Słabe doładowanie

Moderatorzy: buba, Mod-Team

alek
Posty: 45
Rejestracja: 2012-06-12, 20:45
Lokalizacja: Wodzisław
Płeć:
Kontakt:

Słabe doładowanie

Post autor: alek »

Witam jak w temacie. Jest problem z niskim ciśnieniem. Auto kupiłem z softem i wcale bym się nie zdziwił jakby był felerny. Wszystkie gumy zostały wymienione na silikonowe. Odma cała też zrobiona na nowo. Dv aluminiowe rozkręcane. W aucie też falują obroty na jałowym biegu. Ostatnio zaczęło dymić na postoju. Prawdopodobnie Egt jeden jest dupnięty. Po niżej wklejam linki do logów.
http://s16.postimg.org/v7xgdqcn9/LOGI_002_004_115.jpg
http://postimg.org/image/4zmbocsjl/
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Hej to sa logi praktycznie seryjnego silnika. Co niezmienia faktu ze brakuje doladowania i to duzo.
Albo gdzies jest zajebista nieszczelnosc.
Ale na poczatku sprawdz czy gruszki WG pracuja jak nalezy bo wydaje mi sie ze co najmniej jedna niedziala i jest otwarta caly czas.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
martin s4
Posty: 320
Rejestracja: 2011-01-04, 12:39
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: martin s4 »

n75 sprawny?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Chyba przepływka padła
alek
Posty: 45
Rejestracja: 2012-06-12, 20:45
Lokalizacja: Wodzisław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alek »

Sorry ale się dupłem. Wkleiłem dwa razy te same logi.
Tu są miedzy innymi z EGT http://s17.postimg.org/sx9vuiz33/LOGI_112_033_020.jpg

[ Dodano: 2015-07-09, 20:51 ]
Cięgna gruszek ruszają się.
Awatar użytkownika
RADEK1985
Posty: 227
Rejestracja: 2011-11-29, 19:37
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 »

Sprawdz szczelnosc układu i dvki czy napewno trzymaja jakies błedy ??? wywala\?
alek
Posty: 45
Rejestracja: 2012-06-12, 20:45
Lokalizacja: Wodzisław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alek »

Jest zero błędów. Układ był pompowany. Znalazłem na stronie jak to zrobić. Jedni mówią że się nie da. Ja zlokalizowałem nieszczelność w ten sposób i ją usunąłem. Ale dalej brak mocy. Dmuchałem w dv i nic nie przepuszczają. Na logu widać że jeden EGT ma jedną wartość tak ma być? Nie zmienia się wcale.
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

odepnij MAF i sprawdz czy sie poprawilo.
Awatar użytkownika
RADEK1985
Posty: 227
Rejestracja: 2011-11-29, 19:37
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 »

jak jest skopany to tak bedzie podmien je stronami i zobaczysz co sie dzieje .. a maf i n75 sprawne masz ?
daniel.c
Posty: 73
Rejestracja: 2013-11-09, 20:55
Lokalizacja: Łomża
Płeć:
Kontakt:

Post autor: daniel.c »

Komp jest 551c, więc nie pokaże odczytu live EGT na 112.
Sterownik w ogóle wypluwa jakieś kody błędów?
alek
Posty: 45
Rejestracja: 2012-06-12, 20:45
Lokalizacja: Wodzisław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alek »

W jakim sensie podmienić je stronami. Lewy z prawym? Idzie na jakimś kanale sprawdzić EGT? Nie ma żadnych błędów właśnie. Jedyne co to, że nie potrafi się połączyć z ABS, pompa jest walnięta. Jak by ktoś miał Pompę do przedliftowej s4 z chęcią kupię.

[ Dodano: 2015-07-10, 23:37 ]
N75 był sprawdzany testem przez komputer i cykał. Idzie w jakiś inny sposób sprawdzić czy jest sprawny?
Awatar użytkownika
RADEK1985
Posty: 227
Rejestracja: 2011-11-29, 19:37
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 »

podmienic dac inny 100% sprawny
alek
Posty: 45
Rejestracja: 2012-06-12, 20:45
Lokalizacja: Wodzisław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alek »

Przepływka odpięta i zero poprawy. Wręcz przeciwnie bardziej obroty falowały.

[ Dodano: 2015-07-13, 21:41 ]
Idzie log zrobić N75?
metyoo
Posty: 28
Rejestracja: 2013-05-18, 10:23
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo »

118 grupa
alek
Posty: 45
Rejestracja: 2012-06-12, 20:45
Lokalizacja: Wodzisław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alek »

Zrobiłem logi z kanału 118. Pierwszy był na 3 biegu. Drugi na biegu 4. Zostały założone nowe DV, jednak stare były nieszczelne. Padł N75? Robiliśmy próbę z kompresorem czy puszcza i nie puszczał. Na N249 sprawdziliśmy opór i wyszło 25. Z tego co czytałem to tak ma być.
http://s2.postimg.org/uwcm5cps9/LOG_1_002_115_118.jpg
http://s11.postimg.org/lbqj0rfyr/LOG_2_002_115_118.jpg

[ Dodano: 2015-07-31, 19:35 ]
N75 został wymieniony na nowy. Zero poprawy.
Jakieś sugestie co dalej robić?
ODPOWIEDZ