S6 C5 chcę kupić.

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

martin_wml
Posty: 53
Rejestracja: 2013-04-29, 22:16
Lokalizacja: wml
Płeć:
Kontakt:

Post autor: martin_wml »

zależ co bys proponaował :-P
Moja poprzednia tez nie była na sprzedanie,ale dostałem oferte nie do odrzucenia :mrgreen:
Mortiis
Posty: 47
Rejestracja: 2013-07-17, 10:27
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Mortiis »

Panowie mam pytanie dotyczące S6 C5 chcę kupić takową audiczkę i przeczytaniu poprzednich stron w tym temacie dochodzę do wniosku że wypowiadali się ludzie którzy są ukierunkowani jedni na 2.7 drudzy na 4.2 i się przekomarzali który z silników objedzie drugiego :-P ja mam następujący pytanie dotyczące możliwości zamontowania instalacji gazowej w obu przypadkach silnikowych ich zgranie, możliwości współpracy. Musi być avant dość przestronny z zapasem mocy pod nogą i w miarę trwałym silnikiem, zdaje sobie sprawę że ani 2.7 ani 4.2 nie są tanimi silnikami w utrzymaniu ale jeden i drugi można utrzymywać w takiej kondycji żeby jeździć długie kilometry bez awarii ;-)
Napiszcie Panowie jak oba reagują na gaz i jak z eksploatacją obu silników na nasze polskie realia sprawa wygląda.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Dobrze to wygląda ;-)
Mortiis
Posty: 47
Rejestracja: 2013-07-17, 10:27
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Mortiis »

buba :-P ;-)

może rozwiniesz swoja wypowiedź :mrgreen:
martin_wml
Posty: 53
Rejestracja: 2013-04-29, 22:16
Lokalizacja: wml
Płeć:
Kontakt:

Post autor: martin_wml »

Mortiis pisze:Panowie mam pytanie dotyczące S6 C5 chcę kupić takową audiczkę i przeczytaniu poprzednich stron w tym temacie dochodzę do wniosku że wypowiadali się ludzie którzy są ukierunkowani jedni na 2.7 drudzy na 4.2 i się przekomarzali który z silników objedzie drugiego :-P ja mam następujący pytanie dotyczące możliwości zamontowania instalacji gazowej w obu przypadkach silnikowych ich zgranie, możliwości współpracy. Musi być avant dość przestronny z zapasem mocy pod nogą i w miarę trwałym silnikiem, zdaje sobie sprawę że ani 2.7 ani 4.2 nie są tanimi silnikami w utrzymaniu ale jeden i drugi można utrzymywać w takiej kondycji żeby jeździć długie kilometry bez awarii ;-)
Napiszcie Panowie jak oba reagują na gaz i jak z eksploatacją obu silników na nasze polskie realia sprawa wygląda.
Akurat ja kolego nie mam nic przeciwko 2.7 i stronniczy nie jestem,a wręcz sam się zastanawiam nad kupnem s4.
Jak to powiedział mój gazownik v8 w audi uwielbia gaz ;) Tylko trzeba załozyc dwa reduktory.
Mówił,ze z 2.7 tez nie ma problemów.
Miałem s6 na gazie (kosztował 4900zł) i do dzis następny właściciel jest zadowolony ;)
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

Wszystko zależy od doboru elementów instalacji gazowej i ich poprawnego zainstalowania. Jeden i drugi silnik pojedzie na LPG. Ale jak instalator spapra robotę nie miej pretensji do silnika.

Poczytaj tutaj: http://lpg-forum.pl/. Polecą Ci "graty" do instalacji i wskażą gdzie ją w twojej okolicy poprawnie zamontują i wystroją.

Moja sugestia- kupuj auto bez instalacji LPG i zamontuj na własną rękę. Większe prawdopodobieństwo, że będziesz zadowolony ;-)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Nic nie powiem bo LPG to zło

Poza tym na lpg forum są znikome informacje o gazie do S4 ;-)
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

...ale do v8 jest już więcej info :-P
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

możliwe. akurat tego nie szukałem
Mortiis
Posty: 47
Rejestracja: 2013-07-17, 10:27
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Mortiis »

buba pisze:Nic nie powiem bo LPG to zło

Poza tym na lpg forum są znikome informacje o gazie do S4 ;-)

mi nie chodzi konkretnie o S4 :-P tylko o sam silnik ;-)
wrinkledfred
Posty: 6
Rejestracja: 2014-12-28, 00:24
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: wrinkledfred »

sorry za odświeżanie starego kotleta ale nie chce nowego postu zakładać bo to nie ma sensu .
Otóż jestem na etapie szukania s6 c5 i mam pytanie czy wszystkie s6 c5 były na pasku ? czy tez trafił się w s6 c5 ten nieszczęsny silnik co jest w s4 b6 ?

I poprosiłbym jeszcze o kilka info na co zwracać uwagę przy szukaniu s6'tki

Z góry thx za pomoc
ernieball
Posty: 35
Rejestracja: 2014-12-19, 10:32
Lokalizacja: Rawa Maz.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ernieball »

Siniki AQJ i ANK w S6C5 są na pasku, innych nie było.
Najlepiej podjechać z VAG-iem, sprawdzić błędy, grupę 90 i 93 (nastawniki i synchro wałków) bo to może spore koszty wygenerować.
Reszta jak w każdym aucie, skrzynia czy nie szarpie-przeciąga, blacha, elektryka itd...
wrinkledfred
Posty: 6
Rejestracja: 2014-12-28, 00:24
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: wrinkledfred »

Panowie,
Mam pyatnie jeszcze odnośnie kierownicy , dziś oglądając jedną ze sztuk właściciel auta powiedział mi że s6 każda miała kierownicę 3 ramienną ze znaczkiem S i z możliwością zmianą zmiany biegów w kierownicy . Jeżeli jest inaczej to oznaka że kierownica została zmieniona ( co może sugerować wypadkowość auta)
Czy jest to prawda ?
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

nie
wrinkledfred
Posty: 6
Rejestracja: 2014-12-28, 00:24
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: wrinkledfred »

Nie - każda miała kierownicę S trójramienną
czy
Nie- nie każda miała tiptronic w kierownicy ( bo są też kierownice S bez Tiptronica)

z góry dzięki za odpowiedź
ODPOWIEDZ