy. Musi być avant dość przestronny z zapasem mocy pod nogą i w miarę trwałym silnikiem, zdaje sobie sprawę że ani 2.7 ani 4.2 nie są tanimi silnikami w utrzymaniu ale jeden i drugi można utrzymywać w takiej kondycji żeby jeździć długie kilometry bez awarii
Napiszcie Panowie jak oba reagują na gaz i jak z eksploatacją obu silników na nasze polskie realia sprawa wygląda.
Akurat ja kolego nie mam nic przeciwko 2.7 i stronniczy nie jestem,a wręcz sam się zastanawiam nad kupnem s4.
Jak to powiedział mój gazownik v8 w audi uwielbia gaz ;) Tylko trzeba załozyc dwa reduktory.
Mówił,ze z 2.7 tez nie ma problemów.
Miałem s6 na gazie (kosztował 4900zł) i do dzis następny właściciel jest zadowolony ;)
Wszystko zależy od doboru elementów instalacji gazowej i ich poprawnego zainstalowania. Jeden i drugi silnik pojedzie na LPG. Ale jak instalator spapra robotę nie miej pretensji do silnika.
Poczytaj tutaj: http://lpg-forum.pl/. Polecą Ci "graty" do instalacji i wskażą gdzie ją w twojej okolicy poprawnie zamontują i wystroją.
Moja sugestia- kupuj auto bez instalacji LPG i zamontuj na własną rękę. Większe prawdopodobieństwo, że będziesz zadowolony
sorry za odświeżanie starego kotleta ale nie chce nowego postu zakładać bo to nie ma sensu .
Otóż jestem na etapie szukania s6 c5 i mam pytanie czy wszystkie s6 c5 były na pasku ? czy tez trafił się w s6 c5 ten nieszczęsny silnik co jest w s4 b6 ?
I poprosiłbym jeszcze o kilka info na co zwracać uwagę przy szukaniu s6'tki
Siniki AQJ i ANK w S6C5 są na pasku, innych nie było.
Najlepiej podjechać z VAG-iem, sprawdzić błędy, grupę 90 i 93 (nastawniki i synchro wałków) bo to może spore koszty wygenerować.
Reszta jak w każdym aucie, skrzynia czy nie szarpie-przeciąga, blacha, elektryka itd...
Panowie,
Mam pyatnie jeszcze odnośnie kierownicy , dziś oglądając jedną ze sztuk właściciel auta powiedział mi że s6 każda miała kierownicę 3 ramienną ze znaczkiem S i z możliwością zmianą zmiany biegów w kierownicy . Jeżeli jest inaczej to oznaka że kierownica została zmieniona ( co może sugerować wypadkowość auta)
Czy jest to prawda ?