Dupowoz z malym+

Moderatorzy: buba, Mod-Team

marcino
Posty: 18
Rejestracja: 2011-08-01, 00:12
Lokalizacja: piaseczno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcino »

Aż sprawdziłem u siebie czy posiadam te blaszane zwężki w kolektorach i czy w moim przypadku przyczyna powyszczerbianych wirników w turbinach po nalocie 65tyś km są owe kruszące się blachy. Przejrzałem dokładnie nie mam tych blach mimo podobnie wyszczerbionych turbin, więc wychodzi na to że nie wszystkie kolektory miały te wkładki blaszane. Zrobiłem zdjęcie niedowiarkom nawet, ale nie potrafię je dołaczyć...
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

marcino pisze:Aż sprawdziłem u siebie czy posiadam te blaszane zwężki w kolektorach i czy w moim przypadku przyczyna powyszczerbianych wirników w turbinach po nalocie 65tyś km są owe kruszące się blachy. Przejrzałem dokładnie nie mam tych blach mimo podobnie wyszczerbionych turbin, więc wychodzi na to że nie wszystkie kolektory miały te wkładki blaszane. Zrobiłem zdjęcie niedowiarkom nawet, ale nie potrafię je dołaczyć...
słabo się przyglądałeś :mrgreen: wszystkie mają...
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

kolektor ssący o nim mowa (nie wydechowy)
dokładnie o taki kolektor chodzi :mrgreen:

viewtopic.php?t=2607
Obrazek
marcino
Posty: 18
Rejestracja: 2011-08-01, 00:12
Lokalizacja: piaseczno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcino »

z dedykacją dla skalara :) http://w180.wrzuta.pl/obraz/edytuj/toke ... olektor_s4
jak sadzicie u mnie ktoś sobie już poradził wcześniej z tą blachą przy wymianie turbin? blach w każdym badź razie nie widać tylko spawy na kolektorze...
no i rzecz jasna skalar dziękuję za podpowiedź z publikacją zdjęć

[ Dodano: 2012-11-08, 00:50 ]
aw69 pisze:
kolektor ssący o nim mowa (nie wydechowy)
dokładnie o taki kolektor chodzi :mrgreen:

viewtopic.php?t=2607
jak sie ma ten kolektor z allroada do kolektora z rs4? dużo mu brakuje? no i przepustnica zostaje w tym wypadku seryjna czy musi byc większa?
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

marcino pisze:z dedykacją dla skalara :) http://w180.wrzuta.pl/obraz/edytuj/toke ... olektor_s4
jak sadzicie u mnie ktoś sobie już poradził wcześniej z tą blachą przy wymianie turbin? blach w każdym badź razie nie widać tylko spawy na kolektorze...
no i rzecz jasna skalar dziękuję za podpowiedź z publikacją zdjęć

[ Dodano: 2012-11-08, 00:50 ]
aw69 pisze:
kolektor ssący o nim mowa (nie wydechowy)
dokładnie o taki kolektor chodzi :mrgreen:

viewtopic.php?t=2607
jak sie ma ten kolektor z allroada do kolektora z rs4? dużo mu brakuje? no i przepustnica zostaje w tym wypadku seryjna czy musi byc większa?
Tak wygląda właśnie zdrowy kolektor. SID zamieścił ekstremalny przypadek. Przyglądnij się dobrze bo tak jak mówiłem masz blachę w środku tylko jeszcze nie zaczęła odpadać :lol: . Normalnie, tak jak u Ciebie blacha jest zeszlifowana na równo z flanszą, z czasem zaczyna się ruszać a potem... Ale nie martw się, daleko jeszcze do tego ;-)
zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

U mnie wyglada tak samo:) A brzeczy przy uderzaniu wiec jest do dupy. Nigdzie nie widac pekniec, jedyne co mozna zrobic to przegladnac srodek endoskopem i wtedy moze sie cos znajdzie
Frog Racing
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

ale one będa brzęczeć głośniej lub ciszej....Przecież te runnery ze środka kolektora nie sa nawet spawane !
Tak wygląda właśnie zdrowy kolektor. SID zamieścił ekstremalny przypadek. Przyglądnij się dobrze bo tak jak mówiłem masz blachę w środku tylko jeszcze nie zaczęła odpadać :lol: . Normalnie, tak jak u Ciebie blacha jest zeszlifowana na równo z flanszą, z czasem zaczyna się ruszać a potem... Ale nie martw się, daleko jeszcze do tego ;-)
A właśnie że gówno prawda ! Marcino dobrze gada - jego kolektor jest uszkodzony odpadła blacha zaraz za flanszą
tak wygląda zdrowy kolektor:

Obrazek
zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

aw69, ale moj prawy nie brzeczy:) A obydwa wygladaja jak na twoim zdjeciu, a jednak z lewego odpadl kawalek ktory uszkodzil wirnik:) Mam jeszcze 2 inne i brzecza jak jebn... a turbin nie uszkodzily i chodzily do konca
Frog Racing
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

chciałem zaglądnąć jeszcze raz, ale się nie otwiera zdjęcie...
Awatar użytkownika
covall
Posty: 229
Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: covall »

a te brzęczenie jest słyszalne na zewnątrz jak uto pracuje na biegu jałowym?
zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

Podobno przy zrobionym wydechu da sie uslyszec:)
A wiec motorownia juz spowrotem w ramie z 2 wymienionymi kolektorami+zamocowana chlodniczka oleju
I zdjecia ryja
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2012-11-17, 19:01 ]
nie bedzie obecnego setupu:)
Awarii ulegl rownierz motor podczas eskapad 250+.
Winowajaca-pompa paliwa. Zrobilo sie za ubogo w skutek czego:
-wypalone 2 tloki
-wypalone gniazda zaworowe w obu glowicach
-uszkodzony blok
-ponadpalane komory spalania
Wiec jezeli mam odbudowac motor to tylko i wylacznie na wiekszych glowicach, a co za tym idzie bez sensu jest pakowanie hybryd k03/k04.
Wiec troche gratow do sprzedania bedzie:)

[ Dodano: 2012-11-19, 21:26 ]
Auto znalazlo juz nowego wlasciciela na seryjnym silniku i osprzecie. Wiec trzeba bedzie uruchomic biala:)
Frog Racing
ODPOWIEDZ