głowice 2.4 v6 do 2.7bit

Moderatorzy: buba, Mod-Team

DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

RRyb pisze:narazie ok 400 później może do 500
To wystarczy spokojnie :mrgreen:
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

DobrzanskiS4B5 pisze:
RRyb pisze:narazie ok 400 później może do 500
To wystarczy spokojnie :mrgreen:
Podziękował ;-) niech moc będzie z Tobą :mrgreen:
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Daj jeszcze jakiś grubszy kolektor ssący to wtedy taka głowica 2.4 bedzie miała sens ( portig dolnych stopek allroada nic nie daje moim zdaniem,bo to nie silnik N/A który zaciąga... tylko tu trzeba powietrze wcisnąć,więc zaczyna sie od trąbek ) To tak informacyjnie,myśle że na te moce nie ma co
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Nawet do 500 spokojnie allroad... zalezy tez na jakikch turbo
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

DobrzanskiS4B5 pisze:Daj jeszcze jakiś grubszy kolektor ssący to wtedy taka głowica 2.4 bedzie miała sens ( portig dolnych stopek allroada nic nie daje moim zdaniem,bo to nie silnik N/A który zaciąga... tylko tu trzeba powietrze wcisnąć,więc zaczyna sie od trąbek ) To tak informacyjnie,myśle że na te moce nie ma co
taka zabawa to chyba dopiero od 550-600 ma sens?
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Wszystkie ori sa sodowane,n/a i turbo

A co do zaworow ,to tutaj zostalo wyjasnione co i jak

viewtopic.php?t=11372&start=0
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Znowu odgrzewam
Auto jest jeszcze na dotarciu. Głowice zmienione na 2.4 APS dodatkowo doszło DP i inny filtr, auto jeszcze nie wystrojone po tych zmianach. Przy niskich prędkościach jest wszystko ok natomiast prędkości rzędu 120-130 zaczyna mocno telepać budą. Jest szansa, że to od głowic?

Względem serii z tematów mechanicznych zmieniły się półośki przód i wał z dyfrem bo był swap z automatu na manual
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

RRyb pisze:Znowu odgrzewam
Auto jest jeszcze na dotarciu. Głowice zmienione na 2.4 APS dodatkowo doszło DP i inny filtr, auto jeszcze nie wystrojone po tych zmianach. Przy niskich prędkościach jest wszystko ok natomiast prędkości rzędu 120-130 zaczyna mocno telepać budą. Jest szansa, że to od głowic?

Względem serii z tematów mechanicznych zmieniły się półośki przód i wał z dyfrem bo był swap z automatu na manual
Przegub wewnetrzny .. naped ... nie ma to nic z glowicami
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

A no widzisz kolego, było tu kilku takich co twierdzą, że jak program zrobiony wcześniej pod seryjne głowice dostanie teraz głowice z ostrzejszymi wałkami potrafi zatrząść i nierówno pracować. Stąd moje gdybanie odnośnie głowic
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Sadze ze jak auto niewystrojone a zmienione glowice itp itd to jesli nawet to moze silnik lekko zle pracowac,rzucac nim aczkolwiek tez bez przesady.Sadze ze u Ciebie Mordko to ewidentnie cos w napedzie,kolach w przeniesieniu napedu,przegubach I tu bym szukal problemu.
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

To mam w takim razie kolejne pytanie. Czy jest jakakolwiek możliwość, że sondy padły jak były sprawne a potem długo nie używane i znowu wsadzone do auta? Albo czy jest opcja, że cokolwiek innego jest winowajcą pojawiającego się błędu obydwu sond? Może to głupie pytania ale rozkminiam nad tym od kilku dni a w końcu i tak pewnie kupię nowe :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2018-12-19, 11:17 przez RRyb, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

RRyb, Mozesz posprawdzac jeszcze wiazki bo moze one gdzies krzacza ale sadze ze bez wymiany sie nie obejdzie
mophk
Posty: 132
Rejestracja: 2016-07-08, 02:22
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mophk »

RRyb pisze:To mam w takim razie kolejne pytanie. Czy jest jakakolwiek możliwość, że sondy padły jak były sprawne a potem długo nie używane i znowu wsadzone do auta? Albo czy jest opcja, że cokolwiek innego jest winowajcą pojawiającego się błędu obydwu sond? Może to głupie pytania ale rozkminiam nad tym od kilku dni a w końcu i tak pewnie kupię nowe :mrgreen:
jakie to błędy dokładnie? ja sie dowiedzialem ostatnio, że walnięcie takimi sondami konkretne je psuje wiec moze robili z nich sobie bicze po pracy? ;)

robiles logi? jak wyglada mieszanka etc?
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

proszę 016538 i 016518
Jak szyły do majstra to były w pudełku. Wg mnie jakby nie działały to po usunięciu błąd by wrócił a on nie wraca do momentu włożenia kluczyka i ponownego odpalenia auta

Czy jest możliwe, że po odpaleniu komp robi korekty? A po wyciągnięciu kluczyków i później ponownemu odpaleniu wraca do ustawień zadanych na kompie?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
mophk
Posty: 132
Rejestracja: 2016-07-08, 02:22
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mophk »

według prawideł, sprawdzić trzeba wiązkę bo resztę raczej mysle ze masz okej.

ale ogolnie mogą być walnięte albo cos w programie zwalone. błąd nie wraca od razu bo one nie są non stop sprawdzane wiec sie tym nie kieruj. U mnie 2 sonda w 1.8t miala błąd bo jej w ogole nie bło ale błąd sie pojawial co 3-4 jazdy
ODPOWIEDZ