A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

nie mozesz zamienic zacisków lewy na prawą stronę bo odpowietrznik miałbyś z dołu
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

aw69 pisze:nie mozesz zamienic zacisków lewy na prawą stronę bo odpowietrznik miałbyś z dołu
Wręcz trzeba tak zrobić żeby odpowietrzniki nie były na dole w s4. Tuareg ma zaciski z drugiej strony piasty. Dlatego w Sce montuje się lewy na prawy itd. Przecież tez masz takie zaciski!
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

aw69 pisze:nie mozesz zamienic zacisków lewy na prawą stronę bo odpowietrznik miałbyś z dołu
dokladnie, u mnie odpowietrzniki sa na gorze.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

odpowietrzniki na górze - nie inaczej :-)
Flyler - miałeś docierać dziś na jakiejś trasie/wyjezdzie ?
ale widze po tarczy że coś już było ;-)

Ogólnie ładnie wyglada silnik 2,7bi w budzie B6,
myślę że pora zrobić jakąś sesje zdjeciową i wypowiedzieć sie z wrażenia jazdy,
miałeś 2,5tdi a masz 2,7bi
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

To co widac na zdjeciach jest swiezo po odbiorze od mechanikow - pewnie przejechali sie i sprawdzili, czy wszystko jest OK.

Ja od piatku jezdze mega delikatnie, ledwie muskam hamulce, ale i tak czuc roznice wzgledem 320mm.

Jest jeden minus - prawa strona mi strasznie piszczy w momencie jak auto toczy sie max 10-20km/h podczas hamowania :-| Zrobilem zdjecie nawet, bo tarcza ma dziwne "rysy" mniej wiecej po srodku. Lepiej widoczne sa na drugim zdjeciu bez lampy.

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

tak jak pisałem sprawdż blaszki dociskające klocki od góry i itp,
jak możesz wyciąg od góry klocki i zobacz czy na ich powierzchni nie maj akiś "obcych" podejrzanych "obiektów"
klocki Brembo/Pagid wiec "wiochy" by chyba nie zrobili
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

A co z tymi dzwnymi ryskami?
Raz mialem przygode z 312mm - cos wpadlo miedzy klocek/tarcze i tarcza do wyrzucenia...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ryski po dotarciu powinnny zniknąć
jak nie znikną to trzeba sie przyjrzeć klockom choć Brembo/Pagid to wysoka półka
a one są montowane seryjnie w ASO !
Obrazek
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

U mnie po założeniu nowych klocków i przetoczeniu tarcz ( wiem, nie powinno się ) też są śladu różnego rodzaju, mam nadzieję że znikną po datarciu.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Dzis mial byc soft, ale z roznych przyczyn nie udalo sie.
Seria wyszla bardzo fajna - 280KM i 413NM [pierwsze hamowanie 440NM].

Niestety cofa zaplony o 5 st na serii... i nie wiadomo, czy w ogole wyjdzie soft - jade w piatek znowu do Witka i sie okaze.

Dzieki Panowie [aw69, Cantona] za spota :-)
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Seria zacna jak na kompa od A6
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Mam nadzieje, ze uda sie rozwiazac w latwy sposob problem z zaplonem.

Niestety znam przypadek 1.8T w B6, gdzie nawet po wymianie pompy paliwa i wtryskow problem nadal pozostal :-|

eSka, z ktorej jest silnik dosc dlugo stala niejezdzona i tu Rogal widzi problem. W/g danych z ASO i zegarów od grudnia '08 do maja '10 szwajcar zrobil 9000km.
edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: edi_nt »

Mi też cofało kiedyś zapłon. Okazało się że DV był uszkodzony (po wyjęciu i dmuchaniu w dużą dziurę puszczał w małą). Błędów na Vagu nie było, logi pokazywały boost na poziomie 1800 więc niby wszystko było ok, a po wymianie DV zapłony sie uspokoiły.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

no wlasnie znalazlem Twoj watek gdzies na ten temat - DV chyba sprawdzal Nosb - ale podpytam.

Z drugiej strony gdyby DV kulały, to boost by spadal... albo wariowal - a tu wyszedl spory gift na hamowni.
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

Sorki za małe OT,
Fly dostales PW na A4-klub ?
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
ODPOWIEDZ