nie zdazylem ziom zalozyc :)ktokolwiek pisze:Nie, no bez jaj, Krzychu mi sprzedałeś, a sam jeździłeś bez? heh
Problem z temperaturą oleju - Chłodnica oleju? S4 B5
-
kosiniak
Ok skoro tak radzisz to tak zrobię, ale nie mówiłem, że za jakiś czas chcę zmienić turbiny na większe i co tam będzie jeszcze potrzeba :) a jeżdżę naprawdę ostro i nie wiem czy to zmienia postać rzeczy czy i tak spokojnie montować mniejszą?SID pisze:nie bierz wiekszej 16 rowkowej, calkowicie zbedna,
w S4 nawet malutka daje robote
9-13 jest w zupelnosci wystarczajaca i latwiej ja zmiescic
Jest w sumie jeszcze jedno rozwiązanie - turbotimer
-
kosiniak
Jaka mniejsza Andrzej nie wprowadzaj ludzi w blad. Im wieksza tym wiecej oleju i wieksza powierzchnia chlodzenia. Skoro ma podstawke z termostatem to nie ma sie co martwic o za zimny olej. Ja do ekstremalnych upalaczy stosuje 21 rzedow + dodatkowy wentylator. Standardowo nie wkladam mniejszej niz 16-19 rzedow. Nie doradzaj ludziom zle .
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Mialem u siebie 16 i mimo termostatu "franca" przy spokojnej jezdzie ciężko mi na początku dogrzewałą silnik w zimie,
w czasie upalania nie przekraczalem 90st - zalozylem mniejsza 13.
oczywiscie ze chlodnica czym wieksza tym lepsze chlodzenie ale w S4 chlodnica 11-13 jest OK
no ale jak Ci doradzaja wieksza to bierz, nawet u siebie znalazlem 13 i 15 nowa
w czasie upalania nie przekraczalem 90st - zalozylem mniejsza 13.
oczywiscie ze chlodnica czym wieksza tym lepsze chlodzenie ale w S4 chlodnica 11-13 jest OK
no ale jak Ci doradzaja wieksza to bierz, nawet u siebie znalazlem 13 i 15 nowa
-
pm-motorsport
- Posty: 97
- Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
- Tytuł użytkownika: rajdy
- Lokalizacja: z kołyski
- Płeć:
- Kontakt:
-
kosiniak
BKMM nie szukaj huja do dupy ze tak powiem....ten objaw jest standardem w S4 moja tak samo ma i widzialem dziesiątki innych S4 i wszystkie mają tak samo w raz z nadejściem ciepłych wiosennych dni.....mało tego 2,7 T to bardzo "ciepłe" silniki wydzielają tego ciepła od groma....więc sie tym nie dziw.....jak upalasz to wskazówka od wody idzie do góry - moge się założyć ze nie wiec looz ? Nie dramatyzuj auto kosiniaka osobiście podłanaczałem pod vaga wiele razy.....można powiedzieć ze opiekowałem sie nim jak swoim wiec niemasz sie czym przejmować i nic nie wymieniaj i nie psuj sobie na siłe auta !Tak tylko czujnik czujnikiem ale dlaczego po wyłączeniu silnika po chwili rośnie temp wody?

