To wystarczy spokojnieRRyb pisze:narazie ok 400 później może do 500
głowice 2.4 v6 do 2.7bit
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Daj jeszcze jakiś grubszy kolektor ssący to wtedy taka głowica 2.4 bedzie miała sens ( portig dolnych stopek allroada nic nie daje moim zdaniem,bo to nie silnik N/A który zaciąga... tylko tu trzeba powietrze wcisnąć,więc zaczyna sie od trąbek ) To tak informacyjnie,myśle że na te moce nie ma co
[ D O B R Z A Ń S K I ]
taka zabawa to chyba dopiero od 550-600 ma sens?DobrzanskiS4B5 pisze:Daj jeszcze jakiś grubszy kolektor ssący to wtedy taka głowica 2.4 bedzie miała sens ( portig dolnych stopek allroada nic nie daje moim zdaniem,bo to nie silnik N/A który zaciąga... tylko tu trzeba powietrze wcisnąć,więc zaczyna sie od trąbek ) To tak informacyjnie,myśle że na te moce nie ma co
Wszystkie ori sa sodowane,n/a i turbo
A co do zaworow ,to tutaj zostalo wyjasnione co i jak
viewtopic.php?t=11372&start=0
A co do zaworow ,to tutaj zostalo wyjasnione co i jak
viewtopic.php?t=11372&start=0
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Znowu odgrzewam
Auto jest jeszcze na dotarciu. Głowice zmienione na 2.4 APS dodatkowo doszło DP i inny filtr, auto jeszcze nie wystrojone po tych zmianach. Przy niskich prędkościach jest wszystko ok natomiast prędkości rzędu 120-130 zaczyna mocno telepać budą. Jest szansa, że to od głowic?
Względem serii z tematów mechanicznych zmieniły się półośki przód i wał z dyfrem bo był swap z automatu na manual
Auto jest jeszcze na dotarciu. Głowice zmienione na 2.4 APS dodatkowo doszło DP i inny filtr, auto jeszcze nie wystrojone po tych zmianach. Przy niskich prędkościach jest wszystko ok natomiast prędkości rzędu 120-130 zaczyna mocno telepać budą. Jest szansa, że to od głowic?
Względem serii z tematów mechanicznych zmieniły się półośki przód i wał z dyfrem bo był swap z automatu na manual
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Przegub wewnetrzny .. naped ... nie ma to nic z glowicamiRRyb pisze:Znowu odgrzewam
Auto jest jeszcze na dotarciu. Głowice zmienione na 2.4 APS dodatkowo doszło DP i inny filtr, auto jeszcze nie wystrojone po tych zmianach. Przy niskich prędkościach jest wszystko ok natomiast prędkości rzędu 120-130 zaczyna mocno telepać budą. Jest szansa, że to od głowic?
Względem serii z tematów mechanicznych zmieniły się półośki przód i wał z dyfrem bo był swap z automatu na manual
To mam w takim razie kolejne pytanie. Czy jest jakakolwiek możliwość, że sondy padły jak były sprawne a potem długo nie używane i znowu wsadzone do auta? Albo czy jest opcja, że cokolwiek innego jest winowajcą pojawiającego się błędu obydwu sond? Może to głupie pytania ale rozkminiam nad tym od kilku dni a w końcu i tak pewnie kupię nowe 
Ostatnio zmieniony 2018-12-19, 11:17 przez RRyb, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
jakie to błędy dokładnie? ja sie dowiedzialem ostatnio, że walnięcie takimi sondami konkretne je psuje wiec moze robili z nich sobie bicze po pracy? ;)RRyb pisze:To mam w takim razie kolejne pytanie. Czy jest jakakolwiek możliwość, że sondy padły jak były sprawne a potem długo nie używane i znowu wsadzone do auta? Albo czy jest opcja, że cokolwiek innego jest winowajcą pojawiającego się błędu obydwu sond? Może to głupie pytania ale rozkminiam nad tym od kilku dni a w końcu i tak pewnie kupię nowe
robiles logi? jak wyglada mieszanka etc?
proszę 016538 i 016518
Jak szyły do majstra to były w pudełku. Wg mnie jakby nie działały to po usunięciu błąd by wrócił a on nie wraca do momentu włożenia kluczyka i ponownego odpalenia auta
Czy jest możliwe, że po odpaleniu komp robi korekty? A po wyciągnięciu kluczyków i później ponownemu odpaleniu wraca do ustawień zadanych na kompie?
Jak szyły do majstra to były w pudełku. Wg mnie jakby nie działały to po usunięciu błąd by wrócił a on nie wraca do momentu włożenia kluczyka i ponownego odpalenia auta
Czy jest możliwe, że po odpaleniu komp robi korekty? A po wyciągnięciu kluczyków i później ponownemu odpaleniu wraca do ustawień zadanych na kompie?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
według prawideł, sprawdzić trzeba wiązkę bo resztę raczej mysle ze masz okej.
ale ogolnie mogą być walnięte albo cos w programie zwalone. błąd nie wraca od razu bo one nie są non stop sprawdzane wiec sie tym nie kieruj. U mnie 2 sonda w 1.8t miala błąd bo jej w ogole nie bło ale błąd sie pojawial co 3-4 jazdy
ale ogolnie mogą być walnięte albo cos w programie zwalone. błąd nie wraca od razu bo one nie są non stop sprawdzane wiec sie tym nie kieruj. U mnie 2 sonda w 1.8t miala błąd bo jej w ogole nie bło ale błąd sie pojawial co 3-4 jazdy