A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM
To co widac na zdjeciach jest swiezo po odbiorze od mechanikow - pewnie przejechali sie i sprawdzili, czy wszystko jest OK.
Ja od piatku jezdze mega delikatnie, ledwie muskam hamulce, ale i tak czuc roznice wzgledem 320mm.
Jest jeden minus - prawa strona mi strasznie piszczy w momencie jak auto toczy sie max 10-20km/h podczas hamowania Zrobilem zdjecie nawet, bo tarcza ma dziwne "rysy" mniej wiecej po srodku. Lepiej widoczne sa na drugim zdjeciu bez lampy.
 Zrobilem zdjecie nawet, bo tarcza ma dziwne "rysy" mniej wiecej po srodku. Lepiej widoczne sa na drugim zdjeciu bez lampy.


			
			
									
						
										
						Ja od piatku jezdze mega delikatnie, ledwie muskam hamulce, ale i tak czuc roznice wzgledem 320mm.
Jest jeden minus - prawa strona mi strasznie piszczy w momencie jak auto toczy sie max 10-20km/h podczas hamowania
 Zrobilem zdjecie nawet, bo tarcza ma dziwne "rysy" mniej wiecej po srodku. Lepiej widoczne sa na drugim zdjeciu bez lampy.
 Zrobilem zdjecie nawet, bo tarcza ma dziwne "rysy" mniej wiecej po srodku. Lepiej widoczne sa na drugim zdjeciu bez lampy.

Mam nadzieje, ze uda sie rozwiazac w latwy sposob problem z zaplonem.
Niestety znam przypadek 1.8T w B6, gdzie nawet po wymianie pompy paliwa i wtryskow problem nadal pozostal 
 
eSka, z ktorej jest silnik dosc dlugo stala niejezdzona i tu Rogal widzi problem. W/g danych z ASO i zegarów od grudnia '08 do maja '10 szwajcar zrobil 9000km.
			
			
									
						
										
						Niestety znam przypadek 1.8T w B6, gdzie nawet po wymianie pompy paliwa i wtryskow problem nadal pozostal
 
 eSka, z ktorej jest silnik dosc dlugo stala niejezdzona i tu Rogal widzi problem. W/g danych z ASO i zegarów od grudnia '08 do maja '10 szwajcar zrobil 9000km.


 
  
 

