Słabe doładowanie

Moderatorzy: buba, Mod-Team

szydera
Posty: 61
Rejestracja: 2014-07-10, 23:51
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: szydera »

W 93 kanale widać że cud że auto jeszcze jeździ!
Auto jest w trybie awaryjnym czy jak bo 0.3 bara odpracowuje a zadane ma jak po sofcie. A tak nawiasem mówiąc to fazator założył kolega używany na właściwą stronę bo jak się nie mylę to różnią się na głowicach. Z logów wynika że działa odwrotnie. Takie są moje przemyślenia ale nie jestem biegłym ;-)
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Ale wstyd :lol: Fizycznie nie ma w nich różnicy i bije się w pierś - założyłem fazator z prawej głowicy :lol: Jeśli nie są identyko to biegiem kupuję taki jaki ma być ;)
szydera
Posty: 61
Rejestracja: 2014-07-10, 23:51
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: szydera »

To wiesz już na czym stoisz :-)
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

o :) i już wiesz co robić. Zamieść logi wtórne po całej akcjii.
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

że tak powiem ale jaja jak berety :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Widzisz Pan, sie człowiek całe życie uczy :lol: :mrgreen:
alek
Posty: 45
Rejestracja: 2012-06-12, 20:45
Lokalizacja: Wodzisław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alek »

Wrzucam ten błąd co wywala po założeniu nowej płytki EGT. 17861 exhaust gas temperature sensor 1.P1453-35-00openm or short to plus. Spotkał się ktoś z takim błędem? Kabel jest ok. Dodam, że przed wrzuceniem płytki auto jechało dużo lepiej. Teraz w ogóle nie jedzie.
Umie ktoś wywnioskować z moich logów co może być przyczyną, że gruszki otwierają się na 20pare % ?
szydera
Posty: 61
Rejestracja: 2014-07-10, 23:51
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: szydera »

Wrzuć logi 112 tam masz egt. Zwarcie do plusa może świadczyć o przerwie na przewodzie lub masz uwaloną płytkę labo źle ją zamontowaleś. Ale to wszystko może ;-)
Muniek_87
Posty: 59
Rejestracja: 2015-08-14, 13:26
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Muniek_87 »

@emtees

Moim zdaniem ustawienie rozrządu jeszcze do sprawdzenia.

Nie mam pewności, czy te rozjazdy w 093 będą spowodowane tylko "lewym" nastawnikiem. :-P
Allroad C5 2.7T 376/536
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Przy wymianie fazatora był sprawdzany i jest git, także w sumie nie ma chyba już innej możliwości jak lewy nastawnik. Stary fazator był wysrany przez co rzeczywiście wałek ssący był przestawiony i wyskakiwał błąd nieprawidłowego sygnału z czujnika wałka - napinacz można było przestawiać ręcznie. Dzisiaj jeszcze zrealizuję szatański plan przełożenia samego zaworu, bo jestem ciekawy czy to nie on sam w sobie się różni i dam znać co z tego wyszło ;)

[ Dodano: 2015-08-18, 13:55 ]
Wymieniłem zaworek ale logi wyglądają podobnie także raczej nie tędy droga ;) Dzisiaj zdejme pokrywę wałków, sprawdzę jeszcze raz ustawienie rozrządu i jak będzie ok to trzeba drugi fazator zamawiać ;)
alek
Posty: 45
Rejestracja: 2012-06-12, 20:45
Lokalizacja: Wodzisław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alek »

Sprawa się wyjaśniła. Został wgrany nowy program. Stary powodował falowanie obrotów, kopcenie, i bardzo słabe osiągi. Teraz auto przeżywa drugą młodość.
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

No to lecimy dalej z tematem :mrgreen: Napinacz łańcuszka wymieniony, jest gitarka, rozrząd ok ;) Tryb awaryjny pt: "Pół bara" dalej załączony - odpiąłem króciec boczny, krótki od N75 - doładowanie osiąga 0,7b. Gruszka od turbo przycięta? Bo powinien przeładowywać w takim układzie chyba? :-)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Hit sezonu chłopaki :lol: Jak wymieniałem turbiny na wiosne i składałem wszystko do kupy pomyliłem dwa wężyki - zamieniłem przy lewej turbinie wężyk idący do WG z wężykiem od ciśnienia doładowania :lol: Teraz furka śmiga już jak zła - czas jechać na hamownię i sprawdzić co tam tak naprawdę siedzi :)
ODPOWIEDZ