Słabe doładowanie
Słabe doładowanie
Witam jak w temacie. Jest problem z niskim ciśnieniem. Auto kupiłem z softem i wcale bym się nie zdziwił jakby był felerny. Wszystkie gumy zostały wymienione na silikonowe. Odma cała też zrobiona na nowo. Dv aluminiowe rozkręcane. W aucie też falują obroty na jałowym biegu. Ostatnio zaczęło dymić na postoju. Prawdopodobnie Egt jeden jest dupnięty. Po niżej wklejam linki do logów.
http://s16.postimg.org/v7xgdqcn9/LOGI_002_004_115.jpg
http://postimg.org/image/4zmbocsjl/
http://s16.postimg.org/v7xgdqcn9/LOGI_002_004_115.jpg
http://postimg.org/image/4zmbocsjl/
Hej to sa logi praktycznie seryjnego silnika. Co niezmienia faktu ze brakuje doladowania i to duzo.
Albo gdzies jest zajebista nieszczelnosc.
Ale na poczatku sprawdz czy gruszki WG pracuja jak nalezy bo wydaje mi sie ze co najmniej jedna niedziala i jest otwarta caly czas.
Albo gdzies jest zajebista nieszczelnosc.
Ale na poczatku sprawdz czy gruszki WG pracuja jak nalezy bo wydaje mi sie ze co najmniej jedna niedziala i jest otwarta caly czas.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Sorry ale się dupłem. Wkleiłem dwa razy te same logi.
Tu są miedzy innymi z EGT http://s17.postimg.org/sx9vuiz33/LOGI_112_033_020.jpg
[ Dodano: 2015-07-09, 20:51 ]
Cięgna gruszek ruszają się.
Tu są miedzy innymi z EGT http://s17.postimg.org/sx9vuiz33/LOGI_112_033_020.jpg
[ Dodano: 2015-07-09, 20:51 ]
Cięgna gruszek ruszają się.
Jest zero błędów. Układ był pompowany. Znalazłem na stronie jak to zrobić. Jedni mówią że się nie da. Ja zlokalizowałem nieszczelność w ten sposób i ją usunąłem. Ale dalej brak mocy. Dmuchałem w dv i nic nie przepuszczają. Na logu widać że jeden EGT ma jedną wartość tak ma być? Nie zmienia się wcale.
W jakim sensie podmienić je stronami. Lewy z prawym? Idzie na jakimś kanale sprawdzić EGT? Nie ma żadnych błędów właśnie. Jedyne co to, że nie potrafi się połączyć z ABS, pompa jest walnięta. Jak by ktoś miał Pompę do przedliftowej s4 z chęcią kupię.
[ Dodano: 2015-07-10, 23:37 ]
N75 był sprawdzany testem przez komputer i cykał. Idzie w jakiś inny sposób sprawdzić czy jest sprawny?
[ Dodano: 2015-07-10, 23:37 ]
N75 był sprawdzany testem przez komputer i cykał. Idzie w jakiś inny sposób sprawdzić czy jest sprawny?
Zrobiłem logi z kanału 118. Pierwszy był na 3 biegu. Drugi na biegu 4. Zostały założone nowe DV, jednak stare były nieszczelne. Padł N75? Robiliśmy próbę z kompresorem czy puszcza i nie puszczał. Na N249 sprawdziliśmy opór i wyszło 25. Z tego co czytałem to tak ma być.
http://s2.postimg.org/uwcm5cps9/LOG_1_002_115_118.jpg
http://s11.postimg.org/lbqj0rfyr/LOG_2_002_115_118.jpg
[ Dodano: 2015-07-31, 19:35 ]
N75 został wymieniony na nowy. Zero poprawy.
Jakieś sugestie co dalej robić?
http://s2.postimg.org/uwcm5cps9/LOG_1_002_115_118.jpg
http://s11.postimg.org/lbqj0rfyr/LOG_2_002_115_118.jpg
[ Dodano: 2015-07-31, 19:35 ]
N75 został wymieniony na nowy. Zero poprawy.
Jakieś sugestie co dalej robić?