problem z doładowaniem s4 brak mocy

Moderatorzy: buba, Mod-Team

marsab
Posty: 13
Rejestracja: 2017-01-21, 20:15
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

problem z doładowaniem s4 brak mocy

Post autor: marsab »

Witam,
mam problem z doładowaniem w s4 2.7t rok 1999.
Brak jakichkolwiek błędów. Sprawdzane VCDS.
Układ dolotowy sprawdzony szczelny. WG działają, N75 wymieniony na nowy, DV też nowe trójnik też ok. Był problem z czujnikami EGT ale też juz rozwiązany. Maksymalne doładowanie to 0.6b pow 5 tys ale takie ma zadane, jak wymagane jest ok 0.8 przy ok 3500rpm, osiąga ok 0.3 i powoli rośnie do 0.6 i tak już zostaje do odcinki.
Jak pompuje w wężyki od WG wakuometrem trzymają ciśnienie.
Turbiny nie wyją. Jakieś pomysły?
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Yhym moj pomysl -przywitaj sie najpierw w odpowiednim dziale
Irekk
Posty: 17
Rejestracja: 2013-03-03, 19:37
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Irekk »

Sprawdz jeszcze raz trójnik , odkręć go. Lubi pękać od dołu czego nie widać.
marsab
Posty: 13
Rejestracja: 2017-01-21, 20:15
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marsab »

Trójnik wymieniłem, ale to nie to:(
dziwne że jak odpinam sterowanie wg od n75 to nic się nie dzieje, a powinien być overboost.
Gruszki działają to też sprawdzone.
Bez wyszarpania motoru raczej się nie obejdzie. Chyba że katy tak zapchane że nie ma siły napompować więcej, ale egt nie wzrasta.
Błędów nadal brak:(
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

MAF sprawdzales ?
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Silnik był wyciągany czy coś? Ja kiedyś u siebie numer odstawiłem jak wymieniałem turbiny - jakoś przy składaniu się zagapiłem i zamieniłem dwa wężyki - od WG i ten drugi idący do strony zimnej. I tak w sumie wyszło, że wszystko git, ale 0,5b ładował ;) Tyle, że zadane miał 0,8. Dlatego dobrze by było gdybyś sobie zrobił logi, będzie widać dokładniej co i jak.
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

marsab pisze:Trójnik wymieniłem, ale to nie to:(
dziwne że jak odpinam sterowanie wg od n75 to nic się nie dzieje, a powinien być overboost.
Gruszki działają to też sprawdzone.
Bez wyszarpania motoru raczej się nie obejdzie. Chyba że katy tak zapchane że nie ma siły napompować więcej, ale egt nie wzrasta.
Błędów nadal brak:(
W takim stanie boost powinien być na 0,3-0,4bar !! Dokładnie tak samo jak w trybie awaryjnym!! Gdy wtyczka od n75 jest zdjeta masz regulacje boostu tylko zaworami WG - czyli boost powinien być taki na jaki są ustawione gruchy!!
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
marsab
Posty: 13
Rejestracja: 2017-01-21, 20:15
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marsab »

Odpinam wężyk od wg a nie wtyczkę od n75
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Wrzuc loga boostu i przeplywki chociaz.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
marsab
Posty: 13
Rejestracja: 2017-01-21, 20:15
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marsab »

wszystko się wyjaśniło...
jakiś magik założył zaworek zwrotny zamiast trójnika do sterowania DV...cały czas były otwarte:(...juz miałem motor wyciągać:)
wszystko śmiga jak należy. Dzięki za podpowiedzi.
ODPOWIEDZ