U mnie właśnie ostatnio taki sam objaw (na gazie czuc to praktycznie cały czas, na benzynie sporadyczne szarpnięcia). Prawdopodbnie w intercoolerze mam jakąś nieszczelnośc (włącza mi się również co chwilę awaryjny). Z tym szarpaniem myślałem, że to cewki czy świece ale może rzeczywiście te wszystkie problemy przez IC?Kamil_2.7BiT pisze:No to naprawde szacun!
U mnie stuka w pelnym zakresie przy takich temp jao teraz mamy i musze cos z tym zrobic, bo tylko stane na swiatlach i dwa pierwsze biegi jest czkawka no i wlasnie china smic najprawdopodobniej wskocza. Dlatego kazda opinia sie liczy!
Porównanie Intercooler'ów S4 RS4 AWE ER ....... FMIC
Witam!
Przeczytałem, i obserwuję kilka tematów związanych z chłodnicami powietrza i nie udało mi się zaobserwować, aby ktoś z was stosował FMIC 2 in 1 (http://sidmotorsport.pl/pl/c/1185-fmic- ... 90-mm.html).
Podejrzewam, że wynika to z tego, że jego zastosowanie wymagałoby ogromnej rzeźby, jeszcze większej, a może nawet wielokrotnie większej niż FMIC (http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/8 ... 75-mm.html). Sid, pozwoliłem sobie posiłkować się Twoim sklepem.
A teraz zasadnicze pytania - pomijając rzeźbę, który IC jest lepszy? Może i ten i ten ma swoje zalety i wady? Proszę o przybliżenie teamtu ;)
Pozdrawiam
Przeczytałem, i obserwuję kilka tematów związanych z chłodnicami powietrza i nie udało mi się zaobserwować, aby ktoś z was stosował FMIC 2 in 1 (http://sidmotorsport.pl/pl/c/1185-fmic- ... 90-mm.html).
Podejrzewam, że wynika to z tego, że jego zastosowanie wymagałoby ogromnej rzeźby, jeszcze większej, a może nawet wielokrotnie większej niż FMIC (http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/8 ... 75-mm.html). Sid, pozwoliłem sobie posiłkować się Twoim sklepem.
A teraz zasadnicze pytania - pomijając rzeźbę, który IC jest lepszy? Może i ten i ten ma swoje zalety i wady? Proszę o przybliżenie teamtu ;)
Pozdrawiam
SID pisze:Każde mocne projekty 2,7bi w PL powyżej 500ps miały centralny 2w2 lub 2w1
Oba rozwiązania były bdb
Mocne RS4 B5 +500ps bazowały tylko na Wagnerach ze wzgl na estetykę głównie
Kto rezygnuje z klimatyzacji to polecam wspawać nowy FMIC na bazie Wagnera rdzenia
aha, czyli rozumiem, że nie da się jednoznacznie powiedzieć które rozwiązanie jest lepsze (wydajniejsze), bo z tego co widzę, to na 2 IN 1 jest większy.
czyli, z chłodnicą klimy może być problem z FMIC?
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
2 in 2 out jest najmniejszym wymiarowo coolerem (u sida w sklepie) a i tak leeeedwo mieści się w zderzaku s4. Sam właśnie walczę z idealnym spasowaniem zderzaka na fmicu 2in2out i nie wyobrażam sobie jak możnaby zmieścić wyższy lub grubszy cooler, mieć klimę i sprawić żeby to jakoś wyglądało.
W przypadku niemarkowych coolerów chyba najlepszym wskaźnikiem wydajności coolera jest pojemność rdzenia (2in2out ma największy spośród tych co oferuje sid)
W przypadku niemarkowych coolerów chyba najlepszym wskaźnikiem wydajności coolera jest pojemność rdzenia (2in2out ma największy spośród tych co oferuje sid)
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
fmic chinol pasuje na styk gruboscia, szerokością i wysokością, rdzen bo to ważne ma 560x280x65mmluk448 pisze:A jaki rdzen od wagnera podejdzie do s4 b5 zamiast fmica chinola?
Wagner nie ma nic podobnego, najbliższe jemu to :
- 550x365x95mm (jest grubszy o 3cm !)
- 640x410x65mm (jest dłuższy o 9cm, wyższy ale to nie problem uciąć)
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
A jak ten wagner sie ma do chinola?ile chlodniej w dolocie?ile kuni itp?ktos to sprawdzal?SID pisze:fmic chinol pasuje na styk gruboscia, szerokością i wysokością, rdzen bo to ważne ma 560x280x65mmluk448 pisze:A jaki rdzen od wagnera podejdzie do s4 b5 zamiast fmica chinola?
Wagner nie ma nic podobnego, najbliższe jemu to :
- 550x365x95mm (jest grubszy o 3cm !)
- 640x410x65mm (jest dłuższy o 9cm, wyższy ale to nie problem uciąć)