A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Tył mam od S4, czyli 300mm. Przod pod 18". Ostatnio w sumie też zauważyłem, że mi w trasie zaczęły tarcze "wyć" po kilku hamowaniach, ale nie wiem, czy to nie wina klocków.

Zakładałem cały nowy przód na jesieni 2011, od tamtej pory zrobiłem może z 15000km, a grubosc tarczy to 30-30,5mm.
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Ja nie zrobiłem nawet 10000km a już musiałem rozwiercać dziurki od pyłu w tarczach z przodu, w prawdzie grubości tarczy nie mierzyłem ale na rancie nie zeszło więcej jak 1 mm.
Orientujesz się jakiego typu mamy korektor (regulator) siły hamowania tzn: na objętość czy na ciśnienie ?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

spokojnie powinien dawac rade :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

mik-17 pisze:Ja nie zrobiłem nawet 10000km a już musiałem rozwiercać dziurki od pyłu w tarczach z przodu, w prawdzie grubości tarczy nie mierzyłem ale na rancie nie zeszło więcej jak 1 mm.
Orientujesz się jakiego typu mamy korektor (regulator) siły hamowania tzn: na objętość czy na ciśnienie ?
u mnie już jest jednolita tarcza od tego jebanego pyłu :-/
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

załóżcie klocki DS ferodo to problemu nie będzie z zatykaniem dziur
Obrazek
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

buba pisze: u mnie już jest jednolita tarcza od tego jebanego pyłu :-/
Wiertło 4mm jak dobrze pamiętam i lecisz :) od razu felgi wymyjesz od środka i wyważenie się poprawi :)
SID pisze:załóżcie klocki DS ferodo to problemu nie będzie z zatykaniem dziur
a jak z ich ścieralnością wg tych co mamy ?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

to są klocki o jakości OEM a nie sportowe, tylko wiadomo zawsze cena wygra bo OEM 300 zł a DS 850 zł
Obrazek
ksiaze
Posty: 66
Rejestracja: 2013-05-28, 19:59
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ksiaze »

SID przy kupnie rs4 na co patrzec?? po czym poznac ze to gniot? :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

a to pytanie nie w tym temacie
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Tak jeszcze w temacie tlumikow RM Motors, to srodkowy... ktory popekal na spawach i wydmuchalo cala wate :lol: (nawet ja widac po prawej stronie)

Obrazek
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Spawy to sa albo ładne albo mocne :) Ale fakt porazka :/
Obrazek
Rapix
Posty: 193
Rejestracja: 2011-01-25, 18:22
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rapix »

U kolegi w 1.8T identyczna sytuacja do tego są dość głośne szczególnie w środkowym zakresie obrotów :-| :-/
wowo
Posty: 15
Rejestracja: 2010-12-05, 11:02
Lokalizacja: Łomża
Płeć:
Kontakt:

Post autor: wowo »

mi środkowy od nich też na spawach puścił :/
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

niezła masakra :-/
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Update.

Gwint WEITEC + Sportec 19".

Obrazek
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ