Dupowoz z malym+
Aż sprawdziłem u siebie czy posiadam te blaszane zwężki w kolektorach i czy w moim przypadku przyczyna powyszczerbianych wirników w turbinach po nalocie 65tyś km są owe kruszące się blachy. Przejrzałem dokładnie nie mam tych blach mimo podobnie wyszczerbionych turbin, więc wychodzi na to że nie wszystkie kolektory miały te wkładki blaszane. Zrobiłem zdjęcie niedowiarkom nawet, ale nie potrafię je dołaczyć...
słabo się przyglądałeśmarcino pisze:Aż sprawdziłem u siebie czy posiadam te blaszane zwężki w kolektorach i czy w moim przypadku przyczyna powyszczerbianych wirników w turbinach po nalocie 65tyś km są owe kruszące się blachy. Przejrzałem dokładnie nie mam tych blach mimo podobnie wyszczerbionych turbin, więc wychodzi na to że nie wszystkie kolektory miały te wkładki blaszane. Zrobiłem zdjęcie niedowiarkom nawet, ale nie potrafię je dołaczyć...

z dedykacją dla skalara :) http://w180.wrzuta.pl/obraz/edytuj/toke ... olektor_s4
jak sadzicie u mnie ktoś sobie już poradził wcześniej z tą blachą przy wymianie turbin? blach w każdym badź razie nie widać tylko spawy na kolektorze...
no i rzecz jasna skalar dziękuję za podpowiedź z publikacją zdjęć
[ Dodano: 2012-11-08, 00:50 ]
jak sadzicie u mnie ktoś sobie już poradził wcześniej z tą blachą przy wymianie turbin? blach w każdym badź razie nie widać tylko spawy na kolektorze...
no i rzecz jasna skalar dziękuję za podpowiedź z publikacją zdjęć
[ Dodano: 2012-11-08, 00:50 ]
jak sie ma ten kolektor z allroada do kolektora z rs4? dużo mu brakuje? no i przepustnica zostaje w tym wypadku seryjna czy musi byc większa?aw69 pisze:dokładnie o taki kolektor chodzikolektor ssący o nim mowa (nie wydechowy)![]()
viewtopic.php?t=2607
Tak wygląda właśnie zdrowy kolektor. SID zamieścił ekstremalny przypadek. Przyglądnij się dobrze bo tak jak mówiłem masz blachę w środku tylko jeszcze nie zaczęła odpadaćmarcino pisze:z dedykacją dla skalara :) http://w180.wrzuta.pl/obraz/edytuj/toke ... olektor_s4
jak sadzicie u mnie ktoś sobie już poradził wcześniej z tą blachą przy wymianie turbin? blach w każdym badź razie nie widać tylko spawy na kolektorze...
no i rzecz jasna skalar dziękuję za podpowiedź z publikacją zdjęć
[ Dodano: 2012-11-08, 00:50 ]jak sie ma ten kolektor z allroada do kolektora z rs4? dużo mu brakuje? no i przepustnica zostaje w tym wypadku seryjna czy musi byc większa?aw69 pisze:dokładnie o taki kolektor chodzikolektor ssący o nim mowa (nie wydechowy)![]()
viewtopic.php?t=2607


ale one będa brzęczeć głośniej lub ciszej....Przecież te runnery ze środka kolektora nie sa nawet spawane !
tak wygląda zdrowy kolektor:

A właśnie że gówno prawda ! Marcino dobrze gada - jego kolektor jest uszkodzony odpadła blacha zaraz za flansząTak wygląda właśnie zdrowy kolektor. SID zamieścił ekstremalny przypadek. Przyglądnij się dobrze bo tak jak mówiłem masz blachę w środku tylko jeszcze nie zaczęła odpadać. Normalnie, tak jak u Ciebie blacha jest zeszlifowana na równo z flanszą, z czasem zaczyna się ruszać a potem... Ale nie martw się, daleko jeszcze do tego
tak wygląda zdrowy kolektor:

Podobno przy zrobionym wydechu da sie uslyszec:)
A wiec motorownia juz spowrotem w ramie z 2 wymienionymi kolektorami+zamocowana chlodniczka oleju
I zdjecia ryja
[ Dodano: 2012-11-17, 19:01 ]
nie bedzie obecnego setupu:)
Awarii ulegl rownierz motor podczas eskapad 250+.
Winowajaca-pompa paliwa. Zrobilo sie za ubogo w skutek czego:
-wypalone 2 tloki
-wypalone gniazda zaworowe w obu glowicach
-uszkodzony blok
-ponadpalane komory spalania
Wiec jezeli mam odbudowac motor to tylko i wylacznie na wiekszych glowicach, a co za tym idzie bez sensu jest pakowanie hybryd k03/k04.
Wiec troche gratow do sprzedania bedzie:)
[ Dodano: 2012-11-19, 21:26 ]
Auto znalazlo juz nowego wlasciciela na seryjnym silniku i osprzecie. Wiec trzeba bedzie uruchomic biala:)
A wiec motorownia juz spowrotem w ramie z 2 wymienionymi kolektorami+zamocowana chlodniczka oleju
I zdjecia ryja


[ Dodano: 2012-11-17, 19:01 ]
nie bedzie obecnego setupu:)
Awarii ulegl rownierz motor podczas eskapad 250+.
Winowajaca-pompa paliwa. Zrobilo sie za ubogo w skutek czego:
-wypalone 2 tloki
-wypalone gniazda zaworowe w obu glowicach
-uszkodzony blok
-ponadpalane komory spalania
Wiec jezeli mam odbudowac motor to tylko i wylacznie na wiekszych glowicach, a co za tym idzie bez sensu jest pakowanie hybryd k03/k04.
Wiec troche gratow do sprzedania bedzie:)
[ Dodano: 2012-11-19, 21:26 ]
Auto znalazlo juz nowego wlasciciela na seryjnym silniku i osprzecie. Wiec trzeba bedzie uruchomic biala:)
Frog Racing