Moderatorzy: buba , Mod-Team
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2013-05-29, 23:59
Tył mam od S4, czyli 300mm. Przod pod 18". Ostatnio w sumie też zauważyłem, że mi w trasie zaczęły tarcze "wyć" po kilku hamowaniach, ale nie wiem, czy to nie wina klocków.
Zakładałem cały nowy przód na jesieni 2011, od tamtej pory zrobiłem może z 15000km, a grubosc tarczy to 30-30,5mm.
mik-17
Posty: 628 Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: mik-17 » 2013-05-30, 00:09
Ja nie zrobiłem nawet 10000km a już musiałem rozwiercać dziurki od pyłu w tarczach z przodu, w prawdzie grubości tarczy nie mierzyłem ale na rancie nie zeszło więcej jak 1 mm.
Orientujesz się jakiego typu mamy korektor (regulator) siły hamowania tzn: na objętość czy na ciśnienie ?
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2013-05-30, 10:55
spokojnie powinien dawac rade :)
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2013-05-30, 11:53
mik-17 pisze: Ja nie zrobiłem nawet 10000km a już musiałem rozwiercać dziurki od pyłu w tarczach z przodu, w prawdzie grubości tarczy nie mierzyłem ale na rancie nie zeszło więcej jak 1 mm.
Orientujesz się jakiego typu mamy korektor (regulator) siły hamowania tzn: na objętość czy na ciśnienie ?
u mnie już jest jednolita tarcza od tego jebanego pyłu
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2013-05-30, 12:10
załóżcie klocki DS ferodo to problemu nie będzie z zatykaniem dziur
mik-17
Posty: 628 Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: mik-17 » 2013-05-30, 13:40
buba pisze:
u mnie już jest jednolita tarcza od tego jebanego pyłu
Wiertło 4mm jak dobrze pamiętam i lecisz :) od razu felgi wymyjesz od środka i wyważenie się poprawi :)
SID pisze: załóżcie klocki DS ferodo to problemu nie będzie z zatykaniem dziur
a jak z ich ścieralnością wg tych co mamy ?
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2013-05-30, 14:21
to są klocki o jakości OEM a nie sportowe, tylko wiadomo zawsze cena wygra bo OEM 300 zł a DS 850 zł
ksiaze
Posty: 66 Rejestracja: 2013-05-28, 19:59
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: ksiaze » 2013-05-30, 22:33
SID przy kupnie rs4 na co patrzec?? po czym poznac ze to gniot? :)
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2013-05-31, 06:55
a to pytanie nie w
tym temacie
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2013-06-06, 23:06
Tak jeszcze w temacie tlumikow RM Motors, to srodkowy... ktory popekal na spawach i wydmuchalo cala wate
(nawet ja widac po prawej stronie)
nosb
Posty: 1370 Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: nosb » 2013-06-07, 03:13
Spawy to sa albo ładne albo mocne :) Ale fakt porazka :/
Rapix
Posty: 193 Rejestracja: 2011-01-25, 18:22
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Rapix » 2013-06-07, 10:03
U kolegi w 1.8T identyczna sytuacja do tego są dość głośne szczególnie w środkowym zakresie obrotów
wowo
Posty: 15 Rejestracja: 2010-12-05, 11:02
Lokalizacja: Łomża
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: wowo » 2013-06-08, 19:34
mi środkowy od nich też na spawach puścił :/
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2013-06-08, 21:35
niezła masakra
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2013-06-28, 10:30
Update.
Gwint WEITEC + Sportec 19".